DIY: srdíčková krabička

/
25 Comments
Ahoj holky :),
týden utekl jako voda a hurááá je tu pátek :).
Dnes tu mám pro Vás DIY, který jsem našla na FB stránce Návody a nápady. Slečna tam přidává pěkné nápady, tak mám v PC složku, kam nápady, na které narazím, ukládám :).
Dnes to tedy bude srdíčková krabička. Čím větší papír, tím větší budete mít krabičku.
Tady je postup:
A takhle jsme krabičku vyrobily s Jůlinkou:


Krabičku si můžete vyrobit jen tak pro radost třeba na šperk, bonbóny nebo nějakou maličkost nebo udělat radost druhému :).
Vyrábíte taky něco? Jestli ano, jaké DIY jste vytvořily naposledy?

Mějte se krásně a přeju Vám pěkný víkend,
Pa Veru ♥





25 komentářů:

  1. Takéto vecičky som vyrábala rada ale ked mi to začalo zapadať prachom tak som prestala:D ale je to peknučké:)

    OdpovědětVymazat
  2. jéé, to je krásná krabička!! díky za tip!!! hned si ji jdu taky udělat! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná krabička ♥ určite sa inšpirujem, keďže prichádzajú vianoce :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná krabička, moc se ti povedla :)
    A díky za tip, vyzkouším, na Vánoce a především blížíce se výročí s přítelem se mi to bude hodit ;)
    Jinak jsem naposledy dělala myslím "duchy" ze sklenic na Halloween

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Tohle je moc pěkný nápad :) Já sleduju DIY projekty moc ráda i si dělám plány, ale málokdy si najdu čas se do nich pustit..:)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné, bohužel do toho zatím asi nepůjdu, protože jak se znám, udělala bych to, ale pak bych nevěděla co s tím, takže by to skončilo někde v šuplíku :P :D Ale je to zajímavý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy obdivujem keď má niekto na takéto veci trpezlivosť, ja zvládam max.tak lodičku :)
    btw. ak máš chuť zastav sa na mojom blogu, práve mám GIVEAWAY
    http://finallysomefashion.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý nápad! :) Také jich mám v pc spoustu uložených, ale ještě jsem se pořádně nedokopala něco z toho udělat ..málokdy na to najdu čas :/
    Naposledy jsem lepila jsem oboustranou lepenkou na zeď motýlci , vypadá to fakt suprově, a drží .. :)
    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Tuto krabičku znám, už jsem jí také zkoušela a vypadá moc hezky :-)) Dá se taky udělat jako přáníčko - že tam vlastně vynecháš ty strany :) .... Doma tvořím ráda a co jsem tvořila naposledy? :) To bude už zítra na blogu ;-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  10. No vy ste teda šikulky! Krabička je krásna. My sme robili niečo podobné, keď sme mali na gympli deň otvorených dverí. Utekám pozrieť tú stránku. Takéto vecičky robím veľmi rada :))
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je super nápad! Díky moc za tip:)))
    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Krabička je krásná! DIY už jsem dlouho nepraktikovala, mám v plánu udělat s dcerou mýdlo.

    OdpovědětVymazat
  13. Jeee to je super napad! To urcite nekdy zkusim

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to je úplně perfektní typ :) Myslím, že ho co nevidět vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  15. Už som to raz skúšala, no veľmi sa mi to nepodarilo :( Ale keď to tak teraz vidím, asi to skúsim znovu :D

    Mrs.Dominica

    OdpovědětVymazat
  16. to je fakt zlaté :) a moje posledné diy je na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  17. super nápad, čoskoro je Valentína, hodí sa:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*