NEW IN: RESERVED

/
28 Comments
Krásný den všem čtenářkám :), 
jaký jste měli víkend?
Ve čtvrtek probíhala VIP akce v Reserved, kdy jste měli na každý kus - 30% slevu + dárky k nákupu (to jsem dostala vzorečky kávy, Milky čokoládky, Frisca + žlutý lak na nehty od Rimmelu).
A na akce a slevy slyším moc dobře :D.
Takže jsme s kamarádkou vyrazili na nákupy.
 Tento svetřík stál původně 449, po slevě za 314 Kč. Líbí se mi ten detail zipu na zádech, vzor i třičtvrteční rukávy :). A navíc ta úžasná, příjemná látka.
 Tohle je takový silnější tričko s delším rukávem. Můžu si pod něj dát tílko a mít to jako mikinu nebo jen tak na tělo :).
Cena 249 před slevou, po slevě 174 Kč.
 Pak jsem si udělala radost legínama. Tyhle jsou zepředu "kožené" zezadu normální látka. Jsou pevné, neprůhledné, úžasně pohodlné - no zamilovala jsem se! Původní cena 449, po slevě 314 Kč.
 A pak jsem si koupila ještě jedny legíny. Líbí se mi detail zipu a zvýšený pas na gumu. Opět jsou extra pohodlné a přesně takové, jaké jsem hledala. Jsem moc nadšená !!! ♥ Původní cena 449, po slevě 314 Kč.
Já jsem si oblečením udělala velkou radost, všechno je tak pohodlné a příjemné na dotek, říkám si, že v Reserved začnu nakupovat víc :). 

A co vy holky - využili jste této akce? Nakupujete v Reserved? A jakým oblečením jste si naposledy udělali radost Vy?

Mějte krásný týden :),
Pa Veru ♥




28 komentářů:

  1. Ty legíny jsou super! O akci jsem nic nevěděla, škoda. Před pár dny jsem si koupila boty v Tescu a taky byly v akci.

    OdpovědětVymazat
  2. jee, škoda, že jsem o té akci nevěděla, taky bych tam zavítala! moc hezké věci sis koupila! nejvíce se mi líbí ty leginy! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno je opravdu nádherné, mně se nejvíc líbí ty legíny s tím koženým:))

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sveter je fakt krásny. :)

    OdpovědětVymazat
  5. O akci jsem bohužel nevěděla, jinak bych se určitě zašla aspoň podívat :) V Reserved občas nakupuji, vybavuji si, že mám od nich sako a svetr :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí to šedé tričko/mikina se zipem, jsem si objednala teď podobné, akorát je to svetr :-)
    Pak se mi líbí ty poslední legíny.
    Suprově jsi nakoupila :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  7. Já bohužel nikde e svém okolí Reserved nemám což mě mrzí, protože tam mají moc pěkné věci. Ty druhé legíny jsou parádní, taky mám v plánu si nějaké podobné na zimu pořídit :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. ty věci jsou naprosto nádherné,fakt =)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné legíny :) Asi se po nich podívám

    OdpovědětVymazat
  10. S touto značkou nemám vůbec zkušenost ale koupila sis moc pěkné kousky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ten druhý svetrík sa mi veľmi páči :)

    http://leuslifestyle.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Úžasné věci! Máš strašně skvělý vkus!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/10/podzimni-nehty-autumn-nail-art.html - budu ráda, když koukneš.

    OdpovědětVymazat
  13. Reserved je super, chodím tam moc ráda :)
    krásné legíny! <3

    OdpovědětVymazat
  14. Jaj to abych tam taky zašla, kousky vypadajá senzačně ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Taky mám legíny se zvýšeným pasem a je to to nejlepší, co může být :) Hezké nákupy.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  16. Super nákup, nejvíc se mi líbí ten první kousek ♥

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  17. Pár jednoduchých kousků hodících se skoro ke všemu a jakou udělají radost viť? :) Já mám legíny podobné z F&F a už nenosím skoro nic jinýho. Od doby co je mám jsem skoro vyřadila rifle :) Pohodlnost nadevše.

    OdpovědětVymazat
  18. Akci jsem nestihla, ale už teď se těším na další. :D Krásné :33
    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Na akci jsem také byla :D bohužel jsem nesehnala to co jsem chtěla :D Ale koukám, že aspoň ty, vybrala jsi dobře :))

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. ty legínky vypadají skvěle :) na podzim Reserved vždycky uplně miluju, mají tam ty nejhezčí věci za celý rok :-) já letos ukořistila opět bundu, kterou jsem zmiňovala už zde:
    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/10/podzimni-outfit.html
    akorát na tuto akci jsem se bohužel nedostala :(

    OdpovědětVymazat
  21. Ty první legíny mám podobný sice odjinud, ale zrovna dneska jsem musela zase konstatovat, že jsou děsně pohodlný! :) Na Reserved mám ráda, jak to tam mají uspořádaný a celkově je to příjemný tam nakupovat :)
    Tech for Girls!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*