COSMETICS: Odličovač GREEN LINE

/
19 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
tak poslední 2 dny se nám zase vyjasnilo i dnes ráno je tu krásnš, tak je to hned větší paráda, že můžu vyjet na kolo, jít ven bez deštníku, užívat si tepla ještě. Jinak včera jsem docvičila 2. level s Jillian, takže mám za sebou 14 dní a 14 dní ještě před sebou :). Pustila jste se do toho některá se mnou? (zde jsem o tom psala článek => Moje výzva s Jillian)
Dneska tu pro Vás mám recenzi na odličovač.
Oficiální popis: Odličovač očního make-upu s výtažkem z mandlí a ginka.

Odličovač byl dvoufázový (zeleno-bílá barva).
Je určený pro všechny typy pleti.
+
-125 ml - vhodné na cestování
-pevné balení, malá dírka na dávkování
-odličoval hezky, ale pálil
-
Když měl odličovač obě 2 složky, tak mě v očích šíleně pálil a měla jsem je zarudlé, jak kdybych probrečela 3 dny. Tak jsem ho pak používala jen na očištění pleti (nebyl nijak lepkavý, na pleti mi nevadil). Když došla zelená složka a zůstala jen bílá, zkusila jsem oči odlíčit a najednou už nepálily.




Kupovala jsem ho narychlo v DM v akci za 54,90.
Já složení nijak nerozumím (ale když tam vidím ty názvy, tak to bude asi samá děsná složka :D), takže něco mi tam dělalo zle v té zelené složce a já už bych si ho nekoupila. Odličovač chci takový, aby krásně odlíčil i oči a nepálil a čekat na to, až se jedna složka vypotřebuje, to je na prd.

Zkoušeli jste? Je nějaký odličovač, který nesedl Vám?

Mějte se krásně, Pa Veru :*

PS: Vaše komentáře mi dělají obrovskou radost ♥ Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře).




19 komentářů:

  1. Já jsem tenhle odličovač teda nezkoušela a ani nebudu, protože mám celkem citlivé oči, ale jestli chceš dobrý odličovač oči tak já používám Garnier, sice stojí kolem 100,- ale je vážně výborný a citlivý k pleti :) Nebo taky y vlhčené ubrousky na dětskou prdýdlku :D Zni to možná blbě, ale nemůže v tom být nic špatného a taky to funguje :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Garnieru jsem měla dvoufázový odličovač a ten byl skvělej, určitě si ho koupím znovu, tohle byl takovej rychlo kup a moc nevyšel :D.

      Vymazat
  2. Tenhle jsem nezkoušela a po tvé recenzi ani nebudu Veru :D Já mám ten od Garnieru, ten je fajn, už jsem skoro na dně a teď jsem dostala oředčasně k narozkám odličovací mléko Garnier, tak budu testovat to :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem zvědavá, co pak budeš říkat na mléko, já jak už jsem zkusila odličovací vody, tak je mám radši než mléka :)

      Vymazat
  3. Značku nepoznám, čo je asi dobre. Asi si na neho mala alergickú reakciu alebo čo, v poslednom čase sa aj mne stáva, že mám citlivé oči aj po použití odličovaču pre citlivú pleť. A teraz kto sa v tom má vyznať. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jo, to začervenání bylo fakt velký :)

      Vymazat
  4. Mě nesedl odlicovač od Avonu
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem jednou taky měla a byl to děs :D

      Vymazat
  5. Já zatím na oči zkoušela jen Garnier a levnou Amiu.. Obojí mi celkem sedí :-) Garnier je navíc vyživující, ale Amia je, řekla bych, účinnější, bohužel asi i o něco agresivnější.. :)

    Měj se hezky,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatuju si, že Amia byla moje první čisticí voda, ale já ji používala jen na pleť :)

      Vymazat
  6. měla jsem ho a vyhovoval mi, ale jen na plet, v očí také štípal a proto
    už jsem si ho podruhé nekoupila, mám radši produkty na odlíčení očí i zároven pleti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty oči blbej no, ale na pleť byl fajn :)

      Vymazat
  7. Jo tak tenhle nemám vůbec ráda. Už zůstávám dost dlouho u hydrofilního odličovacího oleje Saloos a jsem moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho mám doma, odličuju si s ním oči a nepálí mě :)

    OdpovědětVymazat
  9. No ja používam tiež jeden dvojfázový ale od Avonu a tiež ma z neho pálili oči tak ho používam výhradne na pleť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak to pálí, tak pryč s ním z očí :)

      Vymazat
  10. No, podle složení bych si ho nekoupila, už mi nějak došla trpělivost :-D Ale jak jsi četla u mě na blogu - ani přírodní kosmetika nemusí být zrovna příjemná :-D Na oči používám Garnier dvousložkový (fialový) a vyhovuje mi :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*