NAILS: Fialová v akci

/
35 Comments
Krásný den všem čtenářkám :), 
dnes tu mám pro Vás lakovací článek.
Na nehty jsem použila lak od Miss Sporty (344) a lak od Jordany (06 Raging purple).
Lak od MS jsem koupila v DM v akci 1+1 zdarma, takže mě vyšel na krásných 16 Kč. Kryje hezky v jedné vrstvě, ale na fotkách mám vrstvy 2. Lakuje se s ním i odlakovává parádně, barva se mi líbí.
Lak od Jordany jsem našla v Ladyboxu, který jsem si koupila v prosinci. (Už si nepamatuju cenu z letáčku, ale na internetu jsem ho našla za 69 Kč).
Lak je hrozně vodový. Obsahuje malé částečky písku (dělá divné hrudky).
Abyste docílili barvy v lahvičce je potřeba dát 2 vrstvy.
S lakem se pracuje špatně, přijde mi, že nejde krásně vodorovně nalakovat, někde je světlejší (kde se ten písek tolik neusadí), někde je zase písku moc. Z toho laku nadšená nejsem.
A odlakování Vám několik minutek zabere.




Fialový lak od MS bych Vám doporučila, ale ten od Jordany bych si sama už nekoupila.
Ještě jsem Vám chtěla říct, že nalakované nehty jsem měla 3 dny(2x jsem umývala nádobí). Miss sporty byl oprýskaný na koncích trošku zato ten od Jordany byl hodně, takže lak musel jít fakt dolů.

Co říkáte na nehty vy? Máte doma nějaký fialový lak?

Mějte se krásně, 
Pa Veru ♥




35 komentářů:

  1. Presne takto vyzeral na mojich nechtoch aj ospevovaný Rimmel 60 sec vo fialovom odtieni. Jedna katastrofa, u mňa tiež išiel veľmi rýchlo dole, neobsahoval žiadne hrudky, ale bol strašný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem hrozně líná si lakovat nehty a navíc mi žádný lak nevydrží pěkný dlouho, takže si maximálně občas dám průhledný :D Ale fialovou barvu mám ráda, před pár lety jsem do ní dokonce byla blázen :D Bohužel na nehty bych si ji asi nedala, protože na sobě tmavé nehty nemusím. Ale hrozně se mi líbí, když má nějaká slečna tmavě nalakované nehty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám svoje nehty hrozné, nepevné a malinké takže u mě už přes rok v kuse vítězí gelovky, které si stejně po týdnu přelakuji podle svého :D

    OdpovědětVymazat
  4. škoda že je vodový, inak je krásny ten tmavý pieskový :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moje nehty se právě vzpamatovávají z dlouhodobých gelovek, takže teď je mám vážně šílené. Ale u tvého příspěvku mi došlo, že nemám žádný fialový lak.. To budu muset napravit. :)

    Smiling-Emily



    OdpovědětVymazat
  6. moc se mi líbí tento trend, kdy je prsteníček nalakován jinou barvou, vypadá to vždycky zajímavě
    a moc ráda to tak nosím! a tvá fialová kombinace je krásná! <3

    OdpovědětVymazat
  7. Ten od MS parádní, ta Jordana mě ale zklamala:(. Zůstávám u mých oblíbených GS :).

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou to nádherné barvičky! Hlavně ten jordana má krásnou barvičku.

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Škoda, je to krásná barvička, ale trápit se s ním při každém lakování, to za to nestojí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  10. Ten Miss Sporty mám také! je to můj nejoblíbenější lak, tedy barva, abych byla přesná :) miluju fialovou!!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Škoda té Jordany...taková krásná barva :) Já mám podobný pískový od Gabriella Salvete a ten má výdrž skvělou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Jé, fialovou mám moc ráda, ty nehty vypadají dobře :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  13. Teda jako sorry, ale ty si neumíš nalakovat nehty? Vždyť to máš všude kolem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D umím, ale až po fotkách jsem si uvědomila, že jsem si to neupravila tyčinkou, tak co už, to snad přežiješ

      Vymazat
    2. Mohu doporučit korekční pero, lepší jak vatové tyčinky :)
      Jinak Miss Sporty vypadá pěkně, ale ta Jordana se mi bohužel vůbec nelíbí :-(

      Vymazat
    3. Děkuju za tip na korekční pero, už jsem o něm přemýšlela :)

      Vymazat
  14. krasna barva:)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na svem blogu o tvorby vlastniho obalu:
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2014/10/giveaway-design-your-own-cases-and.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  15. Lak od Miss Sporty vypadá opravdu nádherně :) škoda jen toho laku od Jordany :-/
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  16. Já používám pískové od GS, vyhovují mi zatím nejvíce, pod ně si dávám podkladový "sloupávací" lak, takže o odlakováváním nemám problém :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  17. obě barvičky se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  18. Měla jsem velké období pískových laků od GS, jsou nádherné, pracuje se s nimi dobře, ale prostě to odlakovávání mě ničí, takže už používám spíš jen klasické laky, kdy sem tam přidám na prsteníček nějaké třpytky :) škoda jen že ten fialový dělá takové pruhy, jinak je super kombinace :)

    fashionbeautylovexy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám doma přesně tenhle od MS a jsem s nim moc spokojena :)
    Ten druhý se mi na nehtech vůbec nelíbí.

    OdpovědětVymazat
  20. Fuj, tak ten pískový od Jordany vypadá opravdu škaredě. :D

    OdpovědětVymazat
  21. veľmi pekne to vyzerá s tými sedmokráskami!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ten tmavě fialový je naprosto boží ♥

    OdpovědětVymazat
  23. Lak MS je nádherný,po téhle barvičce se musím mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  24. Barvička od MS laku mě docela dostala O.o asi zajdu do drogerky..:D

    OdpovědětVymazat
  25. Já taky měla jeden lak od Jordany a taky mi moc nevyhovoval.. výdrž hrozná :D. Mám ted ale přímo nádherný fialový od Artdeco, je fakt skvělý :)!

    OdpovědětVymazat
  26. viem si predstaviť že sa tažšie odlakuje ako aj ja čo mam napriklad do zlata od miss sporty idu tažšie dole a preto ich moc nepouživam ani nekupujem už

    OdpovědětVymazat
  27. Oba dva se mi moc líbí :) Já mám od Miss sporty světle modrý a světle zelený :)

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  28. Ten světlounký je moc pěkný. 1+1 ? To by se mi hodilo !!!

    OdpovědětVymazat
  29. Vzhledem k mé závislosti se mi nehty i lak opravdu líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  30. ten od MS mám taky doma, je super, mám ty laky moc ráda :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Taky mám ráda fialovou a jeden lak mám taky doma, mám ho ráda :) a super článek :)
    http://day-life-with-me.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*