COSMETICS: Zlaté duo

/
25 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
dneska si dáme recenzi na parfémovaný deodorant od Heidy Klum a řasenku Big Boom & Beautiful od Astoru.

Tohle duo jsem si zakoupila v akci, kdy bylo 1+1 zdarma za 199 Kč - za mě super cena.
1. Heidi Klum Shine

*orientálně - květinová vůně (Nalezneme v ní mandarinku, hrušku a červený pepř. V srdci vůně jsou květiny jako mimóza, slunečnice a konvalinka. Základ vůně patří pižmu, fazoli Tonce a vanilce.)
*tenhle parfémový deodorant jsem koupila v drogerii DM, ale dá se koupit snad v každé jiné drogérii + všude možně na internetu
*ceny se hodně liší (na internetu jsem našla i za 112 Kč) a v drogerii stála samostatně kolem 200 Kč
*objem 75 ml ve spreji

Moje hodnocení:
Vůně se mi líbila moc, ale jak jsem se navoněla, po chvilce už jsem vůni vůbec necítila. A necítil ji ani nikdo kolem mě.
Deodorant mi vydržel asi měsíc a to jsem stříkla tak 5x za den, ubýval rychle.
Tenhle deodorant už bych si nekoupila kvůli tomu, že jsem jej vůbec necítila.

2. Řasenku Big Boom & Beautiful (Astor)


*objemová řasenka
*objem 12 ml
*cena od 100 do 200 Kč
*klasický, velký kartáček

Moje hodnocení:
S řasenkou jsme si vůbec nepadly do oka. Při každém nalíčení se řasenka obtiskne jak na víčko, tak dole pod oko. Řasy slepuje, stalo se mi asi 2x, že mi je nalíčila pěkně a to až teď ke konci, kdy už není tak "mokrá". Dělala na řasách žmolky. S kartáčkem se mi i špatně manipulovalo. 
S odlíčením jsem problém neměla.
Tuhle řasenku bych si už nekoupila, řasy mi nedělala vůbec hezké,  občas oči vypadaly ještě hůř, než kdybych je vůbec nenalíčila.

tady to vypadá ještě jakž takž, ale můžete vidět, že řasy jsou slepené
Takže za mě tyto produkty ne, já spokojená nebyla. Tahle řasenka byla největší zklamání ze všech zkoušených řasenek.
Zkoušeli jste tyto výrobky? Pokud ano, padly Vám do oka?
Které produkty zklamaly v poslední době Vás?

Mějte se krásně, Pa Veru :-*
PS: Všechny Vaše komentáře mě moc těší ♥ a pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se přidáte 
mezi mé pravidelné čtenáře (vpravo nahoře) :)










25 komentářů:

  1. Ani jedno jsem nezkoušela a po tvé recenzi ani nezkusím :D I když každému může vyhovovat něco jiného, ale já jsem teď spokojená s Rocket Volume :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu slyším ze všech stran jen chválu, tak bych ji chtěla vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. řasenky od Astor mi nikdy moc nevyhovovaly, hlavně tahle zlatá byla hrozná :/
    jestli sháníš nějakou hodně dobrou, zkus False lash effect od Max Factor nebo The Rocket od Maybelline :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu špirály mala aj kamarátka a tiez sa na ňu veľmi sťažovala myslím ze ju použila len raz a potom vyhodila do kosa :D a ten vonavkodeodorant neviem mne ani to balenie nepripadá nejako kvalitne a ja osobne si moc voňavky v drogeriach ako dm kupovať nechcem lebo (samozrejme nie vsetky) mi nepripadaju kvalitne kazdopadne super recenzia :)
    http://fashionworldbyterez.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem ji chtěla vyhodit do koše :D Protože malovat se s ní bylo za trest

      Vymazat
  4. ta rasenka byla moje nejoblibenejsi, kdyz mi ji dala segra a uz byla skoro prazdna, takze sussi- delala paradni rasy a neslepovala. Kdyz jsem si pak koupila novou, tak taky strasne slepovala :( K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jak mi teď vysychá, tak už ty řasy taky ujdou :), ale už bych si ji nekoupila

      Vymazat
  5. řasenku jsem měla před časem a byla dobrá, jen mě rychla vyschla.....
    u mě giveaway
    http://typicalgirllondon.blogspot.cz/2014/08/nova-giveaway-kosmetika.html

    OdpovědětVymazat
  6. To je skoda s tou rasenkou, kartacek ma hezkej.

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle řasenka je pěkně na prd a to deo mi moc nevonělo, když jsem ho očuchávala v drogerce, takže jsem odolala :)

    OdpovědětVymazat
  8. Astor řasenku jsem nezkoušela, ale mnohokrát jsem si ji už prohlížela v drogerce. Ale taky se mi už několikrát stalo, že když jsem si nějakou řasenku koupila, hrozně slepovala, ale postupem času, jak začala vysychat, byla čím dál tím lepší :D
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  9. Mně nejvíce vydrží pravé parfémy, které mi dovezla babička z Francie.. Ostatní toaletní vody z drogerie tak zachvilku necítím :). Jinak jsem si teď pořídila MissSporty řasenku s téměř stejným kartáčkem a taky zklamání, tento typ kartáčku mi hold nesedí :(

    OdpovědětVymazat
  10. Ani jeden výrobek jsem nezkusila a asi ani nezkusím :D

    OdpovědětVymazat
  11. Astor mě nelákal, neláka a asi lákat nebude. :)
    Skvělá recenze! :)
    http://whitemarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrá recenze! Také nemám ráda, když deodorant necítím po chvilce a s řasenkou bychom si asi také nepadly do oka :) Já mám ráda Maybelline The Colossal Volum Express :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Na tuhle řasenku jsem dlouhou dobu koukala v drogérii, ale nakonec jsem jí nekoupila ani když byla ve slevě. Astor totiž není zrovna značka, která by patřila k mým oblíběnějším. Tak teď už alespoň vím, jaká je :p.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, že Romča z http://ordnarygirl.blogspot.cz/ říkala, že jí sedí a Peťa z Lovely Hair taky říkala, že jí slepuje řasy :)

      Vymazat
  14. Parfém vypadá slibně, ale jak říkáš asi nebude nic moc.
    Ale řasenka by už mohla ujít, někdy jsou slepené řasy vážně pěkné :) Jinak máš krásné oči!:)
    http://lucywalltz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Tyjo, ta řasenka teda pořádně slepuje..

    OdpovědětVymazat
  16. Jaj, no ta řasenka je teda hrůza, škoda..

    OdpovědětVymazat
  17. Skúšala som ju, ale viac by som si ju nekúpila pretože objem na riasach nevyčarila žiadne, proste predražená riasenka v peknom obale, ktorá nedokáže zázraky. Zdalo sa mi, že riasy líčila strašne slabo, v dvoch vrstvách si riasenku nenanášam takmer nikdy, takže neviem, či zlepuje alebo nie. Odkedy som skúsila riasenky Rimmel Scandaleyes tak som verná už len im, tiež sa síce niekedy otlačia, ale riasy majú s nimi objem. Inak dizajn tvojho blogu je veľmi pekný, len sa mi trochu ťažšie číta svetlý text na svetlom pozadí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za komentář :) Jojo říkala jsem si, že ještě musím změnit barvu toho textu, děkuju za připomenutí :) Za mě taky řasenka taky fakt zklamání :(

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*