Nová crossbody

/
32 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
jaký byl u Vás víkend?
Já jsem měla v sobotu brigádu a v neděli jsme s přítelem vyrazili na 8 km procházku, pak jsem byla venku s kamarádkou (to vždycky taky nachodíme tak nejmíň 3 km :D) a pak ještě s Jůlis na procházce, takže samý procházky :).
Andrejky na blogu probíhala rychlá giveaway o 200 Kč na votočvohoz.
No já měla to štěstí, že jsem byla vylosovaná :).
A tak jsem si mohla do 200 Kč vybrat cokoliv. Oblečení se mi vybírat nechtělo, co kdyby mi nesedělo, že :). Tak jsem si řekla, že se podívám po kabelkách. Zrovna jsem si chtěla i nějakou crossbody koupit, takže mi tato výhra udělala fakt radost, tímto Andrejce i děkuju!!
Vybrala jsem si tuto šedou kabelku:

Je super, že si můžu tu délku zvolit sama. Vleze se do ní velká peněženka, mobil, klíče, foťák a ještě i další drobnosti, jsou i vevnitř kapsičky, takže jsem moc spokojená :).

Nosíte crossbody? A nakupujete nebo prodáváte na votoč vohoz?

Mějte se krásně a ať se Vám tento týden ve všem daří :)
Pa Veru ♥










32 komentářů:

  1. O votoč vohoz velmi často mluví moje kolegyně jak je super, ale prý je to děsný časožrout, tak tam radši nechodím. A crossbody mám také, dokonce dvě, líbí se mi, když mám volné ruce. Ideální na procházky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na procházku skvělá, no kdybych tam měla pořád něco nakupovat, tak věřím, že je to obrovskej žrout času :)

      Vymazat
  2. Aj mne by sa zišla takáto kabelka, alebo skor hocijaká nová kabelka :D

    OdpovědětVymazat
  3. :) ty máš ale šťastie ! :) krásna kabelka

    OdpovědětVymazat
  4. Crossbody jsou nejlepší kabelky na světě ! Když nepotřebuju mít u sebe spoustu věcí třeba do školy, nenosím nic jinýho :) A na Votoči taky prodávám, občas jsem si tam i něco koupila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam taky prodávám a toto je moje první věc z VV :)

      Vymazat
  5. Crossbody jsem si velmi oblíbila, takže nosím :) Na VV ale nenakupuji.

    OdpovědětVymazat
  6. Crossbody kabelky mám moc ráda :) a je krásná máš štěstí, že jsi vyhrála

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná kabelka, taková se nikdy neztratí, sama mám podobnou z Tally Weijl :)

    fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Na votoči jsem ještě nekupovala ani neprodávala, ale ta kabelka je krásná :) Já jsem se také víceméně procházela a zapomněla jsem se navečeřet, takže jsem tedka ve škole a mám hlad :D

    Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  9. jé, skvělá volba! :) a máš štěstí, já snad ještě nikdy nic takhle nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat
  10. Votočvohoz miluji, je to super způsob, jak se zbavit kousků oblečení, které už nenosím a dokonce jsem si tam několik věcí i pořídila :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Ty máš teda štěstí :) kabelka je moc hezká, dřív jsem na votoči docela nakupovala, ale teď už moc ne :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  12. Krásná :) nechápu jak to děláš, já nikdy nic nevyhraju :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to je fajn výhra a hlavně super výběr! Kabelka je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
  14. Crossbody kabelky už moc nenosím, ale určitě ti ta tvoje sluší :). Na votocvohoz jsem nikdy zatím ještě nenakupovala

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Přesně takovou nějakou kabelku už delší dobu sháním... :) dík za tip

    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Vybrala sis moc krásnou kabelku :-)

    OdpovědětVymazat
  17. krásná, pěkný výběr, a v těch GA se ti nějak daří, gratulace :)
    já crossbody nenosím, musím mít kabelku jen na jednom rameni (přes tělo mi je to nepříjemné) a moje kabelky musí být obřích rozměrů, abych do nich nacpala vše potřebné :D
    na Votoči neprodávám, teda snažila jsem se, ale když se někdo ozval, napsal jen jednou a pak už ne .. a nakupování přes net se bojím :(
    jinak jsi měla tedy pěkně akční víkend, jsi toho nachodila :)

    OdpovědětVymazat
  18. Gratulejem k výhre a pekná kabelka :)

    pozívam ťa do súťaže u mňa na blogu:

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2014/10/find-my-age-win.html

    OdpovědětVymazat
  19. Je nádherná! ♥ aj ja chcem :D

    OdpovědětVymazat
  20. Je moc pěkná :)! Musím si taky nějakou podobnou pořídit :)

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluju k výhře:) Mám stejnou crossbody, akorát v zářivě žluté :)
    Jak tak čtu ty tvoje články, tak musím říct, že jsi neskutečný sportovec :D to jsou pořád nějaké tůry, výlety na kolech :D Ty jo, obdivuju tě, že se ti pořád tak chce :D Já jsem nejspokojenější, když se po týdnu plném školy zavřu doma a nikdo po mně nic nechce :D

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  22. Je super .. taky bych nějakou takovou, ale trošičku větší potřebovala.

    http://beaufash-klarka.blogspot.com/2014/10/vanoce-2-tipy-na-darky-pro-maminky-tety.html

    OdpovědětVymazat
  23. krásna kabelka, nech sa dobre nosí:)

    OdpovědětVymazat
  24. Teeda, ty jen chodíš po procházkách :D čerstvý vzduch je potřeba :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*