COSMETICS: Čisticí gel pure nature

/
30 Comments
Jsou 2 hodiny ráno a já sedím u PC. Celou noc křeče, pořád mi hlavou běhaly nějaký myšlenky a né a né v klidu spát. A jelikož mám dneska v 8 zápis do 3. ročníku na VŠ, tak už ani spát nebudu. Původně jsem teda měla vstávat o půl 4( o nic moc lepší), ale tak už jsem vzhůru .. :). A jak jste se dnes vyspali vy?

Ale teďka už přejdeme ke článku :)

Taky u vás svítí pořád sluníčko?
Dneska pro Vás mám recenzi na čisticí gel z Oriflamu.
Čisticí gel jsem dostala jako dárek od kamarádky, ale když jsem se dívala do katalogu, tak cena je 169 Kč, ale často bývají slevové akce.

Oficiální popis:
Zklidňující čisticí složení s bio výtažky z aloe vera a arniky. Vhodný pro citlivou pleť.
Gel se nanáší na mokrou pleť, vmasíruje a pak opláchne.

Gel má 150ml, má takovou perleťovou barvu.
Má velmi pevné balení, líbí se mi i dávkování, je tam malá dírka, takže si nanesete přesně tolik, kolik potřebujete.
Já nemám vůbec problematickou pleť, takže neposoudím, jestli třeba pomůže s akné.
Má jemnou, krásnou vůni - mě se líbí moc. Na obličeji nelepí.
Pleť je po vyčištění hladká a hebká, vypadá svěže. Pleť mám akorát sušší, takže si pak vždycky musím namazat obličej krémem.
Žádný problém (svědění, pálení, alergie) jsem s gelem neměla.



Na fotce níž Vám dávám fotku své pleti před a pak s nanesením gelu. Gel se promění v takovou bílou pěnu.
Zkoušeli jste? Čím si obličej čistíte vy?

Mějte se krásně,
Pa Veru :-*


♥Jsem moc ráda za všechny Vaše komentáře, dělají mi obrovskou radost a blogování mě moc baví. Pokud se Vám tu líbí, tak budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC (vpravo nahoře) ♥






30 komentářů:

  1. Mě paradoxně nejvíce pomáhá levný gel od Cien.. O pul čtvrté vstávat? Jak máš daleko školu? Já jsem dneska musela vstávat v 6:15, ve čtvrtek a pátek už to bude později. Zítra začínáme ve škole od 10:00, uf... (ačkoli, jási mám asi co ztěžovat :-D ) ... Všechno dobře zvládni a dej vědět ;-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Školu mám daleko přes 120 km :) Dnes jsem tam jela jen na zápis a abych to stihla na 8, tak jsem musela tak brzo vstávat. Jinak jak mi začne škola od 29. září, tak tam jsem na bytě :)

      Vymazat
  2. Jéj chudáku, snad tě to už přešlo, mě ty křeče čekají zítra, jelikož budu mít výsledky z maturity..Mě by to aloe asi v tom vadilo. Já si obličej čistím jen vodou a micerální vodou, nechci ji nějak zatěžovat, pač je citlivá. :-) Jinak musím řict, že vypadáš krásně i bez líčení. :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na Tebe budu myslet ať jsou výsledky pozitivní :). Obličej si taky myji jen vodou, ale když už jsem toto dostala, tak jsem to používala :).

      Vymazat
  3. Hezká recenze, tento gel jsem nezkoušela :) Každopádně moje pleť na čistící gely a peelingy nereaguje moc dobře, vždycky je hrozně napnutá a taková podrážděná, takže gely moc nepoužívám :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento gel byl právě můj první a pak mám v zásobě ještě jeden :)

      Vymazat
  4. Zajímavé, ovšem mě by asi vadilo, že je po něm sušší pleť, protože má pleť je občas susší. Jinak vypadá moc hezky:) Já si pleť momentálně miji Foamingly clean od Benefit popřípadě mám Biodermu Sébium a nedám na ně dopustit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň když jsem měla tu pleť sušší, tak jsem pak nebyla líná se namazat :D.

