OOTD: 2

/
46 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
co podnikáte v tyto deštivé dny nebo co děláte tyto dny nejraději?

Dneska tu mám pro Vás outfit. V nákupním videu jsem Vám ukazovala tyto botky, který jsem si koupila v Gatu za 48 Kč :D. A takhle jsem je zkombinovala. Jsem zvědavá na Vaše reakce a budu příjímat i komentáře typu:" No to je hrůza :D".
Mě se to takhle líbí, když mám to tmavý oblečení a do toho jen fialový botky a šátek.
Těším se na vaše názory :). Fotky jsem fotila s brýlema i bez a bylo to už opět skoro za deště, pořád jen prší :).

Na fotkách mám hodně bílej obličej, já jsem takhle bílá pořád :D. Při každé návštěvě se mě babička ptala, jestli mi není zle, že jsem jakási zelená :D.






Tak co na to říkáte? 
A blog dnes slaví 2 měsíce :)

Mějte se krásně, 
Pa Veru :-*

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).





46 komentářů:

  1. Jé ty boty jsou vážně hezký! a za tu cenu! ..já si tyhle dny užívám v posteli, protože jsem nemocná, ale ani mi to nevadí, protože je venku stejně ošklivo ;) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak ať tu potvoru nemoc vyležíš :)

      Vymazat
  2. Mě se to líbí :) Ty botky pěkně rozbijou tu šedou a černou a hned je outfit o něco veselejší :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to s brýlemi i bez nich :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale někdy si už přijdu bez brýlí divná :D

      Vymazat
  4. Kočka :-) Líbí se mi, že botky i šála outfit zvýrazní. :-) Jinak jsem zrovna nemocná, tak cpu do sebe vitamíny :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ať jseš brzy zase zdravá :)

      Vymazat
  5. Miluju GATE za ty ceny a občas velmi originální věci.

    OdpovědětVymazat
  6. Ale čoby, veď sú super. Aj ja ich mám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že je máš taky :)

      Vymazat
  7. Moc Ti to sluší a všechno do puntíku se mi líbí :-) A gratuluju ke dvěma měsícům, doufám, že jich bude ještě hodně, hodně, hodně :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vsimla som si, ze do komentarov vkladas odkaz na svoj blog. U mna na blogu je vysvetlene ako mozes vlozit priamo hypertextovy odkaz. Podobne navody budu postupne pribudat a budem rada, ked sa pridas k mojim citatelom cez GFC :-)

    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, hned se k Tobě mrknu na ten návod :). Už jsem taky přemýšlela nad tím, jak bych to mohla udělat :)

      Vymazat
  9. Wow.. mega Ti to sluší a outfit je super.. blog je stále lepší a lepší

    OdpovědětVymazat
  10. Boty sú super a celkový outfit krásne oživili! Neuveriteľné, že stáli tak málo :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na tu cenovku úplně čučela, to by bylo, abych to nekoupila :)

      Vymazat
  11. Moc se mi k outfitu botky líbí :-) Jinak se mi moc líbí Tvé brýle, hezky Ti sedí na obličeji a moc Ti to sluší!! :-) Gratuluji blogu k dvouměsíčnímu výročí a ať pokračuje tak dobře, jako doposud :-)) Koukám, že jsme skoro stejně "nové", já budu mít s blogem 2 měsíce za týden :-))

    Měj se hezky,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. zbožňuju gate a jejich ceny! botky jsou pěkné a k outfitu se sice možná úplně podle některých módních blogerek hodit nebudou, ale mě se to tak líbí, aspoň jsi ten outfit oživila:)
    btw máš nádhernou postavu :) taky jsem pořád bílá a často se mě lidi ptají, jestli mi není špatně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ceny Gatu jsou úžasný a ještě lepší, když jsou slevy :) Děkuju za pochvalu :*

      Vymazat
  13. Suprové boty za suprovou cenu! :) Moc pěkný outfit já sama občas nosím tmavý a oživím ho nějakou barvou :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký botky a šála se mi taky líbí a ještě musím pochválit tvůj úsměv, ten ještě vylepšil každou fotku ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Boty jsou hezké, ale nejvíc se mi líbí ta šála :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  16. Si krásna a naahodou nie je to hrôza je to super podľa mňa :)

    OdpovědětVymazat
  17. Někdy si v Gatu nevyberu nic, někdy bych to tam naopak vykoupila :D za tu cenou vypadají boty docela kvalitně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme, jak dlouho vydrží :) Boty z Gatu mám takhle poprvé, teda měla jsem odtamď už 2x takový ty obyčejný pěnový žabky a ty byly super

      Vymazat
  18. topánočky to pekne oživili:)

    OdpovědětVymazat
  19. Ježiiš, ty jsi kotátko :-) Jsi hrozně roztomiloučká :)))
    Ty botky jsem v Gate také viděla, jen se to trochu vymyká mému vkusu a hlavně jsem si vůbec nedokázala představit, jak by to na noze vypadalo.. No! Ale nyní musím uznat, že nevypadají teda vůbec špatně. Sluší ti to :-)

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář :) Za normální cenu bych si je taky nekoupila, ale za těch 48 jsem si řekla, že to risknu :)

      Vymazat
  20. Tyjo, bez brýlí bych tě nepoznala! :D Každopádně ti to sluší s i bez nich :)

    OdpovědětVymazat
  21. No to je krásna tvárička! A nádherný úsmev:-). S okuliarmi či bez - proste kočka!♥
    P.S.: Blahoželám k dvojmesačnému výročku!:-)

    OdpovědětVymazat
  22. Kamarádka má taky tyto boty, takže jsem je viděla naživo a jsou hezké :))

    OdpovědětVymazat
  23. Mně se tvůj outfit moc líbí a za takovou cenu bych tam ty botky také rozhodně nenechala :D!

    OdpovědětVymazat
  24. Vyzeráš super, tie topánky a okuliare sú strašne zlaté. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*