TIP: HUAWEI ASCEND P7

/
12 Comments

Krásný den všem čtenářkám,

byla jsem oslovená, jestli nechci vyzkoušet novinku na trhu a to mobil HUAWEI ASCEND P7. (JASNĚ, ŽE CHCI :D )
Byla jsem nadšená, na nabídku jsem kývla. Sama dotykový mobil nemám, takže jsem se na něj moc těšila.
Sestry mají dotykové mobily a oproti jejím je tento 10x lehoučký - váží pouze 124 g.
Má velký displej 5", takže zobrazení všeho je krásně viditelný. Je přesně akorát tak do ruky. Rozměr: 140 x 69 x 6,5 mm - opravdu uzoučký)

Zaujal mě svým fotoaparátem 13MPx (to je lepší než můj foťák :D) a také přední kamerka, která má 8 MPx. Nabízí na focení plno filtrů a možností, takže úžasné vychytávky pro všechny milující fotografy. Má zabudované i zrcadlo - super, můžete se pořád prohlížet :D.
A úplně úžasně hraje, hlasitost skvělá, když jsme ho napojili i na reprák, tak krásně zdůrazňoval basy - no prostě paráda.
Všechno jde s ním rychle, VŮBEC SE neseká (operační systém má Google Android 4.4), rychlý internet.
Paměť má 16 GB, samozřejmě můžete přidat micro SDHC. Je i na micro sim.




Moc ráda jsem ho testovala, jeho koupi můžu jen DOPORUČIT. Nafotila jsem s ním spoustu fotek, takže se máte na co těšit :). Příteli, sestrám i kamarádkám se moc líbil.
Teďka ještě probíhá taková soutěž s Jardou Jágrem. Soutěžíte taky? Já jo  http://bit.ly/1q0mNdC :)
Máte tento Huawei Ascend P7? Nebo po něm Vaše srdce touží?

Mějte se krásně, já se na Vás budu těšit zase u dalšího článku :* 
Veru
PS: Moc mě těší všechny Vaše komentáře :) Pokud se Vám tu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným čtenářem přes GFC.






12 komentářů:

  1. naj kamoška má Huawei, ale neviem, či konkrétne tento :).
    pre mňa osobne je zbytočne veľký, som skôr za telefóny, ktorými sa človek dovolá, dopíše, maximálne dostane na net, na zvyšok je počítač :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  2. Telefony Huawei jsem doteď nějak přehlížela, ale jak tak čtu, tak si myslím, že vůbec nejsou špatné :)
    chickflickcherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sestra má taky Huawei jiný a je s ním spokojená :) Takže si myslím, že je dobrý značku nepřehlížet

      Vymazat
  3. Pamätám si, keď vyšiel P6 a úplne som mala chuť si ho kúpiť :D Vyzerá super, aj tento. :) Ja som si ale radšej kúpila sony, neviem prečo , nejak ma tá značka huawei odrádza.. http://brightmindset.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten vypadá suprově, hlavně tak kvalitní foťak :) Zajimavý :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. úplne prehliadam takýto telefón, pred rokom som mala možnosť zakúpiť si telefón s podobnými vlastnosťami- 8mpx predná, 13mpx zadná, 16GB+2GB.. a nemôžem si ho vynachváliť :)
    Ale aj tak mi takýto huawei príde omnoho lepší, než taký iPhone :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na tohoto fešáka mám zálusk už pěkně dlouho :D na narozeniny si ho plánuju pořídit. Všude čtu samé pochvalné recenze - navíc ten foták♥ to je skoro sen...:)
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tento fešák za tu investici fakt stojí :) Já jsem z toho foťáku nadšená taky a jak hraje - taky bomba :)

      Vymazat
  7. Hezký, ale už delší dobu zůstávám věrná samsungu.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mobil vypadá nádherně! Víc se mi sice líbí v bílé barvě,ale i v té černé není špatný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já už Huawei nechci nikdy vidět :-( Mám ho 9 měsíců a začal se mi strašně sekat, jinak je fajn tím že je celkem lehoučký a na pohled vypadá taky dobře..
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*