PHOTO: U rybníka

/
34 Comments
Ahoj kočky :),
tak jak se Vám daří ve škole, v práci? Plánujete něco na víkend? 
Já jdu na brigádu a taky půjdu po pár obchodech, teďka bude takový období dárečků, tak musím ještě něco dokoupit :)
Mně už škola od 29. taky začne, tak si pomalu začnu hromadit věci, který si odvezu zase na byt.
Tento týden jsem jela za kamarádkou na kole, tak jak jsme se šli projít, tak jsme vyfotili pár fotek. Takový sportovní outfit :).
Ještě jsem Vám chtěla moc poděkovat za ty komentáře k OOTD s fialovými boty, udělali jste mi velkou radost :-* !!

To mám ale sval na noze,že? :D
vlasy jako racochejl :D

a nakonec s Markétkou :)

Líbí se Vám fotky? Přeju Vám krásný zbytek dne ♥

Mějte se krásně, Pa Veru :-*

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).





34 komentářů:

  1. Moc ti to sluší! Krásná mikča. Na víkend plánuji organizaci mé narozeninové oslavy, která bude 27.září :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak ať si to vše pěkně naplánuješ

      Vymazat
  2. Hezká mikča :) Já už jdu do školy teď v pondělí, ale v sobotu máme slučák z gymplu, tak to se těším a příští pátek mám narozeniny takže bude nějaká párty :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slučák tak to si užijte, my jsme měli taky s holkama ze SŠ a bylo to super! A párty musí být :)

      Vymazat
  3. Moc pěkné :) A chválím brýle :D. A máš krásný vzhled blogu, úplně jako xxx.com :) fakt se mi moc líbí

    Aktuálně jsem na blogu přidala new in, můžeš kouknout.
    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář i za pozvání na blog :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné legíny na kolo! :-) Nedávno jsem se jela kousíček projet s přítelem a nechala jsem si na sobě džíny.. Těch necelých 6km bylo asi jako 20 :-D Takže bez pořádného sportovního oblečení na kolo fakt už nevlezu :-D ... A kde studuješ? :-) Užij si poslední týden, než to zase vypukne :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsou z Kik za nějakých 139 Kč a jsou fakt super, pevný neprůhledný :). Studuji na Univerzitě v Pardubicích :)

      Vymazat
  5. Pekné fotky, miesto pri rybníku vyzerá naozaj romanticky. :-)
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju je tam i takovej altánek, tak taková večeře u rybníka, to by bylo super :)

      Vymazat
  6. Páni, ty máš svalnatá lýtka - závidím :) Sluší ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  7. It looks like you had a great time :)

    http://kapege23.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi hrozně roztomilá a rozhodně nevypadáš na 21!! :D Mně škola začíná naštěstí až 6.10. a víkend bude bohužel pracovní :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé 6.10. tak to je super :) Tak ať se v práci daří a děkuju

      Vymazat
  9. Moc ti to sluší, líbí se mi ta mikča :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc ti to sekne:-) Líbí se mi strašně tvoje vlásky:-) Jinak jsem nemocná, takže budu doma a koukat na filmy nejspíše:-D
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať jsi brzo zdravá a myslím, že moje racochejlovský vlasy bys vážně nechtěla :D

      Vymazat
  11. Ty si také zlaté slniečko! :) Pristane ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvoje komentáře vždycky tak potěší :)

      Vymazat
  12. Pozývam Vás na môj blog o kráse, móde a o mojom živote !
    http://romanacserhelyi.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky,
    tak tyto fotky jsou úplně úžasné :)
    školní rok zatím nějak přežívám... jsem v maturitním ročníku... a mám samé předměty jako cj, mat, eko,eke,oep,iep a furt dokola.. už mi z toho hrabe :D :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) tak ať pěkně odmaturuješ

      Vymazat
  14. Na kole sis určitě pročistila hlavu :) Přeji hodně štěstí ve škole!
    U mě je to zatím v pohodě, i když mám strašné nervy z takových těch předmětů jako chemie, fyzika atd..
    A o víkendu? To si celý den čtu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na kole mě to baví, vždycky se těším na léto, to někam jezdím skoro každej den :)

      Vymazat
  15. Ahoj, máš moc pěkný blog :) U rybníčku to vypadá tak romanticky, muselo tam být krásně. Mohu se zeptat odkud máš tu krásnou mikinku? A lýtka máš tedy opravdu pěkně svalnatá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš co, ta mikina byl úplně skvělej kup - v sekáči za 29 Kč, čučela jsem, že jsem tam našla takovej poklad, je úplně nová :) a značka je neznámá, to Ti nepovím, odkud tak může být :) a děkuju za pěkný komentář

      Vymazat
  16. Tak to tedy byl naprosto skvělý kup! Tiše závidím :) Asi se budu muset po dlouhé době zase vypravit do sekáče a budu doufat, že tam najdu taky něco pěkného :) Hezký zbytek dne :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*