Můj názor na Aussie?

/
26 Comments
Krásný den všem :),
dnes tu mám pro vás článek na 2 výrobky od Aussie.
Když se ta vlna spustila, nějak jsem nevěřila, že to jsou opravdu takové zázraky na vlasy.
A když bylo Aussie jako příloha k časopisu Elle, tak to byla pro mě super šance tyhle žvýkačkový produkty vyzkoušet.
Dnes tedy budu mluvit o MIRACLE MOIST SHAMPOO a 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTOR.
1.Miracle moist shampoo
Popis na produktu: Šampon na vlasy, které jsou suché / poškozené / poněkud nešťastné. S australským makadamovým olejem. Šampon dodává vlhkost suchým, poškozeným vlasům a pomáhá je ošetřit a vyhladit.
Můj názor:
+
-nádherně pěnil
-jemnější vlasy už po použití šamponu
-krásná žvýkačková vůně
-vlasy se mi zdály opravdu víc vyhlazené než s jiným šamponem
-vlasy krásně nadýchané
-holky - já jsem si nemusela 6 dnů umýt vlasy a to jsem v těch 6 dnech asi 4x cvičila + jela na kole (když cvičím, tak si s jinými šampony musím umýt vlasy po 3-4 dnech)
-
- pro mě je tedy trošku mínusem cena (179 Kč v plném balení)
2. 3 Minute miracle reconstructor
Popis na produktu: Hloubkový balzám na poškozené vlasy. S výtažkem z australské meduňky lékařské. Speciální složení  s australskou meduňkou lékařskou vyhlazuje drsný povrch kutikuly, pomáhá k obnově poddajnosti vlasů a dodává jim lesk. Nechte 1-3 minuty působit, pak opláchněte.
Můj názor:
+
-vlasy jdou lehce rozčesat
-vlasy jsou hebké, lesklé
-žvýkačková vůně
-
-nějakého napravení vlasů jsem si nevšimla, přijde mi stejný jako ostatní balzámy
-cena je opět myslím 179 Kč
Šampon na mě udělal dojem a když bude v nějaké akci, tak si ho ráda koupím v plném balení. Balzám bych si nekoupila, protože vím, že za levnější cenu koupím produkt, který mi udělá stejnou službu nebo i lepší.

Zkoušeli jste tyto 2 produkty nebo jiné? Jaký názor máte na Aussie vy?

Mějte se krásně, Pa Veru ♥

PS: A ještě jsem slyšela, že někdo tu vůni cítil ve vlasech ještě 3 dny po umytí - já jsem ji necítila už pak ani ten den :D














26 komentářů:

  1. Všude o Aussie čtu, ale ještě jsem tuto značku nevyzkoušela. Ale chtěla bych umývat hlavu méně často, asi ten šampón vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
  2. 6 dní si neumyť vlasy? Páni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čučela, klidně by dal i 7, ale to už jsem začala mít divnej pocit, tak jsem si vlasy umyla :)

      Vymazat
  3. Vidím ,že ten šampón budem musieť vyskúšať. :) I keď aj mňa dosť odrádza tá cena , je to dosť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak ho uvidíš někde ve slevě, určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  4. A já pořád odolávám... ale už jsem se rozhodla, že si o Aussie napíšu Ježíškovi, jinak se ke koupi asi nikdy nedokopu :-D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak těch 6 dní nemytých vlasů ti závidím, já musím každý druhý den :/ Ale na ten šampon jsi mě docela nalákala, zatím jsem od Aussie nic nezkoušela

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že tak často nemusím, to bych z toho byla unuděná :D

      Vymazat
  6. Tak ten šampon mě dost zaujal, moje vlasy jsou poněkud unavené :D Ale pořád tak úplně nevím, co si o Aussie myslet, jedni ho milují, druhým nevyhovuje, asi budu muset zkusit, abych si udělala vlastní názor :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jak jsem všude četla pozitivní i negativní názory, tak jsem ráda, že jsem nakonec výrobky vyzkoušela sama :)

      Vymazat
  7. Mám tuhle značku ráda a vyhovuje mi :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  8. Aussie miluju, je to jednoznačně nejlepší šampon, který jsem vyzkoušela. Doma už mám plné balení, ale pořád si ho tak nějak šetřím :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  9. Ja som si šampónik doviezla z Anglicka, tiež som s ním spokojná:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Aussie jsem kdysi zkoušela jak šampon tak balzám a jak jsi psala u balzámu je stejný jako všechny ostatní drogérkové balzámy. Žádnou extra změnu jsem nepociťovala :) Pěkná recenze Veru ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Mám šampon a kondicionér z řady Luscious Long a balzám jako Ty. Šampon jsem mockrát nezkoušela, ale přijde mi fajn, kondicionér i ten 3 minutový balzám mi přijdou jako průměr, možná i horší průměr. Za ty peníze nic moc :(

    OdpovědětVymazat
  12. Značkou Aussie se to hemží po blogech, ale nezkoušela jsem.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. nejak háklivá na vône nie som, ale táto žuvačková mi dosť vadila a bohužiaľ neviem, či príčinou Aussie alebo niečoho iného, ale dosť mi začali padať vlasy:/

    OdpovědětVymazat
  14. to sa po tom šampone asi obzriem akosi som obchadzala tieto vyrobky vždy

    OdpovědětVymazat
  15. o Aussie slyším poprvé, shame on me :D ale podle tvého článku to vypadá, že nic spešl :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já si vlasy musím mýt každý den, takže šampón určitě vyzkouším :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Veru, ďakujem za mail, balíček posielam v pondelok :) ja osobne mám Aussie veľmi rada, hovorím o ňom aj vo videorecenzii s novembrovými vychytávkami a prepadákmi :) mrkni na môj blog,keď budeš mať chvíľku

    OdpovědětVymazat
  18. Tak to složení je opravdu hrozné, vidím že se mi vyplatilo dát na negativní recenze založené právě na složení, protože z tohodle by mi vypadala půlka vlasů.. hlavně ze SLS u šamponu, to už mám vyzkoušené že to nemůžu používat :(

    OdpovědětVymazat
  19. Moc tomuhle neorzumím, mám jen vzorky z Elle a miluju jejich žvýkaačkovou vůni!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*