Produkty, kterým jsem se podívala na dno - 1

/
44 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
dnes tu mám pro Vás článek o produktech, které se mi podařilo spotřebovat. Ta spotřeba je tak za srpen - půlka října :).
Když jsem obaly vyhazovala, tak jsem se i dost divila, kolik se mi nastřádalo produktů. Dřív, když jsem kus po kusu vyhazovala, tak jsem tu spotřebu nijak nevmínala. Taky se musím přiznat, že od doby, co blogy sleduju, tak používám mnohem více kosmetiky, dříve jsem si pořád nějaké kousky šetřila :D.
Tak jdeme na to =>
 1.Sprchový gel Radox s lotosovým a pomerančovým květem (250 ml)
-nádherná vůně, kterou jsem cítila i po osušení ručníkem
-parádně pěnil, nevysušoval
-DOPORUČUJI
2.Sprchové mléko Palmolive 100 % přírodní olej z makadamiových a kokosových ořechů (250 ml)
-krásná vůně, skvělá hydratace, pěnivost
-DOPOURUČUJI
3.Sprchový gel Mel Merio (Rossmann, 200 ml)
-krásná, svěží vůně
-tento sprchový gel jsem si koupila v Rossmanu asi za 20 Kč - obal katastrofa, hned se nějak obsah zaseknul, že vůbec nešel vymáčkout, tak jsem to musela rozstřihnout a nakonec jsem ho měla tak na 5 použití :D
-pokud nebudete mít problém s balením, tak DOPORUČUJI
4.Lactacyd - emulze pro intimní hygienu (200 ml)
-obsahuje kyselinu mléčnou
-příjemná květinová vůně, nijak nedráždil - DOPORUČUJI
5.Micelární voda 3 v 1 Eucerin (200 ml)
-skvělá micelárka bez parfemace, řasenku mi odlíčila, v očích nepálila, na pleti nelepila ani ji nevysušovala
-mínusem je pro mě jen cena a to, že mega rychle ubývá
-za sebe DOPORUČUJI a více informací si můžete počíst ZDE
6.Čisticí gel Pure Nature s arnikou a aloe vera (Oriflame, 150ml)
-gel pěkně voněl, pleť vyčistil, jen jsem pak měla napnutou, sušší pokožku - aspoň jsem nebyla líná si obličej namazat :D
-za sebe můžu DOPORUČIT a více informací ZDE
7. Odličovač Green Line s výtažky mandlí a ginka (125 ml)
-moc se mi líbilo šroubovací a praktické menší balení
-pekelně štípal v očích, sice odlíčil, ale oči jste měli zarudlé, jak kdyby jste 24 hodin brečeli
-tento produkt NEDOPORUČUJI a více o něm ZDE
 
8.Rexona antiperspirant deodorant sprej 48 hodin (150ml)
-krásně voněl, ochránil před pocením
-spreje od Rexony mám nejraději a taky si je nejčastěji kupuju
-0% alkoholu,nijak mě nedráždil - DOPORUČUJI
9.Vyživující krém na ruce s kakaem a lotosovým květem (75 ml, Avon)
-nádherně hydratoval a rychle se vstřebával
-šroubovací víčko, které mám nejraději
-mohu DOPORUČIT - více info ZDE
10.Chladivý sprej na nohy s třešní (100 ml, Avon)
-svěží třešňová vůně
-pěkně ochladil, ale před velkým pocením Vás nezachrání
-pro lehké osvěžení doporučuji, koho by trápilo nadměrné pocení, tak tenhle produkt nebude ta správná volba :)
11.Kartáček na zuby Curaprox ultra sof
-dříve jsem měla problémy s tím, že když jsem si čistila zuby, tekla mi často krev a to jsem nijak nedřela
-pak jsem si koupila tento kartáček a problém je pryč
-za mě určitě jedno velké ANO :)
12.vzoreček krému Dermacol Lift & Matt
-tento krém mě už jako vzoreček hodně zaujal, pleť jsem měla krásně hebkou, projasněnou
-ráda bych si pořídila velké balení
13.Odličovací tamponky ISEREE (120 ks, Lidl)
-líbí se mi, že tamponky mají zapošité okraje a nejsou drsné
-za cenu 22 Kč parádní tamponky - DOPORUČUJI :)
14.Kapsle na vlasy (60 ks, DM)
-už mám druhé balení, za sebe můžu jedině doporučit, protože vidím, že vlasy mi konečně rostou do délky a taky jsou pevné a nehty to stejné
-jenom Vám rostou chloupky jak zběsilý :D
-DOPORUČUJI a více si můžete počíst ZDE
15.Parfémovaný deodorant Heidy Klum Shine (75 ml)
-pěkná vůně, rychle se vypotřeboval a po chvilce jste už nic necítily
16.Řasenka Big & Beautiful Boom (12 ml, Astor)
-hrůza, hrůza! slepovala, obtiskávala se, byla extra mokrá
-až jsem ji nějakou dobu nepoužívala a ona trochu vyschla, tak jsem s ní párkrát nalíčila pěkné řasy, ale pak už se zase drolila, takže rychle letěla do koše - JÁ NEDOPORUČUJI a více ZDE
17.Tělový krém Divine (250 ml, Oriflame)
-nádherná vůně, skvělé balení, úžasné vstřebání a hydratace
-DOPORUČUJI a celou chválu najdete ZDE
 
