Svěží, voňavá a sebejistá s Rexonou

/
46 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
dnes Vám přináším můj názor na pomocníka proti pocení od Rexony.
Oficiální popis: Rexona women MAXIMUM PROTECTION confidence (45 ml)
Antiperspirační krém deodorant s obsahem inovativní technologie TRIsolid, která reaguje na tělo a obsahuje 3 důležité složky:
*dosud nejúčinnější ochranu proti pocení od Rexony
*technologii s mikrokapslemi bojující proti nepříjemnému zápachu
*složku pro hydrataci pokožky

Zabraňuje pocení po 48 hodin. Příjemné spojení ovocných vůní jablka a broskve v kombinaci s podmanivou vanilkou a jasmínem.

Použití: Pro dosažení maximálního účinku aplikujte do podpaží před spaním. Během odpočinku složka TRIsolid aktivně působí a poskytuje ochranu proti pocení během následujícího dne i když se vysprchujete. Antiperspirant můžete použít i ráno.

¨


Antiperspirant používám už skoro měsíc a půl, každý den. Líbí se mi, že vidíte, kolik Vám toho ještě zbývá.
Řekla bych tedy, že vydrží 2-3 měsíce. 
Můj názor a moje zkušenosti:
+
-pevné, praktické balení, šroubovací mechanismus
-příjemná konzistence
-rychlé vstřebání
-opravdu zabraňuje pocení (otestováno na běhu, cardiu a mučení s Jillian)
-pokožku nedráždí, nevysušuje, možné nanést hned po oholení
-pro aplikaci stačí použít opravdu malinko
-nezabarvoval mi oblečení (nosila jsem bílé, barevné i černé)
-
-pro někoho může být záporem cena - 159,90 Kč (už jsem ale viděla i v akci za 109,90)

Zkoušela jsem oba 2 způsoby použití (nanést v noci i přes den a oba 2 způsoby mě před pocením uchránili). 

Upřímně si myslím, že antiperspirant je produkt, do kterého se vyplatí investovat, protože každý z nás chce určitě vonět a ne, aby z něj byl cítit pot. Např. měla jsem spoustu produktů, které sice byly do 70 Kč, ale když jsem celý den někde běhala a byla pořád aktivní, tak před potem neochránili.

Antiperspirant plní funkce, které slibuje, před potem a zápachem mě ochrání, proto Vám ho můžu doporučit :).

Kdo by si chtěl přečíst více informací o tomto produktu i dalších produktech od Rexony, může ZDE.
Děkuji zástupcům Rexony za poskytnutý produkt k testování.

Kdo má tohohle pomocníka vyzkoušeného? Láká Vás? Taky si myslíte, že do antiperspirantů se investovat vyplatí?

Mějte se krásně, Pa Veru ♥
PS: V pátek odměňuju :)









46 komentářů:

  1. Ja som ju už vyskúšala a vôňa sa mi skutočne veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem Rexonu hodně používala, ale s novým designem mi nějak přestala vonět. Tento prokudt mě zaujal, ale je mi trošku proti srsti nanišet si antiperspirant na noc. Zrovna mi dochází deodorant, tak se na tohle mrknu, ale určitě bych používala ráno :))

    Hezký článek,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho na noc použila párkrát, jinak mám taky lepší pocit, když si ho nanesu ráno :) Ale fungoval mi v obou případech :)

      Vymazat
  3. Rexona má obecně jedny z nej antiperspirantů, moc ráda se k nim vracím. Ale přímo tento vyzkoušený nemám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám rexonu taky moc ráda, používám i jejich spreje a super :)

      Vymazat
  4. Wow! Ten asi vyzkouším :3 už dlouho sháním dobrý antiperspirant, tak snad to bude ta správná volba i pro mě :3 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že to bude určitě super volba :)

      Vymazat
  5. Používám ho už dlouho a je to ten nej co jsem kdy měla :) Na vyzkoušení mi zbývá už jen poslední (modrý) :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi je teda pořádně ozkoušela :)

      Vymazat
  6. Používám a jsem nesmírně spokojená! :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  7. that used to be my absolute favorite deodorant

