TIP: Drobnosti z Manufaktury

/
25 Comments
Krásný den všem :),
jak jsem Vám psala minulý článek o výletě do Prahy, tak na hlavním nádraží jsme pak měli ještě hodinku času. Tak jsem se šli s Magdou a Natkou podívat po obchodech. Oblečení se mi už žádné zkoušet nechtělo, na to už jsem byla unavená :D, ale nějakou maličkost jsem si dovézt chtěla.
Moc se mi vždycky líbil obchůdek Manufaktura, ale nikdy jsem tam nešla, protože jsem si říkala, že je to tam určitě drahé, že bych si nic nevybrala. Ale teď jsem si chtěla udělat radost :)
A tak jsem si vybrala balzám na rty s hroznovým olejem a bambuckým máslem (95 Kč) a svíčku z palmového vosku (29 Kč).
 

Balzám je na rtech moc příjemný a řeknu Vám, že už po pár dnech co ho mám, mám rty lepší a vyživenější :).
Svíčka má nádhernou čistou vůni, nevím jak přesně bych Vám ji mohla popsat. Něco jako vůně právě vypraného prádla.
Povím Vám, že ten obchod bych nejradši vykoupila celej, líbilo se mi tam všechno :D.
Ty jejich mýdla a krémy a ... :D. No už vím, čím si udělám zase někdy radost až do Manufaktury zajdu.
Na Manufaktuře se mi líbí, že je to česká poctivá firma, která využívá přírodní suroviny a také netestuje na zvířatech. Můžete si více přečíst o nich tady: http://www.manufaktura.cz/

Holky máte něco z Manufaktury? Popřípadě, můžete něco doporučit?

Mějte se krásně, Pa Veru :*
PS: Všechny Vaše komentáře mi dělají OBROVSKOU radost!




25 komentářů:

  1. na věci od manufaktury dlouho koukám ale zatím nic nemám :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten balzám na pery musí byť skvelý :), v poslednej dobe ma zaujímajú takéto obchodíky :) sú skvelé a jedinečné a tento má celkom dobré ceny ako pozerám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzám je fakt super, má i dobrou chuť :D. Stačí ho jen trošičku a krásně pokryje celé rty. Myslím, že za tu cenu mi zase vydrží dlouho :)

      Vymazat
  3. Tak tam jsem ještě nikdy nebyla, ale už jen jak vidím ty produkty, tak by se mi tam taky určitě líbilo. A určitě to tam krásně vonělo ne? :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vonělo :) a ty produkty, jak nádherně voní, to je prostě bomba :)

      Vymazat
  4. Super věci :) Manufakturu mám velmi ráda a ta vůně v tom obchodě :) Člověk neví co si má vybrat dříve

    OdpovědětVymazat
  5. No právě, mít ty peníze vykoupím půl obchoda :)

    OdpovědětVymazat
  6. od nich som este nic neskusala ale vela veci ma lakal :)
    Inak posledné dni DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Manufakturu mám moc ráda, je tam krásná vůně! :) Balzám na rty vypadá perfektně! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Manufaktura vždy potěší! Stejně jako komentář od tebe! děkujíí! www.thenattiness.com!

    OdpovědětVymazat
  9. Mám od nich docela dost sprcháčů, krásně voní :). A mužské části rodiny tam pravidelně kupuji kosmetiku z piva a vína, to jim vždycky udělám radost :D.

    OdpovědětVymazat
  10. Beautiful girl,I love your style totally
    Hello!My name is Janephoenix Mifo Lam,you can call me Mifo.Shall we follow each other and share beauties to each, Hope to be your friend soon Pls post more!
    I am a now blogger,No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.I hope I can leave a good memory in your life,keep a happy mood

    hope you can check my blog and share our life:
    http://mingmingshuohaode.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Manufakturu miluju, nejradši od nich mám ráda vše, co je z mochita:))

    OdpovědětVymazat
  12. raz som si v obchode natrela na ruku černicové telové mlieko z testeru a potom som z tej nádhernej vône odpadávala celý deň. skvelá značka! :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
  13. Manufakturu mám moc ráda, hlavně ty jejich balistiky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, po tomto balzámu už se poohlížím docela dlouho, ale pořád se k němu nějak nemohu dokopat. Manufakturu mám ráda už hodně dlouho a nejradši mám soli do koupele. Ty jsou úžasný a nevím, jestli to tammají ještě teďka, ale onehdá je prodávali i ve zkumavkách a za super cenu (asi 45.-), což byl ideální dáreček k svátku, nebo jen tak, pro radost :-) Tak až tam budeš, tak se kdyžtak koukni :-)

    Hezký večer,
    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za tip :) Na ty dárečky se mi to líbí moc, protože to zase není tak okoukané, jako třeba jiné značky kosmetiky

      Vymazat
  15. Manufakturu mám hrozně ráda, sice jsem zkoušela jen dva produkty, ale vždycky, když procházím kolem
    prodejny, božsky voní a já musím jít nakouknout :D

    PS: Nechceš se vzájemně sledovat? :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zatiaľ nič s manufaktúry bohužiaľ nemám :/. Nevieš aké by bolo poštovné na Slovensko keby som si niečo s tej stránky objednala? :) Ak by sa niekomu chcelo, môžte si pozrieť môj blog ( budem len rada) :)) http://stellamellar.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O poštovném nevím, ale zkus jim napsat nějaký e-mail, určitě tam budou mít nějaký kontakt :)

      Vymazat
  17. Já miluju věci od Manufaktury. Měli jsme toho od nich už moc ale k čemu se vždycky vracíme je 'pivní šampón' .
    http://whitemarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  18. Tak Manufakturu mám neskutečně moc ráda, hlavně jejich vinnou řadu, zbožňuju ty vůně :3

    OdpovědětVymazat
  19. Já se zatím manufaktuře úspěšně vyhýbám, ale vždycky když jdu kolem, mám nutkání se tam podívat. :D Já už vyhazuji peníze za hlouposti v Ikea, Dm... a tohle by byl další obchod na seznamu. :D Ale ten balzám na rty je dobrý tip na dárek pro kamarádku, díky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*