TIP: Mašličkový účes

/
48 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
tak měli jste fajn víkend?
Já mám před sebou ještě přesně týden volna a pak už náááástup do školy :).
Dneska tu mám pro Vás tip na účes, který jsem našla na FB stránce Návody a nápady.
Sestra Jůlinka má hodně dlouhé vlasy, takže jsem účes prvně udělala na ní a pak jsem si tak říkala, že bych to vlastně mohla zkusit i na svých vlasech.

Účes se mně osobně strašně moc líbí :).
A když si představím plesové šaty, náhrdelník a tuhle mašli ve vlasech .... no nádhera.


mašle Jůlinky
A tady už je úplně jednoduchý postup:

Co na to říkáte vy?Zkoušeli jste? Jak se Vám účes líbí?

Mějte se krásně, Pa Veru ♥

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).




48 komentářů:

  1. Jee to je roztomilý :) Už jsem si párkrát říkala, že to vyzkouším, ale nějak jsem se k tomu ještě nedostala. Vždycky ráno spěchám do práce a tak na účesy není moc čas :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je za 2 minutky hotový, tak určitě zkus :)

      Vymazat
  2. To by mě nikdy nenapadlo, že je to až tak snadné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééééé :) No to je rozkošný! Sluší ti to :)))

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. No tak to je boží! :) Viděla jsem podobné účesy v Project Runway a myslela jsem, že budou hodně složité, ale koukám, že to je vlastně docela v pohodě.

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem to jednou na někom viděla tak jsem si říkala, jak to udělal? :D

      Vymazat
  5. Super jednoduchý účes :) Je to roztomilé, k určitému outfitu si to dokážu představit, ale jinak mi to přijde trochu infantilní :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi to přijde dětský :D, hned si vzpomenu na Minnie

      Vymazat
  6. Téééda, já pořád přemýšlela, jak se ta mašlička dělá a ono je to tak jednoduché! Zkusím na svých vlasech, jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) Jednodušší už to být nemůže :D

      Vymazat
  7. Tenhel účes se mi taky moc líbí a tobě sluší :) Mně to bohužel nejde, mám moc dlouhé vlasy, ale zvykla jsem si :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi dlouhými vlasy už to tak krásně nedrží no :(

      Vymazat
  8. Moja kamarátka to mala dnes v škole a vyzeralo to super ale ako vidím tebe sa to hodí viac! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem už jednou zkoušela, ale žádná sláva to nebyla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus znova, teď už to bude určitě větší sláva :D

      Vymazat
  10. Taky si ho dělám! moc ti sluší!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. jé, moc hezký <3 mě už se tyhle mašle z vlasů líbí od doby, co to začala nosit Lady Gaga :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký účes, mě bohužel udělat nejde, protože mám hodně sestříhané vlasy, třeba časem :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Mašličkový účes jsem zkoušela na Poslední zvonění, když jsem šla za kočičku, no ale nevyvedl se mi nějak. Jinak se mi často udělá na hlavě sám, když mám drdol :-D A tobě moc sluší! :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  14. to je naprosto boží :-) to musím někdy vyzkoušet :)

    www.mujsvetkosmetiky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Krásnej účes! :) a vypadá i docela jednoduše. Moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  16. je nádherný, bohužel, sama si nejsem schopná zaplést ani cop, natož toto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to musíš honem napravit :D.

      Vymazat
  17. Vypadá to moc hezky, já jsem to kdysi zkusila podle tutorialu z You Tube, ale mě to prostě nedrží..

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na těch dlouhých vlasech to drží hůř, Jůlis se to pak víc rozpádávalo

      Vymazat
  18. Účes je veľmi pekný a veľmi Ti aj pristane!! :)
    Pozývam Ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a v giveaway už soutěžím :)

      Vymazat
  19. Achjo, kéž bych byla víc šikovná, účes je doopravdy roztomilý ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle účes určitě zvládneš :)

      Vymazat
  20. :) Si ma inšpirovala, určite to niekedy vyskúšam a ak sa mi podarí tak to aj nafotím :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ďakujem, už dlho som hľadala návod a radšej nosím vlasy vypnuté, takže si mi pomohla! :-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*