COSMETICS: Tělový krém DIVINE (Oriflame)

/
34 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
jak jste se vyspali? Je půl 6 ráno a já už jsem vzhůru, přítel jel takhle brzy pryč, tak jsem vstávala s ním a teď přemýšlím, jestli ještě půjdu spát :D.
Dneska se podíváme spolu na tělový krém DIVINE od Oriflamu.
Oficiální popis: Nebesky lehký vyživující krém s osvěžující květinovou vůní a přídechem dřeva.
Tento krém jsem dostala od kamarádky a tohle byl asi 4 parfemovaný tělový krém z Oriflamu, který jsem zkoušela a všechny byly super (Zdravím Kristýnku, která mě tím pravidelně zásobuje na Vánoce nebo narozeniny :) )
+
-snadno a rychle se vstřebává
-nádherná vůně
-není nijak hutný, ale když ho převrátíte, tak se Vám nevykydne 
-krásně vyživuje
-když se s ním večer natřete, ještě ráno cítíte vůni
-pevné balení, víčko na šroubování
-já beru jako pozitivum i cenu (99-200, často akce), protože je ho tam hodně a za ty služby co dělá - paráda!
-líbí se mi baculaté balení, které já pak využívám jako nádobku na tyčinky do uší nebo odličovací tamponky.
-
-žádné nemám :)




Já Vám tento tělový krém mohu jen DOPORUČIT :)!

Zkoušeli jste tento tělový krém z Oriflamu nebo třeba jinou vůni? Jaký je Váš oblíbený tělový krém?


Nebo se mi přiznejte, že jste na to mazání lenoši jako já :D 
(i když s tímto krémem lenošná nejsem).

Mějte se krásně, Pa Veru :-*

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).







34 komentářů:

  1. Ahoj, mám spíše zkušenosti s konkurentem Avonem, ačkoli mám Oriflame asi i radši. Tento krém jsem jěště nezkoušela, ale vypadá moc dobře :) A ted musíme jít spát, je brzy... vzbudila mně kočka :))) A nebo... jdu si dát kafe :D Hezký víkend, Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem pak taky nešla spát :D Tobě taky krásný víkend

      Vymazat
  2. S tímto krémem nemám zkušenosti :) A na mazání jsem strašnej lenoch :D Pravidelně se mažu možná první týden...pak už ne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si chce fakt najít úžasnej krém (jako tento) a už takovej lenoch nejsem :) Nebo kdyby nás chtěl vždycky někdo namazat, to by se mi líbilo :)

      Vymazat
  3. Já dostala od kamarádky k Vánocúm podobný, akorát Elvie. Voní moc hezky jemně, ale ještě jsem se nedostala k vyzkoušení. Jak jsi mi na blogu komentovala ty nákupy s Loréal Casting Creme Gloss...mám stupidní dotaz :D Po opláchnutí barvy mám normálně použít šampon? V návodu nic nepíšou, jenom že důkladně vypláchnout a pak tu jejich péči. Normálně bych to našamponovala, protože mi to tak dělala i kadeřnice, ale sama jsem si nikdy vlasy nebarvila, tak se radši chci ujistit :D Dík moc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pak hned použij ten šampon :) a ta jejich péče je super, vydrželo mi to ještě asi na 3 použití a fakt s tím ty vlasy byly hebký, lesklý :)

      Vymazat
  4. Dělám Oriflame, ale přiznám se, že jsem takovýhle krém ještě nezkoušela :) Vždycky spíš zkouším nějaké pleťové krémy protože JSEM LENOCH NA MAZÁNÍ TĚLA :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přiznala jsi to krásně :D, ale musím říct, že tyto krémy mi vždycky zmizly z mazání nejrychleji, protože tu vůni jsem fakt milovala, tak jsem se mazala :D

      Vymazat
  5. Vypadá hezky :) Já jsem s mazáním hrozná, běžně ležím přes půl hodiny ve vaně a pak už se mi mazat nechce, takže někdy třeba jen u telky máznu nohy a ruce a na zbytek prdím :D Hrozně mě to nebavííí.

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už by se mi taky nechtělo mazat, kdy bych si tak dlouho lenošila ve vaně :D

      Vymazat
  6. Já měla od této řady tělový sprej a vůně byla opravdu okouzlující :), krém jsem ale nezkoušela. Na mazání jsem velký lenoch, bohužel to ale není moc dobře, páč trpím na hodně suchou pokožku, takže se často musím přemáhat :/... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůně je to fakt krásná :) Budeme muset to lenošení přemoct

      Vymazat
  7. Tento jsem už zkoušela, je super, ale na krém MilkandHoney nemá, přesto, že mají podobné balení :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od MilkandHoney mám masku na vlasy a nedám na ňu dopustit, je úžasná! :)

      Vymazat
  8. telové krámy väčšinou požívam po sprche, a tiež mám jeden od oriflamu s vôňou slivky a vanilky! odporúčam ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, tak ten musí taky krásně vonět :)

      Vymazat
  9. Já bych do mínusů dala rozhodně složení.. Sama nejvíce zbožňuju přírodní mazání a navíc hlavně olejíčky. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to já tomu složení nerozumím, asi bych se v tom měla víc vzdělat :). Olejíčky chci vyzkoušet

      Vymazat
  10. Já s tímto krémem teda zkušenosti nemám, ale od oriflamu mám 2 krémy na obličej a ty jsou docela fajn. Jinak na tělo používám Garnier a naprosto ho miluju :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Garnier taky krásně voní, tak díky za tip :)

      Vymazat
  11. Od oriflame moc věcí nemám, ale když, tak za to stojí :) (až na jedny oční linky, které se mi všechny polámaly :D )

    Máš moc hezké fotky, smím se zeptat, čím fotíš?
    A moc se i líbí tvůj blog design :) Tvůj nejnovější follower :))

    Moc by pro mě znamenalo, kdybys navštívila můj blog <3

    Berry The Blue

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pěkný komentář! :) Fotím obyčejným digitálním foťákem Casio, má 12 Mpx :)

      Vymazat
  12. Achjo, já mám prostě takový zlozvyk, že se nemažu a kdykoliv se k tomu snažím dokopat tak mi to nevydrží ale přijde mi, že v oriflame se dají sehnat kvalitnější věci než z Avonu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ruce já líná nejsem, ale s tím tělem je to fakt pech :D.

      Vymazat
  13. Great post and good review. Lovely blog here btw! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá super :) Já na tělo používám různé krémy - LOccitane, Baleu nebo Dr, hauschku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna teď mám doma od Balei kokosový, ale voní tak chemicky, že s tím se mi nechce mazat už vůbec :D

      Vymazat
  15. tento krém jsem ještě nezkoušela, ale možná po něm mrknu, na tělové krémy jsem ujetá, mazala bych se klidně i 20x denně, miluji tu vůni a ten pocit "svěžesti" a "nesuchosti" po namazání :D
    navíc je super, že jsi na něm neshledala žádné mínusy:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to seš teda úžasná, že se takhle mažeš :) Mínus fakt nemám žádný, akorát někdo, kdo rozumí složení, tak mu asi vadí to :)

      Vymazat
  16. Oriflame mám moc ráda, tělových krémů mám doma ale tak hodně, že jsem si řekla, že nejdříve všechny vymažu a až potom začnu zase nakupovat nové :) ale nevím, jak dlouho to vydržím!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já mám teďka doma 2, ale za to velký :D, tak nesmím nesmím být lenoch :D, protože si pak chci koupit ty olejíčky a zkusit ty :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*