COSMETICS: Garnier zklidňující odličovač 2 v 1

/
12 Comments
Krásný den mé milé čtenářky,
jaký jste měli víkend? My jsme byli v neděli v Lošticích s přítelem a jeho rodiči. Navštívili jsme muzeum o výrobě tvarůžků a pak si daly tvarůžkové dobroty. Mňamka :) Ochutnala jsem i tvarůžkový vdoleček - Máte rádi tvarůžky? :D (fotky ale bohužel nemám)
Dnes pro Vás mám recenzi. Jak vidíte produkt už jsem spotřebovala, takže moje dojmy budou plnohodnotné :).
Zklidňující odličovač 2v1 je obohacený o výtažek z rostlin a pro-vitamin B5 (200 ml)
+
Je bez parfemace, alkoholu a barviv - dvoufázové složení (měl 2 barvy, světlá a tmavší modrá)
Odstraňuje i voděodolný make-up.
Vhodný pro citlivou pleť.
Koupila jsem ho v akci za 74,90 a jinak myslím stojí kolem 90-100 Kč.
Neštípal oči, neměla jsem je zarudlé.
Odličoval perfektně.
-
Balení měl pevné, ale nelíbilo se mi víko, když jsem odličovač převážela, tak vytékal a měla jsem opatlanou celou lahvičku.

Za sebe Vám můžu tento odličovací přípravek 100% doporučit, vyhovoval mi naprosto skvěle, báječně všechno odlíčil, vůbec mě nedráždil. Já jsem moc spokojená a určitě si pro něj půjdu znova, až dopotřebuju micelární vody (akorát už ho nebudu převážet :-) )

Máte zkušenost s tímto Garnierem nebo s nějakým jiným? Co na odlíčení můžete zase doporučit vy? 
Mějte se krásně, Veru :*

PS: Vaše komentáře mě moc těší ♥, pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se přidáte k mým pravidelným čtenářům přes GFC na boku stránku :)




12 komentářů:

  1. Já mám odličovače od Garnier moc ráda a není snad jediný s kterým bych nebyla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Produkty od Garnier jsem kdysi měla ráda, ale poslední dobou mi moc nesvědčí, stejně tak L´Oreal - to je stejná skupina. Nejradši mám v poslední době kosmetiku od Ryoru a Biodermy :).

    OdpovědětVymazat
  3. Já odličovače od Garnieru nemusím. Hrozně mě z toho štípou oči a špatně se mi s tím sundává řasenka. Zato moc doporučuju micelární vodu Bioderma, která v očích neštípe a celkově krásně sundá makeup a vyčistí pleť. Je to prostě dokonalost.:)
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak shodou náhod mám ten stejný a také se chystám na recenzi. Jsem s ním spokojená, ale asi pak vyzkouším nějaký další až ho dopotřebuju :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám svoje odličovací stálice - tou největší je asi Yves Rocher dvoufázový odličovač, který je opravdu výborný, navíc má YR docela často různé akce, takže se klidně dají sehnat i 2 za cenu 1. Jinak mám ještě ráda odličovací máslo od The Body Shop a micelárku od Biodermy (klasika :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsem odličovač na oči, ale ten mi moc nevyhovoval, ale mléko třeba někdy vyzkouším :))

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám momentálně také odličovač od Garnieru, ale růžový. :) A jsem také spokojená.
    cheap VOGUE

    OdpovědětVymazat
  8. Ja od Garnier používam pleťovú vodu a tá je mega mega. Celkovo mám Garnier rada, kvalitné výrobky majú. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento som neskúšala ale super recenzia - musím sa naňho pozrieť :)

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem ho měla a byla jsem s ním spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Tvarůžkový vdoleček, to zní skvěle ;-). Mně bohužel většina odličovačů v očích štípe, takže jsem zvědavá, jestli mi tenhle sedne, mám v plánu ho po tvé recenzi vyzkoušet.
    Vivi

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*