TIP: Kapsle na vlasy VITAL KOMPLEX

/
45 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
sluníčku už se asi nechce vylízat, tak teď u nás zase pro změnu pořád prší.
Máte nějaké plány na víkend?
Dneska tu mám pro Vás jeden typ a to kapsle na vlasy VITAL KOMPLEX od značky DAS GESUNDE PLUS - DM.

Když jsem se po roce viděla se svojí kamarádkou Klárkou ze SŠ, nestačila jsem spustit oči z jejích krásných, zdravých, dlouhých vlasů.
Vždycky měla vlasy po ramena a teď - měla je až po zadek!
A takové vlasy já chci taky! :)
A tak mi poradila tyto vitamíny .. hned jsem pro ten zázrak běžela do DM.

Oficiální popis: Doplněk stravy se zinkem a vitamíny. Podpora zdravého růstu krásných a silných vlasů. Kapsle zásobují tělo živinami podporující látkovou výměnu, jako jsou zinek, biotin, kyselina listová, kyselina pantothenová, vitamin B-komplex. Dodávají důležité výstavbové látky pleti, vlasům a nehtům. Stopový prvek zinek je součástí nebo aktivátorem mnohých tělu vlastních enzymů, které jsou nutné pro zdravý růst vlasů. Biotin je obzvláště důležitý pro tvorbu keratinu, klíčové látky pro strukturu a pevnost vlasů. Vitamíny B mají důležitou funkci z hlediska látkové výměny.


Kapslí je v balení 60 ks - tedy vydrží 2 měsíce a cena byla 58,90 Kč.
Kapsle jsou větší, takže prvně se mi hůř polykaly, ale po pár dnech jsem si zvykla.
Jí se 1 kapsle denně, nerozkousávat.
Musím říct, že vidím opravdu samé pozitiva.
1) nehty - vždy se mi lámaly, třepily. Pod nehtem mi vždycky rostl další nehet - teď pěkné, zdravé nehty
2)vlasy - vždy když jsem šla ke kadeřnici, tak do měsíce po ostříhání jsem už viděla, jak se mi konečky třepí a lámou - už jsem dlouho neviděla na svých vlasech roztřepené konečky.
Přítel říká, že jde vidět, že mám ty vlasy delší, že mi takhle rychle předtím nerostly. Taky se mi vždy zastavili na jedné délce a pak už se jim mrchám nechtělo růst :).
Jediným mínusem vidím to, že když se oholím, tak druhý den můžu zas,chloupky rostou rychleji.


Už jsem vypotřebovala celé balení a jsem opravdu spokojená. Teď nechám tělo zase asi tak 1-2 měsíce odpočinout a vitamíny bych si pak zase koupila.

Používáte vy nějaký doplněk stravy na vlasy?
Jaký mi můžete doporučit a jaký naopak zase ne?

Mějte se krásně, Pa Veru :-*

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).









45 komentářů:

  1. Taky jsem je brala, ale žádné velké změny jsem nepozorovala, možná mi míň padaly vlasy :) Ale možná jim dám ještě šanci :) Také jsem brala Biosil, ale ten mi taky nepomohl.

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom biosilu už jsem slyšela no :) To já zase ty změny vidím

      Vymazat
  2. Zajímavý článek, skvělý tip. Já žádné vitamíny sice neberu, ale na druhou stranu nemám s růstem a kvalitou vlasů problém. Ale až to jednou bude třeba, tak je tohle určitě skvělé řešení :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti závidím, mě vlasy nijak extra nerostou, vždycky se na té délce zastavili a konec, tak doufám, že budou takhle pěně růst dál a vždycky se mi i hrozně třepily

      Vymazat
  3. Také je zobu. Střídám je s Biosilem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bych pak taky mohla teda vyzkoušet :)

      Vymazat
  4. Tak to vypadá moc dobře :) Já takovéto přípravky neberu, protože už od přírody mam pevné nehty (Nelámou se ani když jsou opravdu dlouhé) A vlasy bych řekla, že mám také docela kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to Ti jenom závidím :) Mě se nehty lámaly vždycky dost

      Vymazat
  5. Ty jo, vážně to pomáhá na roztřepené vlasy? :O tak to musím vyzkoušet
    Já používám GS eladen - hrozně se mi zlepšily nehty. Dřív se mi lámaly, štěpily, teď už rostou jako z vody. Na vlasech zatím žádné zlepšení nepozoruju...

