SHOPPING: 2 + co jsem vyhrála v GA // VIDEO

/
23 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
jakou jste měli neděli? Mě už od rána bylo zle, snědla jsem jen snídani a pak oběd a to bylo moje poslední jídlo. Cesta vlakem mi utekla docela rychle. Ale jen co jsem došla na byt, tak jsem strávila čas na záchodě. Sestra už doma zvracela v pátek a mamka mi psala, že taťka taky zvrací jak šakal :D a tak jsme asi něco chytly a já včerejší noc prozvracela taky. Takže jsem fakt ráda, že pondělí-úterý máme volno ve škole, kvůli již zmiňované bombě a aspoň se můžu dát do kupy. Od rána jen ležím, jsem na banánu a piškotech a pořád je mi zle :(.
Čtu blogy, koukám na videa a pak si pustím Zoufalý manželky.
V pátek jsem pro Vás natočila nákupové video a zase se mi poštěstilo vyhrát, takže Vám ukážu i, co jsem vyhrála.
Tak přeji pěkné pokoukání a ať Vás nic neskolí, tak jako mě :).


PS: Omlouvám se, že asi poslední 2 minutky videa jsou tmavé, došla mi baterka a já nevěděla, že jak to pak dotočím, tak už to bude špatně vidět.
Máte s něčím z mých nákupů zkušenost? Byli jste už omrknout sportovní řadu v NewYorkeru?

Přeju Vám krásný zbytek dne
Mějte se, Pa Veru ♥

Kdo by se chtěl přidat i na FB stránku, tak může zde: https://www.facebook.com/pages/Veru-life/429255530548496







23 komentářů:

  1. Ta viróza je asi všude mě schvátila horečka minulý týden :D

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. To samé jsme měla před týdnem...teď je to skoro všude :D Tak ať ti je co nejdřív dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. at ti je brzy lépe! :)
    ta černá podprsenka vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ty máš štěstí :D Moc gratuluju, krásné výhry :) A díky za tip na sportovní poprdu :) Taky s nima celkem bojuju a takový ty jenom látkový mi nic neudrží :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné věcičky!! :-)) Tak ať ti je hlavně brzy dobře!! :-) Těším se na další články :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, tak ať se ti brzy udělá lépe... Taky mě poslední dobou trápí pořád nějaká choroba :).

    http://pragueinstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Prajem ti skoré uzdravenie. Video je inak super :). Máš pekný hlas. Ja som v poslednej dobe tiež jedno natočila :D.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, tak to je nepřijemné! Tak snad tě to co nejdříve přejde a "nezvracíš jak šakal" :D :D (nemůžu z toho přirovnání:))
    JInak se mi z těch tvých věcí moc líbí ta podprsenka:)

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
  9. Také mi není zrovna nejlépe, navíc poslední dobou ležim skoro pořád... no, snad bude brzy lépe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jej, tak snad Ti bude brzy dobře :)! A ty věci jsou super, hlavně lak se mi moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  11. ať ti je brzy lépe, gratuluji k výhře v GA, se málokdy poštěstí :) na video bych mrkla ráda, bohužel mi blbne notebook a youtube se načítá století :(
    o sportovní kolekci v NY nevím, super, že jsi to zmínila!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem čučela, že už i NY přišel se sportovní kolekcí, ale jsem za to jen moc ráda :)

      Vymazat
  12. tak doufám, že ti je už lépe i za mě :-). Já jsem teďkom do zítřejšího rána ještě doma se zápalem plic... A od Chloé mi skoro nic nevoní až na dva parfémy...

    OdpovědětVymazat
  13. Taky mi není moc dobře :/ ...ať je ti brzo líp ;) .....jinak ten sprchový gel Balea vypadá luxusně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Gratulace k výhře. :) Jinak jsou to krásné věci :) A líbí se mi ta růžová podprsenka ;)

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. jeeej krásne video :) a veci sú tiež užasne a dufam, že ti bude čoskoro lepšie :)

    OdpovědětVymazat
  16. To video je super!:) působíš hrozně přirozeně a jsi moc milá:) líbí se mi ta černá podprsenka!
    Ať si brzy zdravá pořádně to vylež!:)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, moc fajn video. Jinak rtěnky z Lidlu mam doma celkem 3 :D Podle mě jsou fajn a za tu cenu, no nekup to :D Jen řasenka mě zklamala :/

    OdpovědětVymazat
  18. fúúha, tak to si dobrá, že si vôbec prežila cestu..:/, aspoň si si zlepšila náladu nákupmi:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*