Odměňování za spolupráce

/
39 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
dnes tu mám pro Vás jen takové oznámení.
Určitě víte, že různé společnosti propagují své výrobky přes blogerky. Dají jim na vyzkoušení nějaký produkt a pak blogerka napíše svůj osobní názor.
Už jsem si na hodně blozích přečetla zlé komentáře, jak někteří proto, že blogerka přijme spolupráci, tak ji pak odsuzují, nadávají, svými komentáři občas i ubližují.
Já musím říct, že jsem ráda, že ty firmy to těm blogerkám nabídnou a pak od nich slyším pravdivé názory a jejich reakce.
Na rady z televize nedám, tam mi přijdou, že si na všem trochu přidají a spíš si výrobek koupím na základě recenze na blogu. Myslím, že je to takhle super :).
Právě mě oslovila Rexona, jestli nechci otestovat jejich nový antiperspirant. Jelikož Rexonu používám ze všech deodorantů a antiperspirantů nejvíc, mám ji ráda a tento deodorant mě zaujal, tak jsem spolupráci přijala. A začala jsem si říkat? Nebudou mi taky chodit zlé komentáře?

A tak jsem něco vymyslela. Něco pro Vás! ♥
Já jsem strašně moc ráda, že můj blog čtete a komentujete, komentáře mi dělají obrovskou radost a blogování mám fakt moc ráda!
A tak jsem se rozhodla, že když mi bude náhodou někdy něco nabídnuto ke spolupráci a já přijmu, tak pak odměním zase nějakým dárečkem Vás. Něco pro Vás půjdu do obchodu vybrat a pak si tady o to zalosujeme ( (Nebude to nějaký nadupaný balík jako giveaway - ty plánuji jinak :) - ale taky jen nějaký produkt).
Co vy na tento nápad říkáte?
Oni mě, já Vám? :)

Mějte se krásně, těším se na Vaše názory

♥ Veru





39 komentářů:

  1. Určitě nejsem typ, abych odsuzovala blogerku jen proto, že přijme spolupráci s nějakou kosmetickou značkou ... Naopak si mysím, že to, že je blogercenabíduta spolupráce svědčí o tom, že je (a nebo má ambice) být dobrá :-) Každopádně si myslím, že to je super nápad :-)) Jinak gratuluji k nabídce a těším se na článek, Rexonu jsem vždy hodně používala... ted tedy spíš v deodorantech upřednostnuji Playboy a Baleu :-)))

    Měj se hezky,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda :). No já jak jsem si koupila ten deodorant od Balei, tak nestačím zírat, jak je skvělej :)

      Vymazat
  2. Tohle odsuzování nesnáším, je to podle mě jen závist. Přesně jak píše Skills of Art, jestli jí někdo nabídne spolupráce, svědčí to o tom, že její recenze a blog považuje za dobré a chce tam sama firma mít reklamu, je to v podstatě další čtenář. Jestliže je recenze pravdivá, tak ať má klidně všechno ze spolupráce, je mi to fuk. Mě jen za poslední dny přišly tři nabídky a jsem z nich nadšená. A přece neodmítnu jen proto, aby někdo neměl řeči, navíc kolikrát díky spolupráci dostávají výhru i čtenáři. K Rexoně gratuluji, také mi přišla, ale bohužel, už ji mám dvakrát, tak jsem to nevzala :D
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to Ti gratuluju k těm spolupracím :). A děkuju za Tvůj názor :)

      Vymazat
  3. No tak to je vážne skvelý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám také recenze ráda a je mi jedno jestli bologgerka ten daný produkt dostala nebo si ho sama koupila. Jsem zvědavá na tvoji recenzi, už se těším :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký nápad :) Já proti spoluprácím vůbec nic nemám a myslím si, že hnusné komentáře pak píší akorát ti, co závidí. A přesně, jak říkáš, radši dám na recenze "obyčejných" holek na blogu než na reklamy v televizi :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  6. Tak, tak, souhlas. Podle mě je fér to přiznat (že šlo o dárek od firmy) a pak je vše v pořádku - každý ať si rozhodne, jestli bude nebo nebude recenzi věřit. Zase by to ale neměl být jediný obsah blogu, aby se z něj nestala jen platforma na PR články :). Každopádně tvůj nápad je moc hezký a sympatický!

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se nelíbilo ani mě, kdyby to byla jen platforma pro společnosti :).

