OOTD 4

/
43 Comments
Krásný den všem přeji :),
co takhle děláte o víkendu? U nás včera jen pršelo a dneska je taky počasí nic moc, ale ani mi to nevadí, jsem na brigádě a mám spoooustu povinností do školy :D.
Včera jsem stihla s Natkou vyfotit outfit, tak tady Vám přináším fotky.





bunda - (Sam - second hand), rifle (Takko), svetr (second hand), boty (F&F), náhrdelník (levné knihy)

Budu ráda, když mi napíšete, jak se Vám outfit líbí a co třeba o víkendu děláte vy :).

Mějte se krásně, 
Pa Veru ♥

PS: Svými komentáři mi děláte obrovskou radost :*





43 komentářů:

  1. ty máš strašne krásny úsmev! a tá posledná fotka je dokonalá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! :)

      http://day-life-with-me.blogspot.com/

      Vymazat
  2. Krásné fotky a super outfit :) Přesně tak to mám nejraději, je to jednoduché a pohodlné :) Já celý víkend trávím doma u chemie, takže mě ani nemrzí, že je dneska hnusně :D I když včera u nás bylo pěkně, pokud si dobře vzpomínám. Až na tu brzkou tmu, to mě zabije :D A jestli můžu poradit, tak zruš to opisování kódů v komentářích :)

    OdpovědětVymazat
  3. Si úplne nádherná ! skvelé fotky ! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten OOTD vyzerá skvelo!! :) Tie boty sú úžasné :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky. Outfit je krásný :) Moc se mi líbí ten svetřík :) Víkend trávím doma, protože mě čeká návštěva a venku je stejně celou dobu zima a prší :)

    OdpovědětVymazat
  6. Svetřík je moc krásný, moc ti ta barva sluší :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ten svetřík je krásný, moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zlatá, veľmi ti to pristane. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Love your style <3

    http://sissihope.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  10. Ten svetr ti moc sluší! krásný outfit!

    OdpovědětVymazat
  11. Outfit je super :). Vyzeráš fakt krásne. Ja si neviem predstaviť nič lepšie, čo by sa dalo v týchto dňoch nosiť. Svetrík ti pristane a nohavice sú super. Určite pridávaj viac outfitov. Na fotkách si veľmi prirodzená a to je super. :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  12. libi se mi svetrik a tvoje vlasy ! :)

    rozjizdim novy projekt, je to neco na zpusob reality show, smirovani oblibenych blogeru, kdyby to nekoho zaujalo, budu rada, kdyz se zapoji :) http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/10/jak-si-ziju-projekt.html

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší! V levných knihách už prodávají i šperky? Musím se mrknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem říkala příteli, kde jsem to kupovala, tak se začal smát : "V levných knihách jo?" Jojo už tam prodávají i šperky, gumičky a všelijaký tyhle drobnosti do vlasů :)

      Vymazat
  14. Ten svetr je perfektní úlovek. Taky jsem teď byla u nás v sekáči, ale na nic jsem nenatrefila :-(

    OdpovědětVymazat
  15. Ty ses strasne roztomilaa :-) :-D Pekny outfit! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký outfit, obzvlášť ten svetřík je krásný :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  17. u have a lovely blog....let's follow each other....follow me on GFC and let me know by leaving your URL on my blog....i will follow u back immediately
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpovědětVymazat
  18. wow, máš nádherný úsměv! :)
    jinak outfit jednoduchý, ale v jednoduchosti je krása, moc se mi líbí ten svetřík :)

    OdpovědětVymazat
  19. Moc Ti to sluší, máš milý úsměv :-) Nejvíce mě zaujala bunda :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  20. Moc se mi líbí boty :)
    U nás o víkendu bylo pěkně škaredě, plánovala jsem, jak neudělám články, když mám volno a ono nešlo fotit :D
    http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. rifle maju super farbu!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  22. Svetřík ti krásné padne ! Ja rada vždy o víkend vypadnu z Prahy někam do klidu a fotim !

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, moc pěkný svetřík :) jsi super přirozená :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Moc pěkné kalhoty, celkový outfit je taky moc pěkný:)

    OdpovědětVymazat
  25. Veru, moc ti to sluší, svetřík má krásnou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  26. hrozne zlata, a ten sveter sa mi velmi pači:)

    OdpovědětVymazat
  27. Krása :) moc ti to sluší :) bez brýlí vypadáš opravdu nádherně :) Sluší ti i brýle, ale každý se zviditelní, když je sundá z nosu :))

    OdpovědětVymazat
  28. Ta posledni fotka je moc krasna :-) Jsi na ni nadherna a mas krasnou plet :-) Jinak se mi moc libi svetrik <3

    OdpovědětVymazat
  29. krásný outfit :) a moc ti sluší ty vlásky jinak se máš že tě má kdo fotit :D

    OdpovědětVymazat
  30. Všem moc děkuji za komentáře ♥

    OdpovědětVymazat
  31. Moc krásný outfit! :-) Typicky podzimní a to se mi moc líbí ♥

    OdpovědětVymazat
  32. Krásny svetrík ♥
    Máš jeden z najrajšíc úsmevov aké som kedy videla ♥
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  33. Krásné! Áááá úplně se mi líbí ten svetřík a rifle ♥

    OdpovědětVymazat
  34. ten svetr je úžasný! a ty jsi moc pěkná holka!

    OdpovědětVymazat
  35. Veľmi pekné aj ty aj outfit :) dosť ťa obdivujem že si nafotila také pekné fotky lebo keď sa pokúšame fotiť s kamarátkou všetko je roztrasené a nevieme sa tváriť normálne :D takže congrats
    grapedenc.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*