COSMETICS: Objednávka kosmetiky Elf :)

/
11 Comments
Ahoj holky :),
na stránkách www.elfkosmetika.cz probíhaly asi před týdnem obrovské slevy 50 - 75%.
A tak jsem neodolala a vybrala si nějaké produkty. Vybrala bych si jich víc, ale už to bylo dost vyprodané. Nakonec mi v košíku přistály tyto 4 věcičky:

 ESSENTIALS - Štetec na tvář velký - Total face brush (20 Kč)
ESSENTIALS - Rtěnka - sociable  (20 Kč)

ESSENTIALS - Tyčinka s roll-on proti akné - Zit Zapper (20 Kč)
 ESSENTIALS - Luxusní tekutá rtěnka - Nude pink (20 Kč)



Zásilka byla velmi rychlá, zaplatila jsem a druhý den už jsem měla balíček doma. Líbilo se mi, jak pečlivě bylo vše zabalené. I s produkty jsem spokojená, akorát ten roll-on je pro sestru.

A co vy - Zkoušeli jste někdy kosmetiku Elf?
Mějte se krásně, Veru :)
Pokud se Vám článek líbil, budu ráda za každý komentář i pravidelného čtenáře :)





11 komentářů:

  1. A jak vypadá ten štětec? Je jemný? :) Jinak ta nude rtěnka se mi moc líbí a za ty ceny, nekup to! :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se štětcem jsem spokojená, právěže je jemný :) Mě jako takové začátečnici to stačí :D A fakt za ty peníze jsem si říkala, že ho vyzkouším

      Vymazat
  2. No ty ceny!!! :-O opravdu moc dobře jsi nakoupila.. a kolik chtějí za poštovné??

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za poštovné do 399 chtějí 80 Kč :) Takže za 160 Kč jsem takhle měla 4 kusy, což si myslím, že i tak je pořád super :)

      Vymazat
  3. Veľmi pekne si si vybrala. Essentials stetce sú najlepšie hlavne tie na oči, rúže a lesky? Och ach ani neviem kde začať. Zbožňujem ich :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákup za super ceny, mala si teda šťastie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně povedený nákup :) Hlavně ty ceny jsou opravdu pěkné! :)
    Od Elfu jsem nikdy nic nezkoušela. Plánovala jsem si pořídit sadu štětců, ale mám z toho takový zvláštní pocit.. přijde mi ta značka hodně nekvalitní. :/ Ale někdy rozhodně něco vyzkouším :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. ta rtenka je genialni Veru :) a ten stetec musim taky konecne poridit:D K.

    OdpovědětVymazat
  7. wau,elf kosmetiku miluju a za takové ceny:O' závist:)

    lillyonell-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mám elf kosmetiku hodně ráda, jejich ceny jsou celkově i bez těch slev super a dovolit si tak jejich produkty může snad každý. A co se kvality týče, řekla bych že odpovídá ceně:)
    Mimochodem, barva té rtěnka Sociable je úžasná! Nakoupila si skvěle:)

    Christine G ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Od Elfu mám letní paletku, a musím říct, že za tu nízkou cenu je víc než dobrá
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*