COSMETICS: Kosmetika MOJE

/
22 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
dneska jsem měla krásné ráno, protože jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála hned 2 giveaway :). Blogy sleduju už rok, když byly soutěže vždy jsem se zapojovala a po roce vyhraju hned 2 v jeden den. Holky Jíťa a Kate mi udělaly obrovskou radost - ještě jednou děkuju!
A teďka už k dnešnímu článku.
Myslím, že o kosmetice MOJE jsem se poprvé dozvěděla od Klárky na jejím blogu a pak jsem viděla leták v naší drogérii Teta.
Kosmetika mě především zaujala svými obaly, protože podle mě je mají moc povedené a prostě krásné.
Právě na jejich stránkách http://www.kosmetikamoje.cz/ probíhá akce, že při objednávce nad 200 Kč máte poštovné zdarma + dostanete dárek.
A tak jsem neváhala a hned objednávala. Celkem jsem objednala 6 věcí, ale jelikož jsem objednávala jen 2 produkty pro sebe a 4 jako dárky, tak Vám ukážu jen věci pro sebe.
Objednávka byla extra rychlá. Objednala jsem (13.8.), zaplatila přes účet a 15.8. (dnes) už mám balíček doma. Balíček byl pěkně zabalený a uvnitř jsem našla i brožurku s jejich produkty.
Já jsem si objednala balzám na rty Brusinka a modrý pískový lak (odstín č. 5)
Lak má přesně takovou barvičku jako lahvička, krásně se s ním lakuje a moc se mi líbí!
Balzám nádherně voní a na rtech je moc příjemný.

Sestavila jsem pro Vás jejich nabídku, protože tato kosmetika se mi fakt líbí a myslím, že stojí za zmínku.
Řasenky

Laky na nehty
Produkty na rty
Produkty na tvář


 Produkty na oči
Doplňky

 Já jsem s objednávkou moc spokojená a přemýšlím, že ještě asi objednám další věci :D.
Máte zkušenosti s kosmetikou MOJE? Nalákala jsem Vás na produkty?
Mějte se krásně, užijte si víkend :)
Pa, Veru :-*

PS: Všechny Vaše komentáře mě moc těší ♥ a pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se přidáte 
mezi mé pravidelné čtenáře (vpravo nahoře) :)









22 komentářů:

  1. Zkušenosti s kosmetikou MOJE nemám, ale většina výrobků vypadá moc dobře :) Podle ukázek mají rozhodně i dobré ceny. :)

    OdpovědětVymazat
  2. od této značky jsem měla pudr, který mě stejně jako trio očních stínů hodně zklamal, ale dostal se ke mě i lak na nehty s pískovým efektem a ten je zas úplně perfektní, že ho ted používám dost často :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo ty stíny vypadají moc pěkně:-) Zvu tě na Giveaway u mě na blogu:-)
    passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já už s kosmetikou MOJE mám zkušenosti, mám od nich několik produktů a jsem se všemi spokojená :-) Řasenka je super, balzámová rtěnka naprosto úžasná a má extrémní výdrž na rtech.. tvářenka vypadá také dost dobře.. :-)

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. Tak v první řadě gratuluju (a neskutečně závidím!!!) k výhře :D A docela by mě zajímalo,jestli mají tuto kosmetiku i u nás v Tetě, chtěla bych si jí okouknout naživo :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž omrknout :) A děkuju za gratuluaci k výhře

      Vymazat
  6. Tuhle značku vůbec neznám :O Děkuji za typ Veru :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tuhle značku znám, ale zkušenosti ještě nemám :) Nabídka platí jen online nebo je za tyto ceny i v drogerii? Jasně, že jsi mě nalákala!! :-)

    Hezký den,
    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych řekla, že ceny budou stejné, ale tam kde je na internetu akce, tak možná nebude v obchodě, to si nejsem fakt jistá :)

      Vymazat
  8. Jé, na ten balzámek jsem měla zálusk. Pískový lak vypadá fajn, velmi mě taky lákají ty "mat" laky :).

    OdpovědětVymazat
  9. Kosmetika moje je super!!! A gratuluji k výhře.. U mě též můžeš vyhrát :)) Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
  10. skvelý článok, naozaj :)

    www.veronikanemethova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. nabídka vypadá moc fajn. sice s touto značkou žádné zkušenosti nemám, ale vůbec bych se jí nebála, ba naopak. :D

    OdpovědětVymazat
  12. s touto značkou žádné zkušenosti nemám, ale vypadá moc zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem ostuda, od této značky ještě nic nemám, ale hodlám to brzy napravit :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ta kosmetika má strašně roztomilé obaly, design je fakt moc povedený a celkově na mě ta značka dělá milý dojem :)

    OdpovědětVymazat
  15. Gratuluji k výhrám:).Od kosmetiky Moje už mám doma pěknou sbírku, mají totiž úžasné ceny a s kvalitou i vzhledem výrobků jsem fakt spokojená. Ten brusinkový balzámek je úžasný a pískový lak mám v tom nejsvětlejším modrém odstínu, taky jsem si ho zamilovala :).

    OdpovědětVymazat
  16. Gratuluji k výhrám. :) Mi od nich přijdou nejzajímavější laky - a to hlavně všechny ty krásné pastelové barvičky, matné laky i ty pískové. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Díky tvému článku si snad i něco koupím! Asi také zkusím ten balzám! Balzámy na podzim se prostě hodí :3
    http://yvetadvorakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám je fakt super :) a za 30 Kč myslím super cena

      Vymazat
  18. Kvalitní kosmetika se dá koupit i všudemožně na netu (a nemyslím tím jen ofišl stránky výrobců kosmetiky ;-)), zkuste i různý inzertní servery, třeba: http://zdravi.hyperinzerce.cz/kosmeticke-pripravky/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se tento týden zaregistrovala k Oriflame a taky dobré. Registrace je zdarma na http://www.kosmetika-sleva.cz/ a teď mám na vše slevu 23%. A ještě si můžu i něco vydělat. to je super.

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*