DM box plný překvapení

/
37 Comments
Krásný den všem čtenářkám :), 
doufám, že jste si užili víkend a tento týden se nám bude všem dařit :).
Možná jste zaregistrovali, že byla možnost se přihlásit na stránkách DM o DM box.
Každý 5. zaregistrovaný účastník obdrží DM box v hodnotě přes 700 Kč, ale s tím, že zaplatím jen 149 Kč.
Už jednou tato akce běžela, to mě ale nevylosovali. A teď už jooooooo :D. Byla jsem moc šťastná, protože myslím, že tohle je SUPER akce :). Hned ráno jsem pro něj běžela.
Tak jste zvědaví, co jsem v DM boxu našla?

 krásně to zabalili, že?
1)Šampon GlissKur pro lámavé a řídnoucí vlasy 
2)Krémový sprchový gel Adidas obohacený o med
3)Tělové mléko Dove s výtažky pistácií
4)Mr. Muscle - víceúčelový čistič - to se taky hodí :D
5)Ambi pur vonná svíčka/ zimní kolekce - jablko a koření (voní krásně)
6)Zjemňující denní krém Balea
7)Baby lips hydratační balzám na rty - no super, taky konečně toho slavného parťáka na rty vyzkouším :)
8)Pánský sprchový gel Weleda - taky něco pro Davču :D
9)Zubní pasta Aquafresh
10)Sůl do koupele krém a pěna - kokosové mléko
11)Pastilky třešeň a mentol
12)Tampony kotex
13)Vzoreček MagicBlur

Tak co na box říkáte? Máte ho taky některá? 
Já jsem naprosto nadšená :). 13 báječných produktů za 149 Kč, to bych opravdu takhle nikde výhodně nenakoupila :).

Mějte se krásně, Pa Veru ♥




37 komentářů:

  1. Ten je úžasnej, to mě mrzí, že jsem ho nevyhrála :(
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je parádní box! :) Některé výrobky vypadají moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, co po tobě chtěly aby ti ho vydali ? Já ho jdu vyzvednout mamce ale nejede nám tiskárna takže nemůžu vytisknout . Bude jim stačit opsat ten kód nebo ukázat v mob.? Kartičku nebo tak po tobě nechtěli ? Vím že s tím minulým boxem měl někdo problém že jim ho nechtěli vydat :-/
    Jinak box je skvělí!!!
    KlarissAddell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) já jsem to měla vytisklý, ale v tom e-mailu psali, že stačí, když budeš mít opsaný kód :). Nic jinýho než ten kód po mě nechtěli :). Tak snad Ti ho dají v pohodě

      Vymazat
  4. Mňa takéto boxy moc nelákajú. Radšej si priplatím za niečo, čo naozaj využijem. Pretože z tohto by som využila asi len baby lips :D

    http://life-by-romi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zase musím říct, že využiju všechny, takže jsem naprosto spokojená :)

      Vymazat
  5. Taky jsem o něj už dvakrát soutěžila, ale bohužel mě nevylosovali, dost ti to závidim :D A ten šampon jsem si zrovna dnes koupila, tak jsem zvědavá, jaký bude :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se Ti poštěstí příště :) Já tak přemýšlím, že jsem asi ještě žádný tento typ šamponu od Glisskur neměla, takže jsem na něj taky zvědavá :)

      Vymazat
  6. A mě nevylosovali :-(( Ach jo, vypada suprově!!

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé produkty :O ♥ kde sa dá ten DM box zohnať?:3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O DM box se dalo přihlásit přes jejich stránky :) Byla to taková akce

      Vymazat
  8. Ty jo, docela super :) nejvíc by mě potěšily balzám baby lips a svíčka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Za tu cenu? Naprosto super! Až bude příští kolo, musím se přihlísit :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tu cenu si myslím naprosto luxusní :) Za 149 Kč bych tyhle výrobky nikdy nekoupila :D

      Vymazat
  10. Ty máš fakt štěstí :) Box je hezký, využila bych z toho asi převážně věci na vlasy, tělo a pleť :) A Baby Lips už jsem si taky ukořistila a přesně ten, co si měla v balíčku :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že využiju úplně všechno :). Zítra babylips načnu, tak už se na něj třesu :D

      Vymazat
  11. box je super, gratuluji k výhře! taky se příště zkusím přihlásit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se budu už určitě pokaždý hlásit taky :D

      Vymazat
  12. :) gratulujem k výhre , si fakt štastlivec :) .. vážne úžasný balík

    OdpovědětVymazat
  13. super věci, nečekala bych, že se to vyplatí, ale většinu těch věcí bych i využila :)

    OdpovědětVymazat
  14. krásný box, moc gratuluji k výhře :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. A proč já to vždycky prošvihnu? Tak snad příště :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tolik věcí za takovou super cenu, to se opravdu vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jéé, to je škoda, že jsem ho nevyhrála :(
    Závidím ti ho, využila bych úplně všechno! :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  18. Tá kokosová soľ musí byť úžasná :)

    Dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. úžasný věci! :O a ta cena :O :)

    http://tessi1362.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Zase jsem něco prošvihla :D Gratuluji k vylosování a máš pravdu, že za necelých 150 něco takového neseženeš :))

    OdpovědětVymazat
  21. Ten tvůj boxík vypadá skvěle a já ti to štěstí přeji! (já jsem zas nevyhrála...)

    OdpovědětVymazat
  22. jééé, závidím ti barevný baby lips :) já mám jen bezbarvý :)

    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  23. Ten box vypadá lákavě :-) mě by se asi nejvíce hodila 1. čtveřice a dekorativka.

    www.barca-beauty-blog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Mi se zdá že už jsem tenhle článek komentovala, ale nikde tady svůj komentář nemůžu najít. Každopádně by mě nejvíce zaujaly pastilky. :D Jinak bych brala DM box spíše jen kdyby byl v nějaké verzi přírodní kosmetiky.. :3

    OdpovědětVymazat
  25. Naprosto super! Vymazlene zabaleni potesi a produkty jsou prima :) za krasnou castku - prima akce od DM!

    OdpovědětVymazat
  26. super věcičky :-) Já bohužel opět nevyhrála :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*