COSMETICS: Garnier neo - recenze

/
10 Comments
Krásný den všem čtenářkám :),
tak jaký jste měli víkend? Já sportovně-pracovní :)
Právě jsem dopotřebovala deodorant Garnier neo, tak si na něj dnes dáme recenzi.
Popis:
Neviditelný krémový deodorant - 40 ml.
* 48 hodinová ochrana - nevím, jestli 48, ale mě celou dobu pocení zabraňoval :)
* pohodlí a jemnost pokožky - určitě souhlasím 
*okamžitě se vstřebává - ano ano, pravda
*beze stop, neviditelný na pokožce a oblečení - tady už nesouhlasím, na barevných tílkách mi dělal skvrny
* možné ihned nanést po holení a pokožku nedráždí




Kupovala jsem ho v akci za 69,90, jinak stojí myslím 100 Kč (v akci super, jinak cenu považuju taky za mínus).
S deodorantem jsem byla spokojená, až na ty skvrny - jestli jste zkoušeli, dělal Vám skvrny taky?

Máte s deodorantem zkušenost? Popřípadě láká Vás jeho koupě?

Mějte se krásně, Veru :)
PS: Pokud se Vám tu na blogu líbí, budu ráda, když se stanete mým pravidelným odběratelem a zanecháte mi komentář :).
Za všechny komentáře moc děkuju, těší mě :)





10 komentářů:

  1. Já jsem s ním moc spokojená nebyla. Sice jsem měla ten růžový Fruity flower, ale kromě vůně by to mělo být to samé. Mně pocení nezabraňuje skoro vůbec a taky musim tak minutu čekat, než se vstřebá.... Ale možná se to fakt typ od typu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super, jestli ho seženu ve slevě, tak ho taky pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám presne tú istú vôňu, čo aj ty :) a v porovnaní s Rexonou Maximum Protection farbil oblečenie menej :D väčšinou len vnútornú stranu oblečenia, ale pri Rexone sa mi často stávalo, že keď som si obliekala niečo tmavé, tak som zrazu mala biele fľaky aj na vonkajšej strane oblečenia :D
    http://simonaderzsiova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. NEzkoušela jsem ho a asi ani nebudu kvůli tim skvrnám..

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí první GIVEAWAY
    http://lovies47.blogspot.cz/2014/06/giveaway-01.html

    OdpovědětVymazat
  5. Uvažovala jsem o jeho koupi, používám Driclor, což je celkem driják :) Tak ještě uvidím, hezký recenze :)

    OdpovědětVymazat
  6. Před pár dny jsem na něj koukala, zatím mám Biodermu, tak uvidím co bude na řadě dalšího :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Neo deodoranty patří teď mezi moje nejoblíbenější :) Mám růžový a oranžový

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem o něm docela uvažovala, teď mám rexonu, tak pak ho možná vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  9. Milá Veronika. Rada podporím Tvoj blog a veľmi rada sa stanem pravidelným čitateľom :)
    Tiež Ťa pozývam na môj blog, príď sa zapojiť do mojej prvej giveaway !

    www.nikoletavujisicova.com

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*