Usmálo se na mě štěstí - testovací klub Cosmopolitan :)

/
14 Comments

Krásný den všem čtenářkám :),

jestli si kupujete časopis Cosmopolitan, tak asi víte, že v každém čísle Cosmo otevírá testovací klub s nějakými novinkami.
V posledním čísle bylo Cosmo s plážovou taškou, tak jsem si pro něj hned běžela a jak se mi jeho koupě vyplatila :).
Teď se v Cosmu rozdávalo zdarma 50 holicích strojků Quattro for Women Bikini a já měla to štěstí, že jsem poslala e-mail a právě mě vylosovali - juchůů :)
Tak tedy Quattro for Women Bikini je první strojek 2 v 1 - jedna strana holí a druhá zastřihuje.
Schová se hravě kdekoliv, skvělý na cestování.
Má 4 tenké břity, není potřeba ani pěna na holení díky zvlhčujícím páskům s obsahem aloe vera.
Na druhé straně ručky najdeme zastřihovač na baterky pro intimní partie. Běžná cena je 299 Kč :).
Hned jsem ho vyzkoušela a je super! (konečně pomocník, s kterým se neříznu - nevím, jak to dělám, ale řízla jsem se pokaždé)



Už se na Vás taky někdy usmálo štěstí v nějakém testovacím klubu?
Co Vám při holení vyhovuje nejvíce?

Mějte se krásně, Veru :)
PS: Pokud se Vám článek líbil, staňte se mým pravidelným čtenářem přes GFC.

Děkuji za všechny komentáře :*




14 komentářů:

  1. Tak to je super, gratuluju :) Já na mám na tyhle soutěže většinou smůlu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Woow, tak to gratuluju, mě se takhle ještě nikdy nepodařilo vyhrát :( :))

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Nikdy jsem asi nic nevyhrála :( ale přeji ti to :3 super blog, budu pravidelnou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já moc často tedy nevyhrávám no :D :)
    Pěkný blog :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Super! :) Přeju ti to :)
    krásný blog :3 odebírám! :D jestli chceš , tak odebírej i můj.:)
    fashionblogbymarie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se ti opravdu poštěstilo :) Taková výhra potěší.

    OdpovědětVymazat
  7. ty máš ale šťastie :) Možno sa ti podarí vyhrať na mojom blogu :)


    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to se jdu hned zúčastnit, v giveaway se na mě ještě štěstí neusmálo :)

      Vymazat
  8. Ahoj, přeji hodně úspěchů v blogovacím světě :). Abych tě podpořila, rovnou odebírám. Budu ráda, když budeš odebírat i můj blog :)

    http://pragueinstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Holky, tak snad někdy taky vyhrajete :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to gratuluju. :) A taky trochu závidim noo. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som ešte nikdy nič nevyhrala. Nemám na také veci šťastie. :)... A najradšej mám holiace strojčeky od Gillette :)

    OdpovědětVymazat
  12. Impossible || allys-cook.blog.cz19. července 2014 20:50

    Mě se podařilo vyhrát 2 giveaway za 2 roky :DDD

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*