      Vymazat
  7. Já spolupráce vůbec neodsuzuju, jen ať firmy blogerkám posílají svoje novinky a produkty, proč ne?! :-) Blogerkám věřím, aspoň těm, které čtu, takže se neboj, že bychom tě zavrhli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za povzbuzující komentář :)

      Vymazat
  8. ja som sa stym nadavanim ešte nestretla ale čitala som to kdesi na blogu ohladom spoluprac sa jedna blogerka vyjadrovala,,, ja tiež s tebou suhlasim na reklamu tiež nedavam a radšej si prečitam niečo tu na blogoch,,,,aa super napad:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,
    všimla jsem si, že spousta čtenářů (hlavně tedy anonymů) za to blogerky odsuzuji a to mi přijde opravdu hloupé a dětinské... ale na druhou stranu je fakt, že se najde i pár blogů, které jsou čím dál tím více zasypaný reklamou - nejde ani tak o pravdivou recenzi, ale o vychvalování výrobků, který hned na to blogerka prodává na VV... takže jí zřejmě zas tak vyhovovat nemohl... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NO tak to je pěkně blbý způsob, když to někdo vychválí a pak prodává na votoč vohoz :(

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Já jsem taky zvědavá, jak se mi předvede :)

      Vymazat
  11. Gratuluji :) Já sama ráda čtu recenze ostatních bloggerek, protože jak si psala v televizi nemusí být vždy jen pravda :) Na recenzi se už moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já osobně vždycky,když mám v plánu koupit si nějaký ten dražší kousek,hledám recenze u blogerek,takže jsem za ně vážně ráda :). A na spolupráci nevidím nic špatného. Naopak,je to nová zkušenost a může to přinést jedině užitek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky ráda za ty recenze ostatních blogerek :)

      Vymazat
  13. myslím, že aj vďaka tomu, že tých recenzií na daný produkt býva viac, môže si človek o nich utvoriť názor:)

    OdpovědětVymazat
  14. Cokoliv z kosmetiky si chci koupit, tak první přečtu nespočet recenzí a pak uvážím, jestli výrobek opravdu chci. V tomhle je blogový svět úžasný!

    OdpovědětVymazat
  15. Já jsem se zas až tak často s nenávistnými nebo zlými komentáři na jiných blozích nesetkala, možná jde i o to jak je recenze či článek podaný a jak moc to působí jako reklama, protože na druhou stranu jsem se setkala s tím, že některé blogerky pějí samou chválu a to několikrát na ten samý výrobek, i když je evidentní, že tak dobrý není, čili doporučuje něco, co by třeba sama nepoužívala a to je pak podle mě negativní komentář oprávněný (neříkám ale že by měl být útočný). Proti spolupracím nic nemám když korespondují se zaměřením blogu, taky jsem dostala pár nabídek a neberu to jako výhru jen do blogového světa ale i do osobního mimoblogového života. Je fajn že se o tom dá bavit takhle otevřeně, vzhledem k tomu, že jsme taková nová generace blogerek. (tím nechci říct že jsme lepší/horší nebo pokrokovější).

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super názor Luci, díky za tak dlouhý komentář :) Takové si vždy ráda počtu. Já jsem zastánce toho, že i když je produkt poskytnutý zadarmo, tak ta recenze by měla být pravdivá :)

      Vymazat
  16. Podle mě to je jen závist. Už jsem si přečetla hodně takových zlý komentářů (ne u sebe, na jiných blozích) a bohužel nemůžu říct, že to nechápu. Chápu, Lidi jsou dneska líní, závistiví a chtěli by všechno zadarmo. Nevím, proč bych se měla zlobit na někoho, kdo je dobrý a zaslouží si něčí uznání, byť ve formě přípravku na testování. Ten, kdo píše hnusný komenty by místo toho prudění měl spíš zvednout zadek a zkusit něco sám dokázat! :)
    Jinak máš moc pěkný blog a gratuluju ke spolupráci s Rexonou, to zní parádně! ;)
    http://something-times.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím to přesně tak, jak píšeš :)

      Vymazat
  17. Nemusíš se cítit provinile, pokud přijímáš spolupráci. Já se v tomto držím jediné zásady - beru k zrecenzování jen věci, které přímo souvisí s tématikou blogu a které bych si pořídila sama. (Proto zatím jsem zatím přijala jen jedinou nabídku a ostatní zamítla) Ale pravda je, že kvůli absenci autentických článků jsem už pár blogu přestala sledovat, nesmí se to přehánět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že by se to nemělo přehánět způsobem, že každý článek bude jen nějaká spolupráce a nedozvím se nic ostatního od blogerky :).

      Vymazat
  18. Já si myslím, že na spoluprácích není nic špatného :-) Přesně jako říkáš, radši si přečtu pravdivý názor o produktu od blogerky než v reklamě.

    OdpovědětVymazat
  19. Spolupráce je podle mě fajn, hlavně v tom smyslu, že máš možnost se o výrobku dočíst více názorů a až pak se rozhodnout jestli za koupi stojí nebo ne :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*