RECIPES :2 rychlodobrůtky

/
39 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
tak vyrazili jste dneska do práce, do školy nebo máte ještě lehárko jako já?
Mě zase začíná VŠ až 29. září :). Dneska jedeme s kamarádkou na nákupy do sekáčů, protože mají nové zboží, tak jsem zvědavá, co ulovíme :). Nakupujete v second handech ? 
Já potom, co jsem se seznámila s Markétkou a ona mi ukazovala pořád ty skvělý úlovky, tak jsem tam začala chodit taky. Nakupuju i v normálních obchodech,ale ty sekáče mě prostě baví :).
Dneska jsem si pro Vás připravila článek o rychlých dobrůtkách :).

1. Cuketová pizza
Budeme potřebovat: cuketu, sýr (my použili eidam a nivu), vajíčko, česnek, sůl, koření a rajčata. Použijte všeho podle toho, kolik pizzy chcete udělat a taky podle chuti (my přidali toho sýra fakt dost).
Těsto: nastrouháme do misky cuketu (z té pořádně vymačkáme všechnu vodu), přidáme nastrouhaný sýr, vajíčko, česnek a sůl a všechny suroviny smícháme. Na pečící papír vyložíme těsto a na těsto pak nakrájíme na kolečka rajčátka a posypeme kořením.
Pečeme na 200 stupňů, asi 30 minut a dobrůtka je hotová :).
Pokud máte rádi cuketu, pizzu si určitě zamilujete :)

2.Tvarohový dezertík
Na tento recept jsem narazila u Barborky na blogu http://daily-styles.blogspot.cz/ a trochu jsem si ho obměnila.
Budeme potřebovat: tvaroh, trošku mléka, cukr moučka, banán, piškoty, čokoládu.

Tvaroh, mléko a cukr jsem smíchala. Čokoládu jsem si rozpustila ve vodní lázni.
Vzala jsem si skleničku a začala dělat vrstvy.
Na spodek jsem dala tvaroh, pak piškoty, pak banán, zalila čokoládou. Pak tvaroh, banán a zalila čokoládou.
Ty vrstvy si můžete udělat podle sebe, jak chcete, která vrstva vám chutná nejvíce, té si tam dát hodně :). Na závěr jsem dezert ozdobila srdíčky na špejli a dala vychladit do ledničky.
Všichni si moc pošmákli :).
Můžete udělat dobrůtku i Miláčkovi

Tak pokud máte takovéhle rychlo-recepty rády, tak je určitě vyzkoušejte, budete mít spokojená bříška :).

Mějte se nádherně,
Pa Veru :)

PS: Děkuju Vám za Vaše komentáře a pokud se Vám u mě na blogu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo na hoře) ♥






39 komentářů:

  1. Taky si ještě užívám měsíc volna :) Jinak dneska taky vyrážíme se ségrou na nákupy, ale normálně do obchodního centra, ale do sekáčů chodím taky ráda a kolikrát ulovím bezva věc za ještě lepší cenu :) Z cukety děláme něco podobného a ten dezertík vypadá úžásně :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně škola začíná 22. září :D Ta pizza mě zaujala, vypadá dobře :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pizzu určitě vyzkoušej :) tak to máš ještě taky lehárko

      Vymazat
  3. ten tvarohový dezertík zkusím :) pěkný článek! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Uuuuu takové recepty na rychlodobrůtky mám nejraději:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám taky ráda tady ty rychlé recepty :)

      Vymazat
  5. Tak ten dezertík zkusím, zrovna mám doma tvaroh. :-) Užij si nákupy. :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě měla doma taky 2 tvarohy a už se mě nechtěly jest samotný :D

      Vymazat
  6. Bohužel už mi začala škola :) V second handech nakupuji občas, když mám cestu kolem a opravdu se tam někdy dají najít úžasné kousky za skvělou cenu. Pizza vypadá moc dobře! A dezertík musel být moc dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se Ti ve škole daří tento rok :)

      Vymazat
  7. Také mám ještě měsíc volna, a co se týče nakupování v sekáčích - tak já na to asi nemám talent. Vždycky, když jsem tam přišla, tak jsem se málem zbláznila. Úplně ohavné hadry, divný smrad :D jsem asi rozmazlená, ale já se toho štítím i dotknout.. takže nakupuji teda jen v normoš krámech. Asi jsem ještě nenarazila na pořádný sekáč.

    Jinak, co se týče tvých receptíků.. na ten dezert jsem dostala neskutečnou chuť! Mňam!

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě chodíme tam, kde to mají pěkně uspořádaný :) i třeba podle barev a nesmrdí to zrovna tam, kde chodíme my :D

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Zvlášť po tom tvarohovým dezertu jsem se olizovala :D

      Vymazat
  9. Mne škola už zaína 8. :D prebohaaa to len my sme takí skorí :(((( a super receptíky :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, tak to si ještě musíš užít ten poslední týden :)

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj, mě začíná škola za týden - nastupuju na vyšší odbornou školu...všechy Tvoje jídla jsou inspirující :-) V sekáčích nenakupuju, ale nebráním se jím... měj se hezky! skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Cuketová pizza?! Proč o ní ještě nevím? :-D Miluji cukety , takže moc děkuji za tip! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by to takhle asi taky nenapadlo, že si můžu udělat z cukety těsto :) Ségra našla někde recept na internetu, tak jsme to hned vyzkoušeli a mňamka

      Vymazat
  13. a já dneska po dovolené nastoupila do práce - těžce se mi nechtělo.
    Díky za recept na cuketovou pizzu, jedna cuketka mi dozrává tak ji pak vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) tak ať to v práci jde

      Vymazat
  14. ach jo, proč se tu neukazují moje příspěvky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to vždy schvaluji ty příspěvky :)

      Vymazat
  15. Páni! Tak já zkusím všechno:D Děkuju za typ a to volno ti teda závidím!:)
    Ráda bych tě jinak pozvala na svůj nový blog, který bude hlavně o cvičení a zdravé stravě:))
    http://fitnessholicc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pozvání :) Takové blogy sleduji ráda, tak se jdu hned mrknout

      Vymazat
  16. Přijdu k tobě na blog a hend na mě vykoukne takováhle dobrota, sakra :D ale aspon už vim, co budu mít dneska k večeři.. :D

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá to výborně, tu pizzu určitě někdy vyzkouším :)
    https://www.facebook.com/fitnessreceptyy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, myslím, že je to rychlý, levný, chutný recept :)

      Vymazat
  18. Tak to vypadá dobře.. a hlavně ta pizza ve tvaru srdce, to musím někdy vyzkoušet. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ta pizza vypadá velice lákavě. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Vypadá to všechno báječně, skvělé tipy :)

    OdpovědětVymazat
  21. Určitě vyzkoušejte holky, fakt si pochutnáte, pokud máte rády cuketu :)

    OdpovědětVymazat
  22. si šikovná, všetko vyzerá veľmi chutne!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*