TIP: Super akce a dárky - Rossmann

/
35 Comments
Ahoj holky :),
tak jak se máte? To nám ten týden pěkně rychle utekl, že?
Ve škole to byla tento týden ještě pohodička, zatím jen takové úvodní hodiny, co bude potřeba k zápočtu, ke zkoušce a tak.
Včera jsem byla v Rossmanu a vykouklo tam na mě hned plno skvělých akcí, kde se k nákupům rozdávají dárky.
AKCE č. 1 (trvá do 19.10.2014)
Za nákup výrobků Playboy nad 199 Kč dostanete velkou kosmetickou taštičku zdarma :).
Navíc mají něco i tak v akci, takže já jsem neváhala a nakupovala.
Sprcháče měly za 64,90, tělová mléka za 89,90, parfémované spreje za 129 a ty parfémky nevím :).
Já jsem si koupila ten tělový sprej a pak ještě něco (to je blbý, že drahouši moji blízcí taky sledujou blog, tak Vám tady nemůžu ukázat ty věci, co jsem vybrala pro ně :D)

taštička se mi fakt moc líbí a je navíc obrovská
AKCE č. 2
Za nákup jakéhokoliv krému na obličej od Nivei dostanete zdarma velkou pleťovou vodu.
Tuto akci jsem nevyužila, ale myslím, že příští týden tam ještě zaběhnu, protože je to fakt skvělý. Ty krémy se pohybovaly od 89 do 199 Kč myslím a k tomu pleťová voda - no nekupte to! :)
Navíc jsem měla asi 6 vzorečků na pleť od Nivei a ty krémy byly božský a už tehdy jsem si říkala, že si pak musím krém od Nivei koupit :).
Nebo jestli už kupujete průběžně dárky na Vánoce, tak je to určitě i skvělá příležitost.
Při té včerejší návštěvě Rossmana bych tam utratila několik korun, protože mi přišlo, že snad na každou značku byly různé akce a slevy, takže jestli máte Rossmana po ruce, tak tam co nejdříve zaběhněte :).

Máte rádi značky Playboy a Nivea? Zkoušeli jste něco? Chodíte nakupovat do Rossmana?

Mějte se nádherně a přeju Vám krásný víkend ♥
Pa, Veru 

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí a nechcete, aby Vám mé články utekly, můžete se stát mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).





35 komentářů:

  1. Rossman je moje nejoblíbenější drogerka, ale playboye ani niveu teda nenakupuju :D

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky zjišťuju, že Rossman je moje nejoblíbenější drogerka :)

      Vymazat
  2. Playboy mě neláká, ale Nivea docela jo. Nikdy jsem žádný krém neměla, tak si pro nějaký možná skočím :) A malá rada: zruš to opisování kódů v komentářích, hrozně to zdržuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu, ale přítel říká, že si to tam mám radši nechat, kvůli spamům :)

      Vymazat
  3. Já mám ráda voňavky playboy, ale akce nevyužiju, taštičku od nich už mám z vánočního balíčku, k tomu i z jiného plavky :D
    Niveu mám jinak ráda, ale výrobky na obličej od nich nesnesu (nebo alespoň žádné co jsem zkoušela)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Super tip :) Už se snažím průběžně něco kupovat na vánoce, když mi přijdou třeba slevový kuponky do DM :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky no :) je to lepší nakupovat už takhle průběžně

      Vymazat
  5. Playboye jsem nikdy nezkoušela a od Nivea používám čistící pěnu na obličej. Koukala jsem do Rossmann letáku a celkem mě zaujala ta akce na Loreal paris kosmetiku:)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají tam teď fakt skvělý akce :)

      Vymazat
  6. Playboy má krásné vůně, kupuju si od něj hlavně sprcháče :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty jejich vůně taky hrozně moc voní, sprcháč jsem ještě neměla :)

      Vymazat
  7. Já Playboye moc nemám ráda, ačkoli jsem dostala deodorat a ten byl vážně super! :-) Taštička se mi líbí, už jsem také na akci koukala, ale právě mě tam odpuzuje ten růžovej králík :-D K Nivee také nemám žádný extra vztah, ale akci asi využiji! :-))

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se právě zase ten zajouch líbí hodně :)

      Vymazat
  8. Playboye mám ráda, voní fakt skvěle! :) Niveu moc nevyužívám, ale určitě taky není špatná :)
    Zajímavé, předevčírem jsem byla v Rossmanu a nic takového jsem tam neviděla, asi špatně koukám :))

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám zase na akce bystrý oko :D

      Vymazat
  9. ta kosmetická taštička Playboy vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super akce! Niveu mám moc ráda a pořád v ní něco vyhrávám, mají neustále nějaké soutěže a výhody pro nivea club, takže jsem zásobená a jsem za to ráda :D. Nedávno byla navíc akce v albertu tak jsme koupili 3 sprcháčky a milelárku Nivea :). Playboye moc nemusím, už mám ráda úplně jiné vůně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super, že vyhráváš :) Já mám teď doma Nivea micelárku a tělové mléko a oba výrobky miluju :D

      Vymazat
  11. Veľmi tieto značky nekupujem. Niveu používa skôr moja mamina :). Ale inak super článok. Až na tie peniaze. Úplne som zabudla, že vy nemáte eurá a tak som sa zľakla, že prečo stojí sprcháč 64 € (okolo 1650 českých korún) :D :D. A máš pravdu! Tá taštička (dá sa to tak nazvať? :D) je fakt obrovská, ale super! :)
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo taštička :) To jsi mě pobavila s těma eurama :D

      Vymazat
  12. Miluju Playboy :) Vždy tam kupuji dámské vůně a také pánské sprchové gely a ta taštička je moc pěkná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě ty jejich vůně taky moc pěkně voní :) Už jsem měla předtím myslím 3 různé

      Vymazat
  13. Tak já už Niveu celkem dlouho nepoužívám (přešla jsem na přírodní) a Playboy vůně mi taky nesedí. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak příště musím sehnat typ na něco přírodního :)

      Vymazat
  14. Niveu mám ráda dost, akce jsi vychytala skvěle a od Playboy značky jsem ještě žádnou voňavku nezkoušela, tak třeba časem :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě :) myslím, že by sis z těch vůní vybrala

      Vymazat
  15. super akce :) Playboy jsem dříve používala, nyní už preferuji spíše levnější značky, ale Nivee jsem věrná pořád :)

    OdpovědětVymazat
  16. Ten Playboy je fakt super, milujem tú vôňu a taštička je krásna :) ale Niveu zase z duše neznášam, príde mi umelá :D

    OdpovědětVymazat
  17. myslím, že se zajdu podívat na niveu ;)

    mim. pokud si chceš zahrát o krásný náhrdelník, mrkni ke mně ;) http://life-of-nikola.blogspot.cz/2014/10/liebster-award-tag-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  18. Playboy sprchové gely jsou super :-) Ale deodoranty od nich moc nemusím, vlastně ani voňavky :D Niveu jsem používala dříve, teď už 4 roky používám La Roche Posay :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Parádní článek, já mám osobně moc ráda Niveu a od Playboy jsem dostala nějakou dárkovou sadu s voňavkou apod. a nemám si na co stěžovat :D

    OdpovědětVymazat
  20. Takové články mám nejradši, tipy na probíhající akce potřebuji jako sůl, poněvadž nemám čas chodit pravidelně do drogerky, kvůli tomu mi všechno unikne. Zrovna playboy ani niveu nepoužívám, ale stejně díky za upozornění.

    OdpovědětVymazat
  21. Super clanek! Ja moc playboy nemusim, ale nektere vune jsou dobre :)

    ^^ everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*