TIP: Dárek za DM body

/
43 Comments
Ahoj holky :),
taky u Vás svítí sluníčko, ale zato pěkně mrzne? 
Dnes tu pro Vás mám tip na odměnu v DM.
Za 50 bodů na DM kartě si můžete vyzvednout tenhle krásný soví hrneček s vánočním motivem.
Obsah hrnku je 400 ml, takže je dost velký a tyhle "obříky" mám nejradši :).
Na 1 kartu si můžete vytisknout 2 poukazy a akce trvá ode dneška do vyprodání zásob. 
Takže pokud máte na kartě body a rádi si uděláte hrnečkem radost, tak šup do DMka :).

Líbí se Vám hrneček, využijete akce? Využíváte často akce za dm body?

Mějte se krásně,
Pa Veru ♥






43 komentářů:

  1. Je kráááásny ale body si nechávam na Vianoce na kozmetiku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě tam zbyly body 2 :D Minule jsem zase brala pro mladší sestřičku kufřík s pomůckama za 75 bodů :)

      Vymazat
  2. Je krásný, sovičky miluju, dnes se pro něj taky chystám! :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně mě štveš! :D protože já jsem si zrovna vzala v DM slevovou knížku a body už tam zřejmě žádné nemám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, když jsem hrneček viděla, tak jsem si jako první vzpomněla na Tebe, že jsi ta milovnice soviček :D

      Vymazat
    2. Nů :/ a já ho mít nebudu :D

      Vymazat
  4. Ježiš, ten je hrozně super!
    Miluju hrníčky s takovýma obrázkama! Do kdy ta akce platí? A dá se někde na internetu zjistit, kolik mám na kartě bodů, nebo mi to řeknou na prodejně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam napsáno, že akce platí do vydání zásob :). Body zjistíš, buď na účtence nebo i myslím tak, že by ses přihlásila na tom stroji v DM nebo mě to chodí v e-mail, když mi od nich přijde :)

      Vymazat
  5. A proto už ho mám doma na stole! :-))) Je moc hezký :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. jé ten je krásný :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Hrneček je boží, konečně něco, za co se vyplatí utratit body :-) Také si pro něj asi půjdu.

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, díky za tip, hned dnes tam skočím! :*

    OdpovědětVymazat
  9. Poukazy se tisknou na tom stroji? Nikdy jsem to nevyuzivala, ale hrnek chci :D
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo přímo v DM na stroji :). Přiložíš kartičku, vybereš si v té nabídce Akce => pak dáš hrneček za 50 bodů, klikneš na to, vyplníš PSČ (to po Tobě stroj chce) a pak už se poukaz vytiskne :)

      Vymazat
    2. Skvele a pochopila jsem dobre, ze muzu rovnou dva?

      Vymazat
  10. Ten je vážně roztomilý, zítra pro něj skočím :-) Asi si ho ale sobecky nechám na štětce :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se nemůžu dočkat, až si z něj večer budu popíjet čaj :) tak moc se mě líbí :D

      Vymazat
  11. Ten hrníček si taky plánuju pořídit. Na velkých hrnkách si pěstuju závislost :D Už ani kafe nedokážu pít z malého :D
    °°Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  12. Jé ten je krásnej! :) Já mám teď se sovičkama taky jeden větší hrneček, který byl k narozeninám. Škoda že ještě nemám 50 bodů :)

    OdpovědětVymazat
  13. Aaaaach, ten je dokonalý!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Je roztomilý, taky jsem o něm uvažovala :) Btw. u mě článek, už mi přišla výhra od tebe :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  15. Hrncek je pekny, ale body vyuzijem radsej na zlavovu knizku.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  16. páini tak ten je nádherný!! :) a jak zjistím kolik mám bodů nebo co si za ně můžu aktuálně pořídit? o_O DM kartu mám aspoň rok ale o tomhle jsem nevěděla.

    OdpovědětVymazat
  17. Je krásnej a pije se z něj taky suprově :). No mě ty akce třeba chodí na e-mail i to kolik mám bodů, ale myslím, že to zjistíš i tak, když přiložíš kartu na ten jejich stroj :)

    OdpovědětVymazat
  18. No hned jsem ho musela mít :) DM akce využívám skoro vždy a zrovna tohle by byl hřích nevyužít :)

    OdpovědětVymazat
  19. Zbožňujem hrnčeky a tento vyzerá moc krásne :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ten hrníček se sovičkami vypadá krásně, brala bych ho hned :-) Škoda, že do DM moc nechodím :-/ Asi začnu :-D
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  21. Ja mám práve DM kartu asi 1 mesiac a moc do DM ani nechodím :D Ale tak dúfam, že sa mi to prišťastí niekedy tolkoto bodov nazbierať a potom zato niečo získať ! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  22. tak tento je dokonaly! :) my ho myslim v dm este nemame ale ked bude hned tam bezim! :D sovičky ♥

    OdpovědětVymazat
  23. mamka se ptala a zrovna je nemají no, počkám :)) mě také! to je dobře, jen u něj zůstan

    OdpovědětVymazat
  24. To je nááádhera! Doufám že se budu co nejdříve pohybovat někde kolem DMka :D

    OdpovědětVymazat
  25. Miluju sovy! kdybych to věděla dřív tak tam dneska o pracovní pauze skočim!:D

    OdpovědětVymazat
  26. Ten je krásný :-o ale už jsem to nejspíš prošvihla :(

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*