Kdo chce 1. odměnu?

/
32 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
jak jsem psala v článku ZDE o tom, že když mi bude poskytnuto něco k testování, tak bych pak ráda odměnila zase já Vás.
A tak jsem pro 1 z Vás udělala tento malý fialový balíček.
Jak můžete vidět balíček obsahuje:
-antiperspirant sprej Rexona - Happy
-lak na nehty Rimmel z řady Sweetie crush - 011 violet swizzle
-skittles na mlsání
Tyto věci budete mít vždycky ode mě, koupila jsem je sama :).
Mám na Vás jen 1 podmínku a to odpovědět na mou otázku: 
Jaká je Vaše nejoblíbenější drogerie, popřípadě, kde nejčastěji nakupujete kosmetiku? + napište mi svůj e-mail, kam se Vám v případě výhry ozvu

Soutěž potrvá do soboty 25. října. Poté vylosuji 1 komentář a zveřejním vítěze zde na blogu a vítězi se ozvu na e-mail :).

Mějte se krásně a užijte si víkend,
Pa Veru ♥




32 komentářů:

  1. Najradšej nakupujem v DM-ku , no nikde v mojom okolí nie je , preto sa tam len raz za čas dostanem . Inak u nás nakupujem v 101 drogerii . :)
    siska.hutanova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Moje nejoblíbenější drogerie je určitě DM a z těch dražších (to už asi není drogerie, ale cenově to není moc rozdílné) je to Douglas :) mám tě ráda a máš fakt super články :3

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ráda DM, protože je tam má oblíbená Balea, ale při nákupu dekorativní kosmetiky upřednostňuji Rossmanna, protože tam je zase Catrice, takže nemůžu jednoznačně říct, jakou drogerii mám nejraději :)
    p.e.t@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Nejraději nakupuji v DM, protože tam mají super značku BALEA. A poté ještě mám ráda ve Vídni drogerii BIPA, ale tam se bohužel dostanu jen 2x za rok :D :/
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je krásný balíček! :)
    Já mám nejraději Rossmanna, protože mi přijde, že je nejlevnější :) Ráda ale zavítám i do DMka, Tety nebo Pemi - záleží na tom, co přesně sháním.
    Petulkaaap@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Já nakupuji většinou v drogerii Teta, protože tma máme členství a tudíž velké slevy, hned moje další oblíbená je DM drogerie, jinak kosmetiku si sem tam obdnám třeba i z Avonu a dřív hodně z Oriflame
    pucicek.prochazkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super soutěž :) Nejčastěji chodím asi do Rossmanna, kde mi přijde, že mají i jakoby nejlevnější věci, ale dost často teď chodím i do DM, protože ho mám nejblíž a využívám bodů, co mám na kartičce na různé slevy :)
    svobodka13@seznam.cz

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  8. Nejraději mám drogerii DM, protože bydlím na vesnici a při cestě do školy chodím právě okolo DM. Stává se mi i to, že se tam zastávím 3x týdně. Většinou, ale prohlížím co nového mají :)
    daily-style@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám nejraději dm, ale nejčastěji nakupuji asi klasicky v hypermarketu, hezky vše při jednom :))

    Kveha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Nejraději mám drogerii DM ,Sephoru, Rosmanna a tu " novou"Teta drogerii. Drogérie je moje druhá droga , hned po nakupování oblečení. Ráda testuji nové produkty , jako jsou voňavky , make-upy , pudry, krémy a další. Také hodně využívám kartičky , kde mám slevy.:)
    Nates@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky mám nejraději DM, protože je v mém okolí nejblíž. Pokud ale vidím zajímavou kosmetiku v Kauflandu v Německu, koupím si ji taky :)
    asmallmiracleCZ@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Jé super, já nejraději nakupuji v Rossmannu, sice máme i novou drogerii TETU, je tam však jedna nepříjemná prodavačka, takže Rossík vede :). laleitr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jako většina zde zúčastněných mám nejradši DMko, a to kvůli Alnatuře, Alverde a Balei. Bohužel pobočku co jsem měla nejblíž zrušili, tak musím do města.

    OdpovědětVymazat
  15. Já chodím nejčastěji do Rossmanna a do DM. Rossmann je levnější a mívá zajímavější akce, DM má zase Baleu a Alverde :-) Nemohu se rozhodnout, co mám radši. Mail mám na seznamu: USedmikrasky.

