COSMETICS: Krém na ruce z Avonu

/
19 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
nejprve Vám chci poděkovat za Vaše reakce ke včerejšímu článku o spolupráci. 
(Holky, to už je taková zima, že už jsem včera přemýšlela o čepici :D)
Na dnešek jsem si pro Vás připravila článek na krém na ruce z Avonu.
Jak jsem psala, že jsem líná si mazat tělo, tak na ruce líná nejsem. Mě se docela dost dělají záděry a mám ruce hodně suchý, takže se mažu fakt několikrát za den :).
A teď už ke krému. Tento krém jsem si koupila z Avonu za 29 Kč.
Oficiální popis: Vyživující krém na ruce s kakaem a lotosovým květem. Složení s komplexem BioSeed vyživuje, zklidňuje a chrání pokožku rukou.
+
Líbí se mi šroubovací uzávěr, toto balení já vždy rozstříhávám, když to už pak nejde vymáčknout.
Dírka je malá, takže se Vám nestane, že byste si toho dali moc.
Krém se krásně vstřebává, když jsem si ho tam třeba dala hodně, tak neměl vůbec problém se rychle vstřebat.
Ruce pěkně hydratoval, zasychal rychle.
Cítila jsem spíše vůni lotosového květu, to kakao jen když jsem se do toho opravdu začichala :D (já jsem ale stejně přišla na to, že mi ty kakaový/čokoládový věci moc nevyhovujou - zato čokolády bych se mohla ujest :D)
Krému je 75 ml a cena se pohybuje od 29 do 59 Kč (záleží na akcích).
-
Když jsem krém rozstřihla a pak zadělala, tak už postupem času ten krém začal dělat divné kuličky na rukách a už tak dobře nešel rozstřihnout.

Krém Vám můžu doporučit, já jsem s ním byla spokojená, za tu cenu hydratoval pěkně, nejvíce se mi líbilo, že fakt hned zasychal a šel krásně rozmazat :).

Zkoušeli jste nějaký krém z Avonu?
Jaký krém právě používáte vy?

Mějte se krásně, Pa Veru ♥







19 komentářů:

  1. Za tu cenu vypadá super :) Prvně jsem četla s lososovým květem :D Achjo, to začínám brzo magořit na to, že mi teprve začala škola :D

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovědětVymazat
  2. Tento vypadá dobře :-) Já používám od Avonu 2 krémy na ruce a to konkrétně Avon care a Avon skin so soft, můžu ti je doporučit! :-)
    Thoughts by Lucys

    OdpovědětVymazat
  3. Nezkoušela, používám Lush a Garnier :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Podobný krém jsem měla akorát jahodový :) a opravdu skvěle funguje

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá skvěle, ale zatím jsem ho nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krémy,to je moje! Pořád musím mít nějaký po ruce,nejlépe voňavý :). Tohle je navíc úžasná cena. Vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj, nominovala jsem Tě na LIEBSTER AWARD TAG, tak doufám, že budeš pokračovat :)

    http://mujsvetkosmetiky.blogspot.cz/2014/09/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za nominaci,ale já už jsem tag psala :)

      Vymazat
  8. Tak za tu cenu to určitě stálo zkusit :)
    Já právě naopak miluju věci s kakaovou vůní :) Mám i šampon, sprcháč, krémy, prostě to zbožňuju :D

    OdpovědětVymazat
  9. Práve ho používam a som celkom spokojná , za tú cenu sa určite oplatí, dobre hydratuje a krásne vonia :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná recenze:) Já na ruce ráda používám krém Kamill, je hrozně příjemný a dělá svou práci tak jak má :) S krémy z Avonu mám taky dobrou zkušenost, i když zrovna tenhle jsem nezkoušela :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  11. z katalogu mi skvele vonel po lotosovem kvetu, pak mi prisel a hrozny smrad, okamzite putoval ke kamaradce,ktere se libi .... strasne moc sem si oblibila Garnier 7 days s bambuckym maslem. Ma asi uz 4te baleni,to je co rict, tenhle krem na ruce je fakt top! doporucuji zkusit

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*