Báječná maska na vlasy Milk&Honey {Oriflame}

/
19 Comments
Ahoj kočky :),
dnes Vám představím podle mých zkušeností skvělou masku Milk&Honey z Oriflamu.
Maska má 250 ml a já ji pořídila za 99 Kč v akci.
Cena masky se  myslím jinak pohybuje do 150 Kč, ale v katalozích probíhají pořád různé akce.
Oficiální popis: Složení se třpytivými zlatými pigmenty poskytne vlasům intenzivní výživu a extra zvláčnění ze 3 přírodních ingrediencí : mléka, medu a pšenice.
Maska slibuje lesklé a vyživené vlasy.

Můj osobní názor:
+
krásná vůně
vyživené a lesklé vlasy - opravdu jsem již po pár umytích viděla změny
vlasy jdou krásně rozčesat
maska obsahuje třpytky, ale na vlasech pak žádné nejsou
250 ml za skvělou cenu
mám ráda tyto typy balení - šroubovací víčko

-
já na této masce žádná negativa nevidím :)
Složení:
Na obalu píšou, že máte masku použít 5 minut. Já když si dělám masky, tak je mám na hlavě nejmíň 20 minut, klidně i dýl.Vždy si říkám, čím dýl, tím líp :).
Za sebe Vám můžu masku DOPORUČIT, já jsem s ní byla naprosto spokojená,vlasy jsem po ní měla lesklé a vyživené. Z masek je to zatím nejlepší produkt, který jsem vyzkoušela :).

Co vy a masky? Kterou mi můžete doporučit?

Mějte se nádherně,
Pa Veru ♥






19 komentářů:

  1. Něco takového bych teď přesně potřebovala! Vlasy mám totiž už pěkně poničené od neustálého žehlení a fénování, tak by si zasloužily péči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já momentálně používám masku na vlasy od Avonu a jsem s ní moc spokojená. Jinak za sebe mohu doporučit pantene pro v masku, gestil wonder a latte :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná recenzia a maska vyzerá úžasne ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. túto som používala aj ja :) odporúčam ju :)
    www.madein-slovakia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. V katalogu jsem ji nějak neviděla, asi jsem ji přehlédla. Asi se po ní poohlédnu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že z téhle řady měla mamka kdysi krém na ruce nebo tak něco :) Maska mě docela láká, protože momentálně nemám doma žádnou, se kterou bych byla spokojená :(

    OdpovědětVymazat
  7. Já sama zkouším spíš DIY masky, ale tahle mě zaujala, asi si na Vánoce udělám radost:)
    http://difdirections.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Katalógové produkty skúšam málo a asi robím chybu :) super recenzia Veru, keď si napísala, že žiadnu chybu na maske nevidíš, tak to sa na ňu musím pozrieť aj ja :)
    p.s.: máš odo mňa mailík :)

    OdpovědětVymazat
  9. Od této řady mám spousty výrobků, miluji tu vůni :).

    OdpovědětVymazat
  10. masku na vlasy nepouživam žiadnu ale mala som v takom istom telovy krem pekne vonal:) nepacia sa mi v poslednej dobe v oriflame tie parabeny trochu ho obmedzujem čo už

    OdpovědětVymazat
  11. Super recenze :) Asi se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat
  12. tak tuto masku musím zkusit, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  13. Toto je veľmi známa maska a myslím, že je super :) Avšak som ju ešte nevyskúšala :) Musím niekedy vyskúšať... Super recenzia! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  14. Pěkná recenze Verunko :) Jediné co mě odrazuje, je to složení, např. ty parabeny v ní.
    Měj se hezky! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Pená recenzia :) ja práve používam masku od Kallosshop čokoládovú a milujem jej vôňu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá velmi lákavě:) Já mám momentálně masku od Avonu ale ta mi brzy dojde takže tuhle zařadím určitě na seznam masek, které si budu vybírat:)

    OdpovědětVymazat
  17. Nabízím registrace do Oriflame zdarma! Díky registraci budete moct nakupovat výrobky o 30% levněji!

    Pro info pište na: ori-krasa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*