    OdpovědětVymazat
  8. Rexonu jsem mívala dlouho moc ráda, ale nějak mi přestala vonět, jak jsem ji používala dlouho:) Tak jsem přešla na Garnier a jsem spokojená)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier jsem měla taky 2x jako tuhý deodorant a před potem mě neochránil :(

      Vymazat
  9. Vyzerá veľmi dobre. Ja osobne nemám skúsenosti s týmto antiperspirantom, ale taktiež mám deodorant od Rexony v spreji, taký modrý a používam ho stále, pretože sa mi strašne páči jeho vôňa a aj to, že vydrží veľmi dlho. Zatiaľ asi najlepší deo, ktorý som mala :D

    Car ~ galkvinne.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď taky spreje a to fresh a sexy a to jsou taky nádherné vůně :)

      Vymazat
  10. Tak to vypadá moc dobře :) Také mám problém že deodorant nevydrží moc dlouho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímto pomocníkem je Baru problém pryč :)

      Vymazat
  11. Zdravím,

    máš úžasně ostré fotky! :) To v prvé řadě. ve druhé, co bys doporučila proti nevzhledným skvrnám v podpaží? Myslím před den od potu, ne po antiperspirantu.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) no asi bych vyzkoušela jiný antiperspirant, když asi ten co používáš, Tě neochrání a dělá skvrny z potu

      Vymazat
  12. dobrá recenzia ... asi vyskušam

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Rexonu moc v oblibě nemám, ale po přčtení toho článku ji možná zkusím ) děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. Rexonu sice používám, ale ve formě antiperspirantu ve spreji :) Tyhle mazací nemám ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ve spreji, ale mám ráda i tyhle krémové/tuhé, protože víc vydrží, sprej mám dopoužívaný rychleji :)

      Vymazat
  15. Tak na noc bych ho teda nepoužila ani náhodou, ale jinak na mě po té recenzi působí dobře, v drogerece se určitě podívám :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to takovej nezvyk si ho dávat na noc :) aspoň zase něco novýho. Ale já jsem ho používala taky hlavně ráno :)

      Vymazat
  16. Od Rexony jsem už nějaký podobný měla. Nejdříve jsem z něj byla nadšená, pak to nějak opadlo, protože přestal fungovat. Po druhé jsem s ho tedy již nekoupila :(

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle mě opravdu láká:) protože ráda nosím trička s dlouhým rukávem ale strašně se v nich potím, takže asi zainvestuji:-)

    OdpovědětVymazat
  18. tolko už o ňom čítam že ho budem musiet už vyskušat:))

    OdpovědětVymazat
  19. Ohhh… ABSOlutely amazing: LOVE!!! And you’ve got a gorgeous blog dear: FOLLOW YOU right now!!! ;)
    Check out & follow my blog too --- I’ll be waiting for you!!!

    *Keep in touch ;)
    ABSOkisses!!! Fanny J. ABSOmarilyn

    Google+ | Facebook | Instagram | Twitter | Bloglovin'

    OdpovědětVymazat
  20. Já mám radši antiperspiranty ve spreji :). Každopádně mohla bych vyzkoušet menší změnu,když ho tak doporučuješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda spreje, ale ty vždycky rychle vypotřebuji, tohle aspoň vydrží dlouho :)

      Vymazat
  21. deodoranty používám jen "stříkací" (at žijí odborné termíny :D) ale Rexonu mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky když píšu slovo stříkací, tak se nad tím usmívám :D

      Vymazat
  22. Jsem asi jedna z mála, ale mě zrovna tenhle nevoní. Už po prvním otevření, jsem věděla, že kamarádi nebudem a musela jsem se přemáhat abych ho vypotřebovala. Ale jinak na deodoranty Rexona nedám dopustit a z téhle řady mám oblíbený Zelený - everyday fresh, ten mi opravdu příjemně voní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ten musím pak někde očichat, protože bych si pak sama ráda koupila další :)

      Vymazat
  23. Ja som bola na Rexone MP závislá asi rok, ale teraz sa snažím nájsť za ňu náhradu ..no zatiaľ som nič lepšie nenašla.P
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  24. Nejlepší nejlepší nejlepší! :-) Nedám na ni dopustit, mám clean scent, už druhé balení :-)

    OdpovědětVymazat
  25. tiež som ho vyskúšala a som maximálne spokojná, plánujem si kúpiť aj ďalší:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*