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, fialová je moje oblíbená barva :) Já nejraději nakupujuv Rosmannovi, hlavně dekorativní kosmetiku, ale občas se zajdu podívat i do Tety nebo do DM:)
    můj email: lucieswlife@email.cz

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  17. Na levnější kosmetiku chodím asi do DM ;) Dražší si vybírám přes net apod. ;) patriciapepper6@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Moc pěkný a miloučký balíček! :) Mám ráda DM a Rossmann, ale v našem malém městečku je kromě soukromníků pouze Teta, takže nejčastěji nakupuji tam.
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj pěkný balíček, Nakupovala jsem dříve ráda v drogerii Rossman ale teď chodím hodně do Dm mám ráda jejich značky a taky skvělé nákupy když nasbíráte body máte super slevy . A když nejedu do města tak chodím do Tety taky jsou tam dobré akce :)
    Kler.B@seznam.cz

    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
  20. Nakupuji hodně v DM, protože to mám nejblíže.. A taky občas zajdu do Tety, mají tam papírové kapesníčky KH :D
    rose.tascher@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Nejraději nakupuji v DM, beztak už tam mám miliony bodů :D
    email: Alli.Son.94@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. nejradši mám jednu naší zapadlou a malou drogerii, kde mají naopak velký výběr a moc příjemnou paní
    prodavačku, jinak miluji Rosmann, vždycky tam strávím skoro dvě hodiny a odcházím z vyluxovanou
    peněženkou, haha :D thecityofdreams@email.cz

    OdpovědětVymazat
  23. To je krásná odměna Veru, na mě se sice štěstí v tomhle nikdy nesměje, ale proč to nezkusit. Já osobně vybírám hlavně přírodní a netestovanou na zvířatech, jinou nepoužívám a proto si docela dobře vybírám v DM, která je mou oblíbenou a jako další v závěsu by byla Manufaktura, která je navíc i česká.
    Krásný den;)
    lucie.syslova@seznam.cz

    changelucylife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Keďže na Slovensku máme len Tetu, DM, a 101, vyberám si DM. Hlavne kvôli cenám, výberu a rôznym akciám :)
    monicaraexo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám nejraději Dmko :) a občas teda ještě Teta :) a když chci něco od značky essence tak zajdu do Kauflandu :D (vím že to není drogérie) email Tess1362@sezna.cz

    http://tessi1362.blogspot.cz/ :)

    OdpovědětVymazat
  26. supeer :)
    do drogerie chodím v podstatě jen do DM, přijde mi tam největsí výběr a časté slevy :)
    fitspecies@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Nejraději chodím do Rossmannu, hlavně když jsou slevy :-D
    lucifikx94@gmail.com
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  28. mám pocit, že ako väčšina v DM drogérke, taktiež u nás sú na výber potom už len dve a to Teta a 101. :) V DM majú ale všetko a navyše produkty Balea :)
    môj e-mail: chiara.nemethova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Ja nakupujem jedine takéto kozmetické veci v DM-ku, pretože to mám vždy poruke, nech už idem kdekoľvek, a vždy tam nájdem veci, ktoré ma nesklamú, poprípade niečo nové, zaujímavé. Sem-tam zájdem aj do 101 drogérie, ale to len zriedkavo :)
    Môj e-mail je : adwardd@gmail.com
    Naozaj krásny balíček, milujem fialovú <3

    OdpovědětVymazat
  30. já mám nejraději Rossman, protože tam mají úžasné ceny a slevy a kolikrát porovnávám s tetou a v Rossmanu je vše o dost levnější, ale je pravda, že když jsou akce tak chodím o do tety a dm, mají tam všechno a vždycky si někde vyberu něco co zrovna nutně nepotřebuji :D
    pett.turonova@gmail.com

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Ja nakupujem najčastejšie asi v Oriflame, ale mám toho doma hodne aj z DMka :D (carroline.wrr@gmail.com)

    Car ~ galkvinne.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj. :-) Já jak kdy... Hned vedle domu mi stojí DM, kde miluji značku balea a když se chtniu akce, dá se nakoupit opravdu skvěle. Jedním z mínusů akle je, že kvůli strachu aby někdo něco neukradl, stojí nad vámi chlapík a to nebudí dobrý oocit (a ty jeho vražedné oohley :D). Rossman je odemě opravdu daleko, tak se tam tolik nedostanu, ale sem tam se zastavím a vyberu něco drobného. -) Tetu taky nemám daleko. Jsou tam milé prodavačky co se v kosmetice opravdu vyznají a vždy mi rádi poradí a pomůžou (ty nově přestavěné). Záleži jak se mi chce, pro co jdu a podle jaké ceny věc sháním. :-) Co bych ale opravdu doprčila je parfums (online). Kamarádka tam nakupuje a litrový šampon vyrobený ve Španělku s hydratačními účinky stál 80 Kč a parféy tam jsou taky za příznivé ceny. :-). To jsou asi nejčastější obchody, do kterých chodím. :-) +Avon, pokud se to počítá. Všem přji spoustu šťastí a musím uznat, že balíček vypadá skvěle. :D
    www.my-cutlife.blogspot.cz
    hpe.cute@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*