DIY: Vánoční věnec od Jůlinky

/
20 Comments
Krásný den všem :),
jak si užíváte 1. adventní neděli? Ten čas tak rychle letí :).
Já už mám letos dárky pro přítele, mamku, sestry a kamarádky nakoupené (už mi chybí jen taťkovi), jak jste na tom Vy?
Dnes Vám chci ukázat věnec, který vyrobila Jůlinka v školní družině a pokud chcete, vyrobte si ho taky :).
Co budete potřebovat?
-noviny
-izolepu (na slepení novin)
-lepidlo nebo tavicí pistoli (na přilepení zeleného papíru)
-barevný papír
-korálku do zvonečku
-nit
A jak na to?
1.Vezmeme noviny a motáme je do ruličky a postupně přilepujeme další ruličku, abychom si udělali dlouhou tyčku, slepíme pak konce a tak vytvoříme věnec
2.Jak máme A4 barevný papíry, tak ho rozstřihneme na půl. Vezmeme vždy půlku a na jedné straně papír prostříháme (jak vidíte ty konce na fotce) a takhle pořád dokola, než oblepíme celý věnec
3.Vystřihneme kolečko a z toho vytvoříme zvoneček (dovnitř můžeme vlepit nit a korálek)
4.Doděláme listy + můžeme doplnit další ozdoby

Postup bohužel nafocený nemám, protože nám doma zrovna došly potřeby :D, ale chtěla jsem Vám ten věneček ukázat, protože se mi moc líbí, jak ho Jůlinka vyrobila.

Tak se Mějte krásně a napište mi, jestli jste si nějaké vánoční ozdoby vyrobili nebo co jste si nakoupili :).

Pa, Veru ♥

Blog na FB :)






20 komentářů:

  1. Ja už som od včera začala dávať na blog moju vianočnú dekoráciu a aj môj adventný veniec, na ktorý som pyšná:D ale 90% ozdôb v dome máme samozrejme kúpených, ked niekde vidím tie ceny, tak je to jednoduchšie kúpiť ako vyrobiť, kedže na potrebné veci by som minula viac peňazí ako ked si kúpim ozdobu hotovú:)

    OdpovědětVymazat
  2. Super věnec, hlavně originální:)

    OdpovědětVymazat
  3. pěkný věnec, kolikrát jsou domácí hezčí, než kupované :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny veniec ^·^
    Darčeky nemám pokupované :D som ten typ ktorý sa zobudí na poslednú chvíľu :D

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jééj ten je zlatý! :) Super to je

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. ty si ale rýchla! ja nemam ešte ziadne darceky iba zoznam :D a veniec je pekný! :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný věnec a zajímavý nápad :) Musí být šikovná, já jsem na věci, kde jsou nůžky, lepidlo a paír úplně levá :D

    OdpovědětVymazat
  8. Vyřiď Jůlince, že je moc krásný :) Sice moc na vyrábění nejsem, ale je super mít doma výrobky od dětí :) moc milé :)

    fashion-lists.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný veniec, je veľmi šikovná ^^

    OdpovědětVymazat
  10. krásny veniec ;)) bola by som rada keby sa pozrieš aj na moj blog a povieš názor ;) prepáč až otravujem ;)
    http://alexxieofficial.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Verunko já už mám skoro všechno. Ještě mám v plánu 2-3 věci a jsem hotová :D včera jsem spojila obří nákupy společně s rozsvícením stromečku a už mám velkou část i zabalenou :))

    OdpovědětVymazat
  12. Jůlinka je opravdu šikovná, věneček se jí povedl :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  13. Šikovná sestřička :) Neteř je taky šíleně tvořivá, teďka dělala s mamkou pravej adventní věnec a moc se jim ppovedl :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkné DIY. Já jsem si taky něco málo vyrobila a ještě budu dělat a jinak jsem si už i nakoupila svíčky, vosky, ozdůbky atd. :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*