Vítám Vás :)

/
4 Comments

Zdravím nové čtenáře

Už nějaký ten pátek sleduji blogy a videa na youtube. Za měsíc a půl to bude rok. Blogy sleduji protože mě baví, přináší mi nové tipy v kosmetice, líčení, oblékání, vaření nebo jen tak nakouknutí do života ostatních ... Blogy jsou mi i velkou inspirací.
A proto jsem se rozhodla, že i já bych chtěla zkusit psaní blogu.
Chtěla bych přispívat články z různých soudků - zkušenosti s kosmetikou, nějaké outfity, recepty, DIY, různé nákupy a tipy :) nebo jen tak obyčejné detaily ze života.

Co vy na to?
A jak užíváte prázdnin?

Mějte se krásně, Veru :)





4 komentáře:

  1. Já se budu určitě moc těšit na Tvé články :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, tak hodně štěstí! :)

    http://suninscotlandplease.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, nový slibně vypadající blog ♥. Přeji mnoho úspěchů a budu se moc těšit na všechny nové příspěvky :-).
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*