Paletka stínů Party animal {Essence}

/
26 Comments
Krásný den všem :),
dnes si dáme recenzi na tuhle paletku 4 stínů od Essence (Party animal 07).
Tyhle stíny se mi podařilo vyhrát v GA, takže nevím, jaká je cena :).
Na paletce se mi líbí skladba barev. Stíny trošku práší. Když nepoužijete bázi, tak jsou hodně málo pigmentované a celý den Vám nevydrží a po pár hodinách se jasná barva začne vytrácet.
Ale s mojí bází mi stíny vydrží celý den. Jak je s bází ráno nanesu, tak takovou barvu mají i večer.
Paletku jsem i převážela a obalu se nic nestalo. Stíny odlíčíte rychle.


Nevadí mi, že jsou sami o sobě málo pigmentované, když mám doma bázi, tak ji použiju a jsem spokojená. Takže pokud jsou stíny ještě k sehnání v obchodech, tak já Vám je můžu doporučit, sama bych si je klidně koupila znovu, barvy se mi moc líbí :).

Jak se líbí barvy Vám? A máte nějaké vyhrazené stíny, které používáte teď na podzim?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥

Blog na FB :)






26 komentářů:

  1. Výrazné barvy, zvláště s tou bází. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou krásné veselé barvičky :-) Já s paletkami od Essence taky nemám problém :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné farby ale skôr letné a jesenné:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro mě moc výrazné barvy :) Ale super, jaký rozdíl udělá báze :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké barvičky, spíš bych je volila na jaro, ale vypadají moc pekne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, ty máš na ty GA fakt štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  7. s tou bázou vyzerjú fakt fantasticky :))

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásná paletka :) Mam ráda takovéhle barvy :)

    OdpovědětVymazat
  9. tyhle stíny jsem vyhrála před pár lety v jedné designérské soutěži v Německu. když mi dorazily, byla totálně okouzlená z tak bláznivých barev a pamatuji si, že když jsem si tyrkysovou nalíčila oči, kamarádka se vztekala, že s tímhle se mnou teda nikam nepůjde! tyrkysová se mi z téhle paletky líbí vlastně nejvíc a i když už mám stíny v celkem "jetém" stavu a i krabička je prasknutá, pořád si modré očka nemůžu vynachválit! :D :))

    jinak.. u mě na blogu probíhá giveaway o kabátek Oasap dle vlastního výběru, tak budu moc ráda, když se zapojíš :)) http://fashionladyan.blogspot.cz/2014/11/kabatkova-giveaway-s-oasap.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí ta tyrkysová nejvíc :)

      Vymazat
  10. Krásné barvičky, ale já bych je asi nevyužila. Když už stíny, tak nějaké nenápadné a v poslední době většinou do hněda :) Ale až překonám lenost a začnu si s líčením víc hrát, kouknu po sortimentu Essence :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi pekná, hravá paletka :) Vyzerajú super :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Já moc Essence stíny a paletky nemusím :) To jsou takové jarní barvičky. Na podzim používám spíše nude odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  13. Pekné barvičky, ale asi spíš na jaro, co?:) Moc pěkný post.
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš jo, ale já si s nima ráda rozveselím i ty podzimní dny :)

      Vymazat
  14. Barvičky sú super, ja to moc nevyužívam..teda vobec, ale mojej sestre by sa to možno páčilo! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  15. Na mě moc divoké, ale tobě sednou :) Na podzim mám ráda odstíny hnědé, zlaté, béžové, fialové... a zrovna dneska jsem si pořídila jednu novou paletku, taktéž od Essence, tak jsem na ni moc zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  16. ja práveže používam na oči skôr neutrálnejšie farby, ktoré potom oživím žiarevejším ružovým rúžom:)

    OdpovědětVymazat
  17. Barvičky jsou nádherné. Na sobě si to představit asi neumím, mám radši nude odstíny, ale tobě sednou perfektně :)

    http://bayachick.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Veľmi pekné farby :)
    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ty stíny mám taky. Barvy to jsou krásné, což o to, ale přijde mi, že na očích se moc nosit nedají:( Jsou až moc výrazné..
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  20. Bez té báze se mi zdají nic moc, ale s ní vypadají zajímavě, vesele a letně :) Já mám na podzim nature barvy ;)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*