18.Ochranný lůj na rty Astrid
-můj nejoblíbenější tlusťoch na rty (obsahuje vitamín E, kakaové máslo a lanolin)
-kupuju si ho pořád dokola, pěkně hydratuje, mám ráda jeho šroubovací balení
-DOPORUČUJI
19.Balzám na rty MOJE - bio brusinka
-obsahoval třpytky, ale na rtech se netřpytil
-pěkná vůně, vyhovoval mi, DOPORUČUJI
20.Dvoubarevná tužka na oči Essence
-tvrdá tužka, se kterou se mi nechtělo fakt dřít moje oči, tak letěla rychle do koše
-nemám ráda tvrdé tužky, se kterými nejde malovat - takže NEDOPORUČUJI
21.Třpytivá tužka na oči z Avonu
-měkká, nádherně se s ní maluje, velká výdrž
-moje nejoblíbenější tužka na oči - mohu jen DOPORUČIT a více pozitiva ZDE

Když byste měli nějaký dotaz ohledně produktů, stačí mi napsat do komentářů a moc ráda Vám odpovím :).
Za sebe Vám nedoporučuji jen 3 produkty, což si myslím, je skvělé :). Převažují sama pozitiva, že?
Máte to taky tak nebo často sáhnete vedle?

Máte s některými produkty zkušenosti, jak jste spokojeny?

Budu se těšit na Vaše komentáře,
mějte se nádherně,
pa Veru ♥












44 komentářů:

  1. Okrem Lactacydu som nič z toho neskúšala, ja viem, hanba. Ale tak aspoň vďaka za skvelé mini recenzie a tipy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná spotřeba :) Určitě je super si ty obaly schovávat, já mám vždycky radost, když se můžu každý měsíc pokochat, kolik jsem toho zvládla spotřebovat :D A malá rada: zruš to opisování kódů v komentářích :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla radost, je to super :D

      Vymazat
  3. Noo, spotřebovala jsi tedy celkem dost produktů :-) Je fakt, že od té doby, co dělám rubriku Spotřebováno, tak se taky kolikrát divím, kolik toho vyplácám :D někdy toho je sice míň, někdy víc.. ale je fakt, že to dělám po měsíci.. :)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tie kapsule na vlasy by som vyskúšala, nevidela som ich tam ešte:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, vidím samé pozitivní věci jak na nehtech, tak na vlasech :)

      Vymazat
  5. Super spotřeba :) Zrovna jsem taky zkoušela ten vzoreček od Dermacolu a mám podobný názor, vypadal docela fajn :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek, já i mamka také používáme Lactacyd, je super. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jó, tak to je slušná hromada :) Sprcháče od Palmolive miluju a tabletky zobu taky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja si vždy hovorím, že si začnem odkladať tie prázdne obaly a napíšem niečo takéto, ale nikdy to nedodržím :D

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Jej toho je ;) Docela mě zaujaly ty kapsle na vlasy, dík za tip ;))

    OdpovědětVymazat
  10. Ten kartáček taky používám, je skvělej! už mám asi čtvrtý a jiný ani nechci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem objevila curaprox, protože je to fakt rozdíl oproti jiným kartáčkům :)

      Vymazat
  11. polku z týchto produktov som vyskúšala aj ja a musím priznať, že mám taký istý názor na ne :) super článok! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. wow, ty máš ale spotřebu :D zaujal mě ten brusinkový balzám, kvalitní balzuámy na rty je těžké sehnat :)

    OdpovědětVymazat
  13. Spotřebovala jsi toho docela dost i když zase za jakou dobu :) S Lactacyden jsem také moc spokojená :)
    Tužky na oči z Avonu mám ráda a jsem s nima spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  14. Lactacid a Rexona jsou taky moje srdcovky :)