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to fakt pomohlo :) Vždycky jsem je měla po ostříhání zase hned roztřepený :(

      Vymazat
  6. Zajímavý článek. :-) Já nepoužívám žádné tablety, jelikož mi vlasy rostou strašně rychle. :-D
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to jsem v tom Tvém článku viděla, hned bych s Tebou měnila :)

      Vymazat
  7. Tak to si je poběžím taky hned koupit. Sice mám vlasy dost dlouhé, ale chtěla bych je mít ještě o 10 cm delší :) a aby vypadaly pořád krásně :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za těch pár korun je určitě vyzkoušej :)

      Vymazat
  8. Brala jsem Biosil, ale neviděla jsem žádné změny :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U někoho jsem četla, že mu to pomohlo, někomu zase ne, je to asi hodně individuální takový vitamíny :)

      Vymazat
  9. zatím jsem žádné tabletky na vlasy nebrala, ale plánuji si nějaké brzy pořídit :)
    docela mě zaujaly tyhle tvé, jenže rychlejší růst chloupků není zrovna plus :/

    OdpovědětVymazat
  10. Já beru teďka zinek a hořčík a jednou v měsíci týden B-komplex. Ten mi předepsala i doktorka na kožním, protože se mi hlavně na podzim hodně vysušovala pleť v oblasti obočí.. Tohle mě zaujalo, se značkou mám dobré zkušenosti, takže po dozobání zinku a hořčíku po tom sáhnu :) Děkuji :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já se jdu podívat zase na co je dobrý ten zinek a horčík :)

      Vymazat
  11. Já kapsle neberu, máme však doma dýňový olej, který je dobrý na vlasy, takže si dám tak 1 lžičku týdně :). Každopádně, ty nehty máš teď hezké! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mm dýňový olej, to bych mohla vyzkoušet taky :)

      Vymazat
  12. Pani, tak levny a tak dobry:)? Strasne bych si ho chtela koupit ale sama mam problem spolknout jenom ibalgin, s timhle bych se asi udusila:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi z toho prvně navalovalo, ale pak už to bylo v pohodě :)

      Vymazat
  13. Já jsem nezkoušela ještě žádné, většinou mi přišly hrozně drahé. Tyhle se ale zdají být fajn, ale teda nevím jak s tím holením :D já jsem na to lenoooch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že nikdy jsem se nemusela holit tak často jako teď :D

      Vymazat
  14. Ahoj Veronika:-) Prave som natrafila na Tvoj blog, presla som si vsetky Tvoje clanky a nemozem odtialto odist, kym Ta nepochvalim:-) Velmi prijemne citanie... Prajem vela stastia a tesim sa na nove prispevky:-) Day By Day

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za krásný komentář :)

      Vymazat
  15. :D Tak ten rychlejší růst chloupků by se mi nelíbil :D Já mám vlasy i nehty super od té doby, co beru vápník, hořčík, zinek + na klouby chondroitin, glukosamin, kolagen... vše původně kvůli cvičení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tyhle vitamíny se mrknu taky :)

      Vymazat
  16. Mně tenhle zázrak s vlasy taky hodně pomohl, ale rychleji se mi mastily a tento problém má víc slečen, jinak super :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě se vlasy nemastí naštěstí i tak, tak jsem šťastná žena :D

      Vymazat
  17. vieš, že sa mi naozaj strašne hrozne moc páči tvoj blog ? :) čitkám si ho asi dva mesiace (čiže približne od doby keď som sama vlastne začala s blogovaním :)) a veľmi sa mi to páči, pretože dávaš skvelé typy a si strašne krásna :) a okrem iného máš perfektné meno! :D ♥ jednoducho s tým pokračuj :) si skvelá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za úžasný komentář! ♥

      Vymazat
  18. Tak tyhle zkusím příště :-) Mám od stejné značky se zinkem, biotinem a křemelinou a zatím nic nepozoruju, ale je to ještě brzy na závěry ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem právě to balení dopotřebovala, tak jsem si obrázek už udělat mohla :)

      Vymazat
  19. Já mám vlasy pod zadek a zdravé, takže o tabletkách ani nevím :) Jsem zvědavá, jestli to opravdu bude fungovat i dále :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty jsem také brala, ale pak jsem je vyměnila za Biosil :) + k tomu mám na vlasy takovou vodičku Biohar :) a opravdu se mi vlasy i nehty zlepšily :)


    michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Nikdy jsem nic na vlasy nebrala. Jen jsem je nestříhala asi tak 3 roky a bylo to v pohodě, dorostly mi do délky, které se snad nikdy nezbavím :)

    http://evasdreamworldcz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si nedovedu představit, že bych si je 3 roky nestříhala, to bych vypadala jak ježibaba :D mám totiž vlasy hrozně hustý

      Vymazat
  22. Tiež som si nedávno kúpila tieto vitamíny :) Zatiaľ nevidím rozdiel, ale dúfam, že po čase sa ukáže :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě dobrala už celé to balení, tak snad se dočkáš výsledků :)

      Vymazat
  23. Já mám ráda Biosil, také mi pomohl i na nehty...a vlasy...zatím nevím :)

    Just Be Yourself

    OdpovědětVymazat
  24. Já těmhle věcem nikdy moc nevěřila ale musím říct že po téhle recenzi když vidím že to funguje, asi si je taky skočím koupit. Za zkoušku nic nedám že :) a cena je více než přijatelná. Díky za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*