COSMETICS: Třešňová sada pro krásné nožky

/
10 Comments

Ahoj holky,

v létě každá běháme v žabkách nebo sandálkách, takže ukazujeme všem nožky a je dobré se o ně starat - samozřejmě i jindy než jen v létě :). A já Vám dnes představím moje pomocníky.
Tuto sadu jsem si objednávala z Avonu a vyšla mě na 99 Kč. Což si myslím, že je pěkná cena.
Jestli máte rády třesně, tak tu vůni budete milovat - já ji miluju :D !

1)Peeling na nohy (75 ml)
- peeling má v sobě malé částečky, není moc hrubý, takže pokud nemáte extra hrubé nožky - tak Vám je pěkně upraví (já používám ještě takovou sadu na oškrabávání staré kůže)
2)Chladivý krém na nohy (75 ml)
-má takovou tekutější konzistenci (mě připomíná jogurt)
-natírám si nožky vždycky na noc, dám tlustou ponožku :D a do rána je mám krásně zhydratované
3)Chladivý sprej na nohy (100 ml)
-opravdu skvěle osvěží a krásně zabraňuje pocení


Já jsem s výrobky moc spokojená a určitě Vám je můžu doporučit. Minulé léto jsem takhle měla mangovou sadu a ta byla taky super.

Zkoušely jste výrobky? Jací jsou Vaši oblíbenci?

Mějte se krásně, Veru :*




10 komentářů:

  1. Krásný nový design! :) Jinak s těmito produkty zkušenosti nemám, ale už jen to, že voní po třešních by mě lákalo :) Já používám na osvěžení nohou v létě sprej od Baley a je moc fajn :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež používam krém a sprej z Avonu a sú fakt super. Ani nehľadám a neskúšam nič iné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super tip :) musím vyskúšať :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já nic na nohy od Avonu ještě nezkoušela, ale mám od nich moc ráda tělové spreje
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ten peeling vyzerá super :D (Lúbim farebné veci)
    http://brightmindset.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám produkty na nohy od této značky a musím říct, že jsou super :-)
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. ja mam strasne rada tie letne limitky :)
    Inak pozyvam na letnu Dermacol giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. tak to je něco, co by si moje nožičky zasloužili!:D:)

    OdpovědětVymazat
  9. Z této ,,edice" mám krém na nohy a nemůžu si ho vynachválit :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tady tu sadu mám taky a miluju ji !!! Nožky jsou po ní doslova k nakousnutí =))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*