Dárek za fotku s cosmo taškou :)

/
9 Comments

Ahoj holky :),

tak si říkám, že číslo Cosma s letní taškou mi přineslo vážně štěstí!
Na FB na stránkách Cosma mohl kdokoliv poslat fotku s cosmo taškou.
Tak jsem si říkala, jasně jdu se vyfotit :).
A pak psali, že kdo jim poslal fotku tomu pošlou nějaký kosmetický výrobek.
A co mi tedy přišlo?
1)Zklidňující čisticí micelární voda 3 v 1 NIVEA (jupí, chtěla jsem si ju kupovat)
2)Intenzivní krém na ruce a nohy s ovocem acai a plody (voní BOŽSKY !)
3)vzoreček Krémové tělové mléko do sprchy ( jsem ráda, že můžu vyzkoušet,zatím jsem žádné tělové mléko do sprchy neměla).

Já jsem z kosmetiky nadšená, fakt Cosmopolitanu děkuju!
A jinak tady je fotka, kterou jsem tam poslala :).
Mějte se krásně a užívejte prázdnin :) Veru
PS: Máte zkušenost s nějaký produktem? Pokud ano, jste spokojené?





9 komentářů:

  1. Teda, gratuluju a zároveň závidím :) Nejvíc tu micelárku :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je od Cosmopolitanu moc hezký. Jinak taky mám tuhle tašku, ale mamka si ji už vzala. Teda, vlastně jsem jí tu tašku dala, protože já ve 13 letech. K čemu by mi byla? :D
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tyjo, gratuluju. Podle mě jsou výrobky od Cosma velice kvalitní:)
    http://www.enarastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulujem ti je to od nich milé :)
    pokiaľ by si chcela tam by som bola rada keby si sa zapojila do mojej letnej giveaway o šaty a voňavku http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tú micelárku si chcem kúpiť aj ja, dúfam, že spravíš recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Gratulace!

    Zvu tě ke mě na giveaway o 20$, která probíhá na mém blogu :YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji! :) Ty výrobky od Planet Spa z Avonu jsou opravdu báječné. Mám doma několik masek na obličej a peeling a nemůžu si je vynachválit!

    Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuju za Vaše komentáře :)

Veru. Používá technologii služby Blogger.
Děkuji moc za každý komentář :*