      Vymazat
  5. Ještě jsem tento nezkoušela :) ale já osobně u věcí, které musím užívt nějak pravidelně, nikdy moc nevydržím :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  6. podobné gely používám na obličej hrozně ráda, krásně čistí pory :)

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekná recenzia :) vecičky od oriflame sa mi páčia a mám s nimi aj dobré skúsenosti. Tento som však neskúšala. Musím objednať! :D
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, já myslím, že za to stojí :)

      Vymazat
  8. No Veru, tobě to hrozně sluší i s čistícím gelem na obličeji :D :D Jak ty to děláš?:)
    Jinak doufám, že se dneska už lépe vyspíš..a myšlenky tě nechají na pokoji:))

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D .. Dneska už se spalo krásně, aspoň že tak

      Vymazat
  9. Oriflame mám moc ráda, hlavně tělové mléko s postupným opalovacím efektem! Myslím, že mají fajn výrobky! I tento vypadá skvěle! Já jsem nastoupila právě také do třetího ročníku VŠ a je mi moc šoufl! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oriflame mám taky ráda, jen mi občas přijde něco dražší, tak je ty výrobky nakupovat ve slevách :). No mě začíná být taky zle při pomyšlení na nástup :D

      Vymazat
  10. tiež mam niekedy problem zaspat alebo ked zaspim tak sa v noci budim každu chvilu, tak si zdriemneš ked savratiš potom domov, ja mam presne tento isty ale čistiacu vodu:)

    OdpovědětVymazat
  11. chudáku, ať je brzy lépe a pořádně se vyspíš :) jinak koukám, že studuješ upce, co studuješ za obor? taky se tam možná chystám :)
    jinak kosmetiku z aloe vera miluji, ale aktuálně si pleť čistím obyčejným čistícím mlékem pouze, gel došel a jsem líná jít si pro nový :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JOjo studuju jsem na ekonomicko-správní fakultě, obor Management finannčních rizik - plnej předmětů různé matematiky, statistiky i informatiky a další zajímavách předmětů :D

      Vymazat
    2. tak to máš můj obdiv :D

      Vymazat
  12. Takové gely jsou nejlepší, ty co pleť krásně zjemní a provoní:) Přemýšlím o tom, že bych si nějaký objednala, ale 169,- se mi za něj dávat moc nechce, za to bych si už spíš koupila nějakou Neutrogenu:) Stojí ta cena za to?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si ho za 169 Kč nekoupila, ale viděla jsem ho i v akcích za 99 nebo tak okolo té 100 Kč, Oriflame i Avon to má v jednom katalogu za plnou cenu, v dalším pak levněji, někdy je lepší si počkat a pak až objednat :)

      Vymazat
  13. oriflame kozmetiku tiež používam :)) tuším som tento produkt už raz mala :))

    OdpovědětVymazat
  14. tie pohybujuce obrazky v sabolone su teda riadne otravne. Uprednostnujem jednoduche sablony a minimalizmus. A mohla by si si tiez vypnut ciselne overovanie pri pisani komentarov.

    Kaviaren-u-macky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvětšuje se vždy jen ten obrázek, než se rozevře celý článek a mě to nijak příšerné nepřijde :). To jsem vůbec nevěděla, že tam mám to číselné ověřování, já když tady komentuju komentáře tak tam číselný ověřování nemám. Teď jsem se ptala přítele a ten říkal, že je to tak nastavené, aby zde nebyly nějaké spamy :)

      Vymazat
  15. Taky jsem ho měla! celkem mi vyhovoval! teď používám jiný od Clarins! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Tehle gel jsem si kdysi koupila s celou pečující řadou a za sebe nedoporučuju. Nedopoužívala jsem ani gel, ani krém. Gel absolutně nečistil, byl hodně průměrný. Pokud máš sušší pleť, doporučuju krémový mycí gel od Alverde, který je na tom cenově o hodně lépe, je čistě přírodní a přitom funguje. Jinak pro mastnější pleť (nebo pro ten pocit dokonale umyté pleti) se mi osvědčil mycí gel od Avene. Vstávání v půl čtvrté radši nekomentuji, je mi mdlo jen při té představě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě až na to vysušení pleti vyhovoval, pleť jsem měla hladkou, čistou :) Děkuju za tip :)
      A to brzké vstávání nesnáším taky :D

      Vymazat
  17. Taky používám čistící gel od Oriflame...Používám tonizační s "příchutí" tea tree oil a rozmarýnem a můžu doporučit!

    TEEZKA.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*