Eucerin - micelárka, co i oči bez štípání odlíčí

/
25 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),

dneska jsem si pro Vás připravila zhodnocení micelárky od Eucerinu, kterou jsem právě dopotřebovala.
Oficiální popis:
Čisticí micelární voda 3 v 1 DermatoCLEAN pro všchny typy pleti (200 ml)
Spojuje v sobě účinnost čisticího pleťového mléka, odličovače očí a čisticí pleťové vody. Představuje tak komfortní způsob důkladného čištění pleti. Velmi účinný, ale extra šetrný čisticí komplex pleť důkladně čistí a přírodně identické hydratační látky ji chrání před vysoušením. Bez parfemace, barviv a alkoholu. Výsledkem je čistá, svěží a rozjasněná pleť.


Můj názor:
+
-odlíčí pleť i oči
-v očích neštípe
-praktické šroubovací víčko
-pevné balení
-opravdu jsem žádnou parfemaci necítila
-pleť mi nevysušoval, nelepil, nedráždil
-
-rychlá spotřeba (i když jsem ho používala na oči, jen párkrát na pleť)
-cena ( já ho kupovala, když byl jako dárek u časopisu, který byl za 69 Kč, jinak jsem micelárku našla od 200 Kč do 250 Kč

S obsahem i obalem micelárky jsem byla spokojená, splnila všechny účely. Kdyby byla někde v akci, tak bych si ji koupila znovu. Ale vzhledem k tomu, že mi ubývala strašně rychle, tak bych za ni více jak 200 Kč tedy nedala, když vím, že i za nižší cenu si můžu koupit jiný, skvělý odličovač očí.

Zkoušeli jste? Jaká je Vaše oblíbená micelárka? Nebo jste ještě nezkoušeli žádnou?

Mějte se krásně, Pa Veru ♥




25 komentářů:

  1. já se k micelárce pořád nemohu dostat, ale tahle vypada dobře... s časopisem bych si ji určitě koupila :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S časopisem to byl fakt skvělej kup :)

      Vymazat
  2. No docela drahá tedy... také bych si jí sama nekoupila, i když jsem slyšela, že je hodně dobrá. Já mám nejraději micku od Nivey :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem začala zrovna používat :)

      Vymazat
  3. Asi ju musím vyskúšať , to že z toho neštípu oči ma dosť zaujalo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem ráda, že oči fakt neštípala :)

      Vymazat
  4. Nic od Eucerin jsem ještě neměla. Co se týče pleti, kupuji si většinou Dermacol odličovací vody. Ale byla jsem velmi spokojená i s okurkovou Ziajou :-) Na oči jsem měla Garnier - byl fakt super, ted mám Lirene a taky fajn. Akorát bych řekla, že trochu hůr odličuje než Garnier. A taky dost ráda používám odličovací vlhčené ubrousky :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ziaju jsem nezkoušela, od Dermacolu jsem si půjčila od mamky jednou odličovací mlíko a to mě štípalo v očích jak čert :)

      Vymazat
  5. ta je nejlepší, zrovna jsem si jí podruhé koupila :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za tip! Akorát jsem něco takového hledala :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám teď micelárku od loreal a jsem s ní naprosto spokojená !!! :)
    http://klarissaaddell.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O té jsem taky přemýšlela, že ji vyzkouším :)

      Vymazat
  8. Tuhle jsem nezkoušela, asi ani nezkusím, nechce se mi dávat přes dvě stovky za micelárku :) Ale kdybych vychytala nějakou akci, tak proč ne :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě jsou ty 200 kč za odličovací produkt taky dost, ale jestli na ni narazíš v akci, tak bych nad koupí neváhala :) pro mě je nejlepší, že hlavně odlíčí i oči a neštípe

      Vymazat
  9. Zkoušela jsem jí u kamarádky a přišla mi celkem fajn ,ale já používám Biodermu a ta mi přijde lepší ,ale taky je bohužel dražší :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BIodermu bych taky ráda vyzkoušela, ale ta je pro mě už drahá úplně :D

      Vymazat
  10. Ještě jsem nezkoušela :)

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Mám růžovou minerálku od Biodermy a nechci už zkoušet žádnou jinou - jsem naprosto spokojená!

    OdpovědětVymazat
  12. Na Eucerin čtu jen samou chválu, škoda té ceny :-/ Spokojená jsem byla s micerálkou od L´orealu :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  13. Dlouhou dobu jsem od Eucerinu používala krémy na obličej, ale micelárku jsem nezkoušela, za to jsem prozkoušela snad všechny ty drogerkové značky a nejvíc jsem byla spokojená s Mixou, to mám snad už třetí balení :)

    fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Mala som ju a nebola som spokojná. Pokazila mi pleť. Potom putovala k mame a tá si ju pochvalovala.

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  15. Pro mě docela drahá. Myslím, že se dají sehnat i levnější se stejnou účinností, ale v časáku bych si to taky koupila.
    www.abouteverything28.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*