Báječný pomocník pro hladké a vyživené tělo {Nivea}

/
36 Comments
Krásný den všem :),
připravila jsem si pro Vás recenzi na výživné tělové mléko od Nivei pro suchou až velmi suchou pokožku (250 ml). Mléko jsem právě dopotřebovala.
Mléko jsem dostala jednou k nákupu v Rossmanu, když jsem nakoupila nad určitou částku, jinak se cena mléka pohybuje okolo 100 Kč.
Oficiální popis: Bohaté složení s technologií HYDRA IQ intenzivně vyživuje a znatelně redukuje hrubost suché pokožky. Díky mandlovému oleji bude pokožka jemnější a vláčnější.
Technologie HYDRA IQ stimuluje tvorbu nových Aquaporinů (in-vitro testy) pokožce vlastních hydratačních kanálků, které zlepšují cirkulaci vody v buňkách a zajišťují tak hydrataci pokožky.

Holky, tohle tělové mléko - já jsem se zamilovala :D, je úžasný!

Můj názor:
+
krásná "niveácká" vůně
jen, co rozetřete, hned se vsákne
rychle zasychá, nemastí
parádní dávkování
vláčná, jemná, hladká pokožka
opravdu extra vyživená, když se namažete večer, ráno už nemusíte

-
ŽÁDNÉ
 Vidíte to obrácený srdíčko? :)
 Složení:


Holky, kdo hledáte pro svou suchou pokožku skvělého pomocníka, tak tohohle Vám můžu jen DOPORUČIT.
Tak krásně hladký nohy, stehna a zadek (:D) jsem dlouho neměla.
Mazání je jedna báseň :). Jak jsem v nějakém článku psala, že jsem líná na mazání, tak u tohohle produktu vůbec. Na večerní mazání jsem se těšila, miluju tu vůni a to, že se po rozetření hned vsákl, takže jste byli namazaný za 2 minutky a hned jste mohli skočit do pyžama .. pro mě nádhera :).

Používáte teď nějaký produkt na tělo, který můžete doporučit? Měly jste někdy tělové mléko od Nivei?

Mějte se nádherně a přeju Vám krásný prodloužený víkend,
Pa Veru ♥

PS: Včera jsem nechtěně smazala ten článek s botama (to už asi nelze vrátit zpět, že)?





36 komentářů:

  1. Tak to se po něm kouknu, teď zrovna nějaký takový sháním :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stále si k nim v DM-ku privoniavam a neviem sa rozhodnúť ktoré si vziať, ale tento je môj favorit:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě je tato klasická vůně taky top :)

      Vymazat
  3. Ja som to telové mlieko mala doma, bolo príšerne mastné.. Niveu moc v láske nemám. Lebo doteraz som nenašla žiaden produkt, ktorý by mi vyhovoval.
    Mimochodom, recenzia je skvelá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak to já jsem zase s Niveou spokojená, teďka je i jejich micelárka moje nejoblíbenější :)

      Vymazat
  4. Jej díky za tip, vypadá to zajímavě ;))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to vypadá moc dobře :) Já mám moc ráda NIVEA krémy na ruce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to bude něco pro mě, Niveu mám hodně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Upřímně řečeno, toto mléko vůbec neznám :) Ale je pravda, že na krémy se spíše koukám u Avonu či Balea, jelikož jsem zatížená na ovocné vůně :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  8. Niveu nemám moc ráda. Teď používám tělovou emulzí Alverde Sensitive a ta je fakt povedená a v šuplíku čeká krém ze Sephory :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nivea má podle mě celkově super produkty na tělo, je to prostě klasika :) Mám teď doma taky tohle tělové mléko, ale je s pumpičkou, tak je možná trochu jiné a už se na něj těším až ho načnu :) Přece jenom je to tělo teď takové sušší :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  10. Měla jsem taky mléko od Niveii, ale nějak mi nesedlo, ale používám od ní olej a ten je perfektní :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  11. Také ho používám a nemůžu si ho vynachválit :) Tohle se opravdu povedlo!

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám od Nivey hrozně ráda tu klasiku v modré kulaté krabičce, ale takhle na celé tělo si raději užívám voňavější krémy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klasiku jsem měla taky a byla super :). Takhle na zimu mám zase ráda tyhle vůně

      Vymazat
  13. Já miluju tu typickou Niveáckou vůni, ale prostě jsem nehorázně líná se mazat. Přemýšlela jsem na tím tělovým mlékem do sprchy, což mi přijde jako skvělá varianta pro lidi jako jsem já, protože to vyživuje už v té sprše. Ale toto mléko by mě teda taky neurazilo, těší mě to, že se hned vsákne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se taky vždycky nechce mazat, ale s tímhle mlékem je to fakt jedna radost :)

      Vymazat
  14. Já jsem v tomto směru dlouhodobě spokojená s Neutrogenou :-) Toto vypadá pěkně, ale bojím se, že by mi přišlo dost mastné, jako snad všechny výrobky od Nivey :(

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak od Neutrogeny jsem zatím nic nevyzkoušela :). NO škoda, že jsem to nevyfotila rozetřené, protože tady se mastnoty fakt bát nemusíme. Měla jsem krém od Nivei v tom plechovém balení a to byl " pan mastňák" :)

      Vymazat
  15. Great review!

    New FASHION post on
    www.lowbudget-lowcost.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  16. Niveu mám ráda a o tomto tělovém mléku jsem i uvažovala, ale nějak jsem se ho pořád neodvážila koupit :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  17. mala som jeden do sprchy, bol fajn :)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mléko do sprchy jsem zatím nezkoušela :)

      Vymazat
  18. Tak tohle je super inspirace :) musím to vyzkoušet. I když teda na mě nezabírají žádné krémy. Ať už je to levné nebo drahé. Od baley, přes avon či oriflame až garnier, nivea a všechny možný drahý krémy. Ale tak patlat se krémy mě baví a hlavně i kvůli tý vůni a aspoň mám pocit, že něco dělám pro sebe :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímhle mlékem je fakt super, že cítím, že už po pár použitích je pokožka krásně hladká a není vůbec suchá, což je skvělý a ráda mám pak vyživené tělo :)

      Vymazat
  19. Nivea má super krémy. :) Já používám nyní už několikáté balení obyčejné Balea s Ureou, to velké balení asi za 80Kč?? nevím. Ale mám po něm tak nádhernou a hebkou kůži. Kamarádky si mě v poslední době začaly hladit, jak jsem heboučká. :-D Ale asi to bude také tím, že jsem začala od léta používat místo vysušujících sprchových gelů a krémů sprchové oleje. První bych od Eucerin za 200Kč, ten byl parádní a teď mám L´Ocitanne, stál sice 500Kč, ale ta hedvábná kůže mi za to stojí. Nikdy už na sebe nedám sprcháč. :)

    OdpovědětVymazat
  20. na telových mliekach som závislá :D určite skúsim aj toto :))

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Mám doma také tělové mléko od Nivei a souhlasím s tvou recenzí..ještě se mi nikdy nestalo, že bych s krémy od Nivei nebyla spokojená! :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  22. Nivea je nejlepší, mám od ní spoustu kosmetiky. S tím článkem bohužel nevím, ale asi to nejde :/

    OdpovědětVymazat
  23. Niveu som používala dlhé roky, no presedlala som na Dove, ktorý mi vyhovuje viac:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*