TIP: Taky Vás nalákali? - Elle

/
8 Comments
Ahoj holky :),
jak se máte? Jaký byl Váš dnešní den?
Já jsem byla na brigádě a nutně potřebuji masáž celého těla :D !!
Elle je moje první číslo, které jsem si koupila. Jednou, když jsem si projížděla Elle u kamarádky, tak mi přišlo, že jsou v něm jen samé reklamy a časopis mě moc nezaujal.
Ale teď když tam byl dárek od Aussie- tak to jsem musela mít! :)
Aussie jsem zatím nikdy nezkoušela, produkty se mi zdály drahé a názory na značku byly dost různé, takže jsem koupi neudělala - a teďka byla super příležitost produkty vyzkoušet.
Jinak toto vydání Elle se mi MOC líbí, spousta článků mě zaujalo. Takže jsem moc ráda, že jsem si ho koupila :).
A v příštím čísle budou tyto 2 dárky:
Máte tohle vydání Elle? A nalakála jsem Vás dárkem na příští vydání?

Mějte se krásně, Veru :)







8 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, předně děkuju za návštěvu a komentík :) Já jsem měla Elle dlouho předplacenou a právě mi přišlo, že to byla samá reklama, tak jsem to pak už neprodloužila. Teď odebírám In Style a jsem maximálně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. InStyle jsem zatím nikdy nečetla, tak děkuji za tip :)

      Vymazat
  2. Já Elle kupuju jednou za dlouhou dobu, protože když si někdy koupim třeba dvě tři čísla po sobě, tak mi přijde, že tam píši pořád to samé :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si Elle normálně nekupuju, protože je to na mě celkem drahý časopis a jak píšeš - hromada reklam, a když se píše něco o kosmetice a módě, tak tam dávají produkty které bych si stejně v životě nekoupila, protože jsou to samé značkové a šíleně předražené věci. Elle si občas koupím, když je tam dárek, který mi vyváží tu cenu - takže jsem si naposled koupila Elle, když tam bylo to růžové psaníčko (nebo ten diář? teď nevím)..

    Jinak přesně tyhle dvě mini baleníčka jsem dostala od DM na vyzkoušení.. bylo to celkem fajn :-) Ale i tak mě to nepřemluvilo si kvůli tomu Elle koupit :D

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  4. Elle si kupuju moc ráda:) určitě si musím pořídit i tohle vydání:)!

    OdpovědětVymazat
  5. Elle si nekupuju snad nikdy. Nějak na ty "slepičí-holčičí" časopisy nejsem:D stejně se nikdy ničím z časáku neřídím a vždycky si myslím svoje:D (ani cvičením, ani líčením, ani podle nich nevařím..a horoskopy taky nejsou zrovna dvakrát pravdivé :D )
    Ale teďka jsem si ho pořídila. Sháněla jsem nějaký časák na pláž a šampon s kondicionérem od Aussie mě navnadil :)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  6. Na tvůj blog jsem narazila teprve včera, teď projíždím zpětně všechny články a musím říct, že se mi tu moc líbí! A rtěnka na této fotce ti moc sluší. Určitě nepřestávej s točením videí, působíš moc příjemně a ráda budu tvá videa sledovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se Ti tu líbí :) Děkuju za pochvalu

      Vymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*