OOTD: 1

/
41 Comments
Krásný den kočky :), 
tak jaký jste měli víkend?Bylo u Vás taky tak nádherně?
V sobotu jsme byli s Davčem na jarmarku a u babičky na kolách. Na zpáteční cestě Davču napadlo, že mě natočí na video, takže jeden kraťoučký pozdrav budete mít na konci :D.
Jarmark byl super, bylo tam plno stánků s jídlem a pak s drobnostma jako knížky, šperky, kabelky, polštářky, hračky .. A v neděli jsem byla taky pořád venku, s Jůlinkou jsme si udělali piknik, pak i s Davčem zdlábli kupu zmrzliny a bylo nám fajn :).

V týdnu jsem byla venku s kamarádkou, tak jsem ji zrovna využila k focení a blýskly jsme outfit :). Doufám, že se Vám fotky od mé šikovné Kačky budou líbit :).





Na sobě mám botky z Deichmanna, tričko a bunda je ze second handu, kabelku jsem si koupila minulej rok na dovolené v Rhodosu a legíny jsou z Takka.

Předtím jsem si koupila 2 legíny u Vientnamců a na nich se hned udělali ty příšerný žmolky. Pak jsem narazila na tyto legíny z Takka. Jsou moc pohodlný, ale ani jsem je ještě nedala vyprat a hned se navrchu ožmolkovali a po prvním vyprání hrůza. Legíny jsem si moc oblíbila, jsou mnohem pohodlnější než rifle a myslím, že dělají i hezčí postavu, ale ráda bych sehnala nějaký, který by se mi hned neožmolkovali.
Holky, pokud nosíte legíny, byla bych ráda, kdyby jste mi daly tip na nějaký pevný, neprůhledný legíny, který se hned neopelichají a neožmolkují :). 

A jak se Vám líbí outfit?
Mějte se krásně, Pa Veru :-*

1 bonus na závěr :D


♥ MOC VÁM DĚKUJU ZA VAŠE KOMENTÁŘE, JSTE ZLATÍ! ♥
A pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).





41 komentářů:

  1. Krásný outfit a o víkend u nás pršelo :) A navíc jsem ležela abych aspoň trošku vyležela tu chřipku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfity :))

    Hezký den,
    Skillsvof Art

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je super, líbí se mi boty :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty botičky a riflová bunda, sluší ti to :-) A dobré ligíny jsou v F&F :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Joo legíny FF si vždycky pochvalovala Romča, ale pokaždý když jsem tam šla, tam měly jen velký čísla :(

      Vymazat
  5. Krásny outfit. Veľmi ti to všetko pristane. A tie topánky majú nejaký opätok? Lebo hľadám niečo takéto ale na rovnej podrážke. Ale zas je pravda, že v Deichmanne som nebola pozerať. :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky, hlavně na té první jsi moc krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý outfit.. ty botky jsou úžasné ! :)

    http://michaeela-b.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale po delší době už moc pohodlný nejsou :D

      Vymazat
  8. Ty jsi úplný sportovec! 50 kilometrů! Ha:)
    Leginy nenosím, tak s těma ti bohužel neporadím, ale chválím fotky:) Ty se pořád tak hezky usmíváš! :) Sluší ti to!

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ráda jezdím na kole :) Děkuj :)

      Vymazat
  9. Krásný outfit:) moc ti to sluší:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta černobílá fotka je luxusní! Btw, teď jsem si všimla, že máme stejné příjmení :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) A to přijmení super :D

      Vymazat
  11. Taky už si musím koupit džínovou bundičku :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc hezký jednoduchý outfit. :) Já mám nejraději legíny z Lindexu a F&F, ty mi vydrží vždy dlouho. :)

    http://fashion-diy-by-annie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak do Lindexu mrknu, v tom FF by se na mě mohlo usmát štěstí a už bych tam mohla najít svou velikost :D vždycky totiž všechny velikosti kromě mé

      Vymazat
  13. Moc ti to na fotkách sluší, máš moc hezký a milý obličejík :) Na outfitu se mi moc líbí džíska :)
    Co se týče legín, neporadím, řeším totiž úplně stejný problém, zatím jsem jiné, než z Takka, nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak snad ten problém brzo vyřešíme :D

      Vymazat
  14. Hezké fotky! Sluší ti to Veru :) Co se týče legín, tak já je kupuji jedině v H&M a nikdy se mi neožmolkovali. Jednou jsem měla i z F&F a též byli fajn ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip, hned se v HM podívám :)

      Vymazat
  15. Outfit moc hezký, strašně se mi líbí bundička a kabelka :) A závěrečný pozdrav je super! :D Jo a Veru, díky tobě už mám ty super sešity za 13 Kč z Lidlu :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. Hezké tričko, a máš krásné vlasy a vůbec to celé pěkně ladí dohromady :)

    OdpovědětVymazat
  17. bundička je skvelá, tiež by som takú potrebovala:)!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc ti to na fotkách sluší, jsi roztomilá :). Nejradši mám legíny z Tally Weijl, jinak kdykoliv jsem si nějaké pořídila, buď byly průhledné nebo žmolkovaly, tyhle jediné jsou v pohodě :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásný outfit, moc ti sluší! Hrozně se mi líbí detail krajky na tom topu, i ta džínová bundička, taková mi v šatníku schází.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) taky se mi ta krajka líbí i tak krajky obecně jsou krásný

      Vymazat
  20. Supr outfit :). Džínovou bundičku plánuji už dlouho, leč zatím mě žádná neoslovila... Asi jsem moc náročná no... :D.

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí tvůj outfit, je tak krásně sladěný a pohodlný ;) a moc ti to sluší ;) a tiše závidím jeansovou bundičku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byl to mega kup - za 29 Kč :D :D

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*