    OdpovědětVymazat
  15. micelárku Eucerin jsem už dvakrát spotřebovala a je naprosto skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vždycky mě fascinují blogerky, které si vypotřebované láhvičky nechávají, a pak to rekapitulují :D Já toto nezvládám. Vždy danou věc hodím do koše a zapomenu na to, že bych o ni mohla napsat článek :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze začátku se mi to taky párkrát stalo, že jsem produkt vyhodila, ale teď už si na to myslím a hlavně se těším z toho, až se mrknu, kolik se mi toho podařilo spotřebovat :)

      Vymazat
  17. celkom ma zaujali sprcháče od Radoxu, určite skúsim :3

    http://novybloggg.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Já používám už několik let Curaprox (i mezizubní atd.) a po ničem jiném už bych nesáhla :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  19. týjo super spotřeba, děkuju za tipy, určitě se po nějakých produktech podívám :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Hehe :) Já tu řasenku od Astoru zase zbožňuji, už jsem ji měla snad 4x a dělá překrásné řasy, stejně tak miluji Curaprox, dneska jsem si koupila rovnou 3 do zásoby :). Lactacyd také fajn a Palmolive sprcháče nezklamou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Curaprox taky koupila zrovna 3x v akci, takže to bylo i super výhodný :)

      Vymazat
  21. Hi! I'm using several of those products! Great choices!

    Jessica | notjessfashion.com

    OdpovědětVymazat
  22. Riadne veľká spotreba. Bohužiaľ, žiaden z týchto produktov som ešte nemala. Keď tak podobné :). Takéto články patria k mojim najobľúbenejším.

    OdpovědětVymazat
  23. Super, mám ráda takové články! :) Deodoranty od Rexony používám stále a stále, vyhovují mi moc. Lactacyd mám ráda, ale raději mám ty od Chilly. :) Nepřemýšlela jsi o jeden odstín ztmavit to šedé písmo? Na tom bílém se to hůř čte a docela musím i zaostřovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, co nejdřív to napravím (přítel :D) už na to myslím dlouho, že to písmo musím dát tmavé, ale vždycky zapomenu

      Vymazat
  24. Téda, tak to jsi stihla dost věcí spotřebovat :-) Tu micerálku od Eucerinu bych někdy ráda vyzkoušela. Z kosmetiky MOJE jsem ještě nic nezkoušela. Mimochodem ty kytičky ve vlasech ti moc sluší :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  25. Ja som celkom spokojná so sprchovými mliekami od Palmolive a tiež celkom často používam deodorant od Rexony a celkom ma zaujali tie kapsle na vlasy, aktuálne mám taký goal a chcem mať znova dlhé vlasy, aktuálne ich mám tak stredne dlhé ale chcela by som ich o niečo viacej a tiež by som hrozne chcela aby vyzerali trochu zdravšie, nie sú až také zlé ale predsa by som bola rada keby sa mi leskli :)

    http://martinaobrien.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO já taky chci mít dlouhé vlasy a vždycky se mi zastavili u ramen a nechtěly růst dál, tak vidím a věřím, že s těmi tabletkami to půjde skvěle :)

      Vymazat
  26. Ten tělový krém z oriflamu jsem teď nedávno taky dopotřebovala a budu objednávat znovu, teďka sem ale zkusila Milk&Honey a ten je taky pecka! Hlavně uplně božsky voní! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OD MilkHoney jsem měla masku na vlasy a byla to ÚŽASNÁ maska :)

      Vymazat
  27. Teeeda, to je věcí. :)) Některé mám taky. :)
    Jinak, máš moc pěkný vzhled stránky. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Oriflame je úžasná značka :) Už som si od nich dávno niečo neobjednala, musím opäť

    OdpovědětVymazat
  29. Tyjo Veru, to je pořádná spotřeba :D na Tebe by se hezky koukalo ve videu :))

    OdpovědětVymazat
  30. Ten sprchový gel Mel Merio má krásny obal ^^ a tie kapsule sa chystám vyskúšať, snáď pomôžu aj mne :D

    OdpovědětVymazat
  31. Veru, a to jsi fakt spotřebovala sama nebo ti někdo pomáhal? To je dobrá myšlenka psát tento druh článku když se ti obaly na hromadí, já píšu každý měsíc a mám vždy jen pár lahviček :( Ten kartáček musím zkusit! A taky mám nejraději Rexonu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypotřebovala jsem to sama :), je to tak za tu dobu 2-3 měsíců, něco už jsem třeba měla rozdělané i před touto dobou :) A právě jsem čekala, až se mi nahromadí ta taška a pak jsem se divila, že se mi toho sešlo dost :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*