COSMETICS: Essence quattro eyeshadow

/
42 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
máte nějaké plány na víkend? A jaký byl první týden ve škole nebo v práci?
 My si dneska dáme s Davčem do těla a pojedeme na kolách na jeden jarmark, stavíme se zrovna k mé babičce a budeme si spolu užívat den :).
Včera mě Davča pozval do kina na Babovřesky 2 a je to parádní komedie :D. Byli jsme v kině i na Babovřesky 1, ale ten 2. díl se mi líbil víc a hodně jsme se nasmáli.
Viděli jste Babovřesky? 
Dneska se podíváme na recenzi očních stínů od Essence. Tyto stíny jsem dostala od kamarádky, takže cenu Vám neřeknu :).

Stíny jsou v odstínu 15 most wanted.
Balení má 5 g.
Balení je pevné, jednou když jsem se malovala na zahradě, tak mi nechtěně upadly na dlažbu - nerozbil se ani obal, ani stíny.
Stíny docela dost práší, takže když si je dám na víčka, mám je pak spadené i pod očima.
Na fotce se můžete podívat, jak vypadají stíny s bází a bez báze. Jde vidět, že moc pigmentované nejsou, bez báze jsou opravdu málo viditelné. Nejvíc je pigmentovaný ten hnědý odstín.
Ale když použijete bázi, tak stíny jsou krásné a s bází vydrží celý den. Mě se tyhle 4 odstíny líbí moc a krásně se dají zkombinovat. I když stíny trošku víc práší, tak je používám moc ráda.
Já používám bázi LASplash (vyrobeno v USA), kterou jsem našla v Ladyboxu a je skvělá.
Používáte stíny? Zkoušeli jste nějaké stíny od Essence?
A jaké jsou Vaše nejoblíbenější oční stíny?

Mějte se krásně a užijte si víkend :)
Pa Veru :-*


PS: Děkuju Vám za Vaše komentáře, děláte mi obrovskou radost a pokud se Vám u mě na blogu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo na hoře) ♥








42 komentářů:

  1. Na tyhle stíny jsem docela často koukala ae bojím se jejich kvality protože ty jednotlivý stiny jsou hrozný asi kromě šedé ta ještě ujde no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naštěstí ty stíny Essence zase patří do té levnější kategorie, takže když někomu nesednou, tak ho to aspoň myslím zase tak nemrzí :)

      Vymazat
  2. Ta pigmentace je opravdu dost slabá. S bází to ale jde. Nejvíce se mi líbí ten hnědý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S bází se mi líbí moc :). Mě se zase nejvíc líbí ten 2. a 3. odstín zleva :)

      Vymazat
  3. Tiene používam každý deň ale nejako tým od Essence neverím. Mala som ich zopár a boli otrasné. Navyše ja preferujem skôr matné tiene. Ale to je všetko otázka gusta. :) Každý má rád niečo iné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toto jsou právě moje první stíny od Essence, spíš jsem nosila víc linky, ale tyhle jsem si oblíbila :)

      Vymazat
  4. Já jsem první týden strávila tak, že jsem musela pořád něco shánět, platit a je to strašné. K tomu všemu na mě něco leze, takže o víkendu jen budu ležet v posteli, ale ani to neni na škodu:-D Jinak jsem si také kupovala od essence oční stíny, ne tyhle a ty jsou super:-)

    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, zrovna, když vylezlo sluníčko, tak na Tebe něco leze - tak ať to vyležíš :).

      Vymazat
  5. Stíny moc nepoužívám, jen výjimečně nebo když je na ně nálada. :-) Babovřesky 1 jsem taky viděla a nasmála jsem se teda dost. :-D Přeji pěkný den. :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuju i 2. díl u toho se nasměješ ještě víc :) Tobě taky krásný den

      Vymazat
  6. Krásne tiene :) Essence veľmi nepoužívam, no kamošky majú dosť produktov a páčia sa im. Takže by som ich chcela určite skúsiť aj ja.
    Keď by si chcela môžme sa navzájom sledovať cez GFC :) daj mi vedieť
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už sleduju :). Určitě vyzkoušej

      Vymazat
  7. škoda tej pigmentácie, inak vyzerajú dobre :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo, tak s bází jsou opravdu o hodně výraznější :) Já jsem kupovala mamce taky tohle quatro, ale v jiném odstínu, v takových nude a hnědých barvách a je s ním docela spokojená :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s nimi taky spokojená, mohly by jen trošku míň prášit, ale ty odstíny se mi líbí nejvíc :)
      veru-life.blogspot.cz

      Vymazat
  9. Wow, tak s tou bází je to neskutečný rozdíl, ta mě z celého článku teda dostala nejvíc! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Babovřesky jsem bohužel ještě neviděla :/ Ani jeden díl.. Stíny se mi líbí, mám ráda tyto odstíny. Zkoušela jsem jich celkem dost, ale beztak mám nejradši značku Cover girl. Ani nevím, jestli se v Česku prodávají, já je mám z Kanady... Ale jsou super a vzhledem k tomu, že stíny až tolik nepoužívám, dlouho vydrží :-)

    Hezkou sobotu,
    http://co-ostatni-nevidi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se na Babovřesky podívej, je to super komedie :D. Aha, tak tu značku neznám :)
      veru-life.blogspot.cz

      Vymazat
  11. S tou bází to vypadá o moc lépe :). Kámoška je měla, ale první den ji spadly a rozbily se, tak to naštve :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No taky mi nechtěla spadly a já zase měla štěstí, že se jim nic nestalo :)

      Vymazat
  12. Mně se jejich odstíny moc líbí, ale bohužel mě pálí oči když je použiju, takže je vlastně nepoužívám. Škoda, protože ty barvy se mi opravdu líbí :(

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  13. Tyto stíny znám a chtěla jsem si je pořídit ale potom jsem si řekla, že bych je asi ani nepoužívala :). Ale divím se, co dokáže báze:D

    OdpovědětVymazat
  14. stíny vypadají hezky, hlavně ten švestkový je snad u všech paletek můj nejoblíbenější :)
    a Babovřesky jsem viděla, moc se mi to nelíbilo, ale bylo to vtipný, no dvojku už jsem vidět fakt nechtěla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem po tom 1. díle,nebyla nějak nadšená, ten 2. se jim podle mě povedl mnohem víc :)

      Vymazat
  15. Tieto tieniky mám veľmi rada, hlavne tie staršie duo kombinácie, ale tie sa myslím už prestali vyrábať :( ALe boli skvele pigmentované aj bez bázy, používala som ich denne. Mám aj tieto quatro v zelených odtieňoch ale už sú menej pigmentované, no s bázou nemám výhrady... Dobre sa s nimi pracuje, neopadávajú a kombinácie farieb sú cielene vytvorené tak aby ste už inú paletku nepotrebovali :)


    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky líbí ta kombinace barev :)

      Vymazat
  16. Ahoj Veru, nominovala jsem tě na Liebster Award, budu ráda, když se zúčastníš, pokud máš zájem, podívej se, prosím, na pravidla zde:

    http://mujerworld.blogspot.cz/2014/09/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za nominaci, ale tag na tag už jsem byla nominována, tak ho už psát nebudu :)

      Vymazat
  17. tiene sú naozaj nádherné ... :) a ako pozerám tam tá báza naozaj funguje musím vyskúšať ;))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  18. Odpovědi
    1. Ty barvičky se mi taky moc líbí :)

      Vymazat
  19. Já stíny moc nenosím, ale tyhle vypadají pěkně. :) Můžu se zeptat na html kod pro to přiblížení obrázku, když se na něj najede myší? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já Ti s tím vůbec neporadím, nevím, jak se to dělá, aby se to přiblížilo :) Můžu Ti dát kontakt na přítele, ten se v tom vyzná :)

      Vymazat
  20. Když už stíny, tak jedině s bází - jakékoliv :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je právě má první báze, tak aspoň vím, že ty báze jsou super :)

      Vymazat
  21. presne tieto som mala, teda míňam posledný tieň, ale už si ani nepamätám, že by boli až tak trblietkavé, podľa mňa to je však fajn paletka:)

    OdpovědětVymazat
  22. Kamarádka je má, tak jsem zkoušela ale moc mi nedrželi a pigmentace nebyla nic moc, takže jsem je ani nekupovala a nakonec jsem si pořídila Naked Basic, mají podobné odstíny a krásně mi drží :) Ale kamarádce třeba drží, takže je to určitě člověk od člověka :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*