COSMETICS: Glimmerstick diamond eye liner

/
15 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
jak se máte? Já jsem dnes byla ještě na poslední zkoušce, tak jsem zrovna při té příležitosti jízdy do Pardubic využila obchodů a něco málo pokoupila.
Dneska se spolu podíváme na tužku, kterou mám nejradši.
Oficiální popis:
AVON glimmerstick diamonds eye liner - odstín smokey diamond (0,28 g)


Tužka má kvalitní balení, vysouvací systém tužky.
+cena do 79 Kč často v akci za 59 Kč
+tužka je krásně měkká, takže se s ní nádherně maluje
+bezproblémové odlíčení
+opravdu má třpytky
+dlouho vydrží na očích, nerozmazává se

Žádné zápory k ní nemám, mě vyhovuje po všech stranách a pokud hledáte nějakou takovou tužku, já Vám ji můžu jen a jen DOPORUČIT :).

Jaká je Vaše oblíbená tužka na oči?
Nahromadili se mi teď nějaké nové věcičky, tak chci udělat nákupy. Chtěli byste radši video nebo článek? :)
Mějte se krásně, Pa Veru :*
PS: Všechny Vaše komentáře mě moc těší ♥ a pokud se Vám tu líbí budu ráda, když se přidáte mezi mé pravidelné čtenáře (vpravo nahoře) :)





15 komentářů:

  1. Tak tu jsem nezkoušela, jsem spíš příznivcem tekutých linek :) A jak dopadla zkouška? :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím se po ní skvěle, ale výsledek bude až ve středu :)

      Vymazat
  2. Já mám radši tekuté linky od Essence a potom tak ve formě pera s 24h odolností. Je pravda, že jsem si musela získat určitý "grif", aby linka nějak vypadala.. :-) S typem tužky co máš v článku se sice výborně a hlavně rychle pracuje, přesto se mi většina zatím rozmazávala, nevydržela až do večera.. :-/ Od Avonu čas od času objednávám, tak se porozhlédnu :-)

    Hezký večer, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. mě vyhovují tužky od Dermacolu, ty jsou moc fajn :) pěkná recenze!

    OdpovědětVymazat
  4. Já tužky vůbec nepoužívám, přijde mi, že se hrozně rychle rozmažou :/

    OdpovědětVymazat
  5. Vážně ti závidím tvé oči :D Máš zajímavou a krásnou barvu!! :)
    CO se týče mě a tužek používám je zřídka a to jen sem tam, jelikož jsem strašný nemehlo a nedokážu si udělat ani pořádnou linku -_-
    http://lucywalltz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si neviem urobiť poriadnu linku, takže takéto tužky nepoužívam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já používám tekuté linky od Miss Sporty a jsem s nimi spokojená. :-)

    OdpovědětVymazat
  8. ja používam skôr tekuté linky alebo ešte gélové. ceruzky jedine čiernu

    PLS FOLLOW ME:
    http://luxurylip.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  9. Je pěkná, musím říct, že mě překvapila! :) Čekala jsem, že to bude nějaká obyčejná a nevýrazná šedá, ale je to moc pěkná barvička a s těmi třpytkami prostě luxus. :) Zvlášť pro méně výrazné, decentní líčení.

    OdpovědětVymazat
  10. ja ceruzku už veľmi nepoužívam ale táto je super :) možno si nejaku šedu zaobstarám pamätam si, že šedá ceruzka bola moja prvá v živote :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já moc tužky nepoužívám, je to na mě moc tvrdé, takže si nejčastěji dělám linky stíny :)

    tickerlocky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obyčejné tužky jsou na mě taky tvrdé, ale na téhle mám ráda, že je krásně měkká a linka mi s ní jde jedna báseň :)

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*