DIY: Gumičky

/
50 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
už Vás taky postihlo tvoření z gumiček?
S Jůlinkou jsme si koupili výbavu a začali hledat postupy na youtube. Postupů je tam mraky, já Vám dám níže odkazy 3 videí, pomocí kterých jsme vyráběli my :).

https://www.youtube.com/watch?v=KD5Epr_NRdI
https://www.youtube.com/watch?v=Xn_76kBtu7E
https://www.youtube.com/watch?v=arBOqEcy2U4 .

U nás ve večerce se dají koupit tyto gumičky za 15 Kč i s esíčky a háčkem. Chtěla jsem si koupit ještě i ten pletací stav, abych mohla plést zvířátka a tlustší, složitější náramky. Ale můj úžasnej muž jel na jednu akci a dovezl mi celou tu sadu i se stavem - juchůůů :).
 
Musím říct, že tvoření náramků a ozdůbek mě fakt baví a je to příjemný odreagování :).
Tak a níže už Vám dávám, co jsme vytvořili my s Jůlis :).
 ten nejjednodušší způsob náramků
prstýnek kytička
 také jednoduchý typ náramků (mě se líbí víc než ten první) + motýlci
 

Myslím, že mě to jako čelenka nesluší a ani bych s tím nevyšla, ale na Jůlince se mi to líbí moc :)
 
A nebo náhrdelník :)

Co vy a gumičky? Pletete? Líbí se Vám to?

Mějte se krásně a přeju Vám krásný víkend,
 Pa Veru ♥







50 komentářů:

  1. Tohle mě nechává zcela chladnou, nějak mě to nebere, ale když jsem byla mladší pletla jsem náramky z těch gumových bužírek, to byl taky strašný hit :D Ale ten prstýnek kytička vypadá moc hezky, ten se mi líbí :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty prstýnky vypadají super :) Moje pětiletá neteř je do toho teď taky blázen, už nás onáramkovala všechny :) Je super, že to zvládnou i menší děti.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  3. Takéto náramky / gumičky vyrába môjho najlepšieho kamaráta brat a naozaj mu to ide. Je to naozaj pekné, ale je to poriadne piplačka teda, haha :) So nice ♥

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    Swimwear giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. Nedávno mě to učila 20ti letá sestřenka :-D Je to super na odreagování :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, akorát třeba, když jsem pletla pandu poprvé, tak jsem u toho chytala nervy :D

      Vymazat
  5. Tak gumičky šli zatím mimo mě a jsem k nim trošku skeptická potom co jsem četla na internetu, že jsou vyrobeny z nějakých látek které jsou u nás zakázané a zdraví škodlivé. Tak nevím ... Každopádně vypadají hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zatím nečetla, tak se podívám po článcích :)

      Vymazat
  6. Mě to ještě nepostihlo, a asi ani nepostihne. Ale chtěla bych si zkusit to umotat, na druhou stranu se mi to kvůli tomu celé nechce kupovat. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty normální gumičky/motýlek i kytička jdou bez stavu :), tak stačí jen ty gumičky

      Vymazat
  7. Já takovýhle tvorby hrozně obdivuju, ale sama jsem na to strašně líná :D to radši zajdu do krámu a gumičku si koupím, než abych se s tím piplala.. ale je to fakt super, a jestli tě to baví :) No tak to je pak ještě lepší!

    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  8. mna to nepostihlo tie gumičky ale ty z toho vieš povyrabat všeličo pozeram peknee veci šikulka:))

    OdpovědětVymazat
  9. Hihi taky jsem se jim letos nevyhla (dělala jsem vedoucí na táboře), nicméně takhle šikovná na to bohužel nejsem, to i ty děti to zvládali lépe :D Moc hezká tvorba ;))

    OdpovědětVymazat
  10. Ty prstýnky vypadají opravdu suprově! :) Tohle je zatím mimo mě , to bude asi tím ,že není moc času :)
    Ale moje mladší ségra ta pořád něco takového motá :D

    www.michaeela-b.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty mladší si s tím fakt vyhrajou :)

      Vymazat
  11. To vypadá skvěle!!! sluší Vám to holky!!! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem to nezkoušela a asi ani nebudu.. :) Ale pro někoho mladšího - proč ne. Je to asi dobrá zábava a jak jsem se tak dívala, tak konečně výrobky jsou někdy velmi zajímavé :)

    Monča z Like Lady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se takový tvoření pro děcka líbí, aspoň zase můžou rozvíjet nějak svoje schopnosti :)

      Vymazat
  13. Ten prstýnek je zajímavý nápad, ale přijde mi to vhodné tak pro děti do 12 let (na nošení, výroba je samozřejmě pro kohokoliv koho to baví :) Podle mě ti čelenka sluší :)

    OdpovědětVymazat
  14. Viděla jsem to u sestřenky, když brigádničila v kempu a nějaká holčička jí dva náramky udělala. Ale nenosila bych to, není to můj styl a už vůbec bych to nevyráběla, protože jsem líná a nikdy jsem nebyla tvořivá :D Ale jako zábava pro děti je to určitě fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se líbí ten prstýnek a náramky nebo třeba ozdoby na klíče, ale jinak bych to na krku nebo na té hlavě taky nenosila :)

      Vymazat
  15. Mě to teda ještě nepostihlo, ale ségra plete neustále a dokonce i v dětském koutku kde ted brigádničím to postihlo plno dětí a nutí mě at jim s tím pomáhám :D takže se to asi budu muset naučit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je super, to se Ti budou tyhle návody hodit :D.

      Vymazat
  16. Gumičky mi také koupil přítel, ale náramky jsem udělala jen dva.. Zbytek používám jako gumičky do vlasů.. Nějaké tedy tíhu vlasů nevydržely :-D Pak jí přestřihnu a v pohodě :-))

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  17. Ty jo, to je poprvé, co něco takového vidím:))) Vůbec jsem o této gumičkové "mánii" nevěděla:)
    Ae vypadá to hezky:)
    Dřív jsem hrozně ulítávala na takových těch bužírkách - jak se z nich pletly takové ty barevné přívěsky na klíče :D

    °°Instantní krása°°

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo to si pamatuju, to jsem taky chvilku pletla, to zase dělali všichni okolo mě a snad všichni to nosili na těch klíčích :D

      Vymazat
  18. Gumičková mánie mě nechytla, ale je to pěkné. Pár gumiček teda má, ale používám spíše do vlasů:)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je aji taky dřív používala do vlasů, ale hrozně mě pak to vyndávání bolelo :D

      Vymazat
  19. Pletla jsem o prázdniny :) Mám pandu a brácha má hada :) Prstýnky se mi líbí moc :) Sluší vám to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky zkoušela plést celou pandu, ale někde jsem udělala chybu, tak se mi rozpadla :D. A pak už jsem zkoušela jen tu její hlavu a to dopadlo dobře :)

      Vymazat
  20. Jé tak tyto gumičky jsou ted všude okolo mě! :D :)
    Ale musím se přiznat, že mě to nechytlo ani nijak moc nezaujalo... :)
    Radši vzpomínám, když jsme pletli z bavlnek nebo z bužírek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba Tě to za chvíli taky dostane, když to máš všude okolo sebe :)

      Vymazat
  21. Krásné prstýnky i blog. :) Určitě pokračuj. :) Já umím jen základy... :D Snad se později povedou i lepší kousky... :D

    www.my-cutelife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) a určitě se Ti povedou

      Vymazat
  22. Taky pletu :) hrozně moc mě to uklidňuje a dneska jsme dokonce pletly s Jůlinkou spolu :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já tedy zatím viděla jen náramky, které se mi moc nelíbily, ale ty prstýnky vypadají úžasně :) Přemýšlím, že se taky dám na gumičky :D

    OdpovědětVymazat
  24. Popravdě, negumičkuji a ani jsem tomu šílenství nepodlehla, ale líbí se mi to.

    http://kosmetikapodleklarky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. Ano, já taky pletu! To je sranda, zrovna jsem publikovala o gumičkování článek a hned narazila na ten tvůj. Je to bezva odreagování a výrobky pak rozdávám dětem.

    OdpovědětVymazat
  26. Ty brďo, šikula! ;)
    Mě se šílenství gumiček zatím vyhlo, asi jsem na to už stará, ale kamardka, která má o hodně mladší ségru, tak ta jí dělala náramky, zvířátka